1.0

756 127 28
                                    

PortakallıPekinÖrdeğim: Yanıma yaşlı bir amca oturdu.

PortakallıPekinÖrdeğim: Evli olan oğlunun hayat hikayesini baştan sona anlattı.

PortakallıPekinÖrdeğim: Doğumundan tut bugün sabah yediği yemeye kadar.

PortakallıPekinÖrdeğim: Sonra utanmadan bana eeee sen ne yaptın diyor.

PortakallıPekinÖrdeğim: Amca, amca. Antalya'ya kadar anlattın. Beni sormak şehrin içine gelince mi düştü aklına?

Derya: Lannnn

Derya: Paralel evrende yaşlı teyzeler.

Derya: Evren mi değiştirdik?

PortakallıPekinÖrdeğim: Evren mi değiştirdik bilmiyorum ama askerliği bedelli yapmamam gerektiğini öğrendim.

PortakallıPekinÖrdeğim: Adam başladı, bizim zamanımızda bu kadardı. Ailemizden uzaktık falan diye. En son bedelli yapanları vatan haini yapıp konuyu bitirdi.

PortakallıPekinÖrdeğim: Sonra dedi sen de askerliği bedelli mi yaptın diye.

PortakallıPekinÖrdeğim: Dedim amca ben okuyorum. Üniversite bitince diye düşündüm.

PortakallıPekinÖrdeğim: Diyor benim oğlan okumadı.

PortakallıPekinÖrdeğim: Bana ne amca oğlundan.

Derya: HAYKIRDIMMMMM

Derya: Çok güzel geçmiş anlaşılan yolculuğun.

PortakallıPekinÖrdeğim: Ne demezsin, ne demezsin.

Derya: Yorgun musun?

PortakallıPekinÖrdeğim: Amca saolsun yol boyu uyutmadı.

Derya: O zaman dinlen akşama kadar. Akşam kaldığın otele gelirim sonra seni bir yere götüreceğim.

Yılbaşı Kaybı/ Yarı texting/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin