'söz.'
🌙 🌙 🌙 🌙
Yuu mika ya daha da sıkı sarıldı. Yuu nun neden bu kadar ağladığını anlamamıştı mika.
Ellerini yuu nun saçlarına götürdü ve alnına hafif bir öpücük kondurdu.
Yuu nun içi kıpır kıpır olurken mika tatlı bir tebessüm ederek yuu ya cevirdi gözlerini.
"O gözler, mululuktan bile olsa ağlamasın yuu-chan.."
Elini yuu nun saçlarından çekip yanağına koydu bu sefer. Göz yaşlarını sildi.
Yuu yanakları al al olmuş bir şekilde izliyordu mika yı.
Ardından o da gülümsedi. Hiç bir şey diyemiyordu. Hissettiği duygulari sadece 'seni seviyorum' diyerek açıklamıştı. Yuu daha fazlasını demek istiyordu mikaya ama diyemiyordu. Ağzından kelimeler çıkmıyordu. Bu mika için de geçerliydi.
"Yoruldum. Yatalım mı artık?"
Mika nın dudakları yukarı doğru kıvrılırken yuu kıp kırmızı kesildi.
"Bilmem.. yatalım yuu-chan."
Yuu bir yastık kapıp mika nın kafasına geçirdi utançla.
"B-ben o anlam da dememiştim!!"
Mika ilk önce yuu ya tuhaf tuhaf baktı. Sonra aklına gelen şeyle bir kahkaha patlattı.
"Ben de o anlam da dememiştim."
Yuu daha da kızarırken utançla elleriyle yüzünü kapattı. 'resmen pot kırdım!' diye geçirdi içinden.
Mika yuu ya doğru yürüdü yuu ne olduğunu anlayamaz bir şekilde ona bakmak için ellerini indirdiği an mika onu belinden tutup kendine çekti
Yuu mika ya hayretle bakarken mika tekrar konuştu.
"Yorulduğunu söylemiştin. Uyuyalım mı?"
Yuu onu onayladı ve odalarına doğru ilerlemeye başladılar. Yuu odasına girecekken mika nin ona seslenmesiyle durdu.
"Yuu-chan."
Yuu ona baktı merakla.
"Efendim mika?"
Mika gözlerini kaçırdı.
"Beraber uyusak olmaz mı?"
Yuu ona döndü bu sefer. Mikaya doğru ilerledi.
"Olur. Ama artık uyuyalım çok uykum var!!"
Mika yuu nun bu haline tebessüm etti. Uykusu varken bir çocuk gibi mizmizlaniyordu yuu.
Yatağa yattılar. Mika ona döndüğünde yuu nun uyumuş olduğunu gördü. Onu hafifce tebessüm ederek izlemeye başladı.
"İyi uykular yuu-chan.."
Yuu bir şeyler mirildandi ve mikaya sokuldu. Mika daha çok gulumseyerek kollarini ona sardı. Bir süre sonra yuu nun ona verdiği huzurla birlikte uyuya kaldı.
🍀 🍀 🍀 🍀
Güneş ışığının odaya dolması ile birlikte yuu gözlerini hafifçe araladı. İnsanlar uyandığında ilk 3 saniye hiç bir şey hatırlamaz derler. Ama Yuu gözlerini açtığı gibi aklına gelen ilk şey mika olmuştu.
Gözleri yanında yatan mika ya gitti. Mika ona dönmüş tatlı bir tebessümle izliyordu. Yuu mika nın uyanık olduğunu bilmiyordu. Ona döndüğü gibi mika nin mavi gözleriyle buluştu gözleri.
"A-ah mika..?"
Mika gülümsedi.
"Sonunda uyandın demek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'°Bana ışığın yolunu göster°'~mikayuu
Romance"mavilerinde ki parlayan yıldızları görebiliyorum.." ' Yıldızların bile eşi,benzeri varken o nasıl bu kadar eşsiz olabilirdi? ' Lambaları kapatalı çok olmuştu.ışık neydi ki? Bir düğmeden ibaret miydi? Ama neden o düğmeye basınca ışık yanmıyordu? O d...