3.Bölüm

204 18 0
                                    

Hafta sonu olmuştu.Ben yine evdeydim ama ben hafta sonu evde olmayı sevmiyordum.Herkes okuldan eve kaçarken ben ise evden okula kaçıyordum.Ailem bana hep bağırıyordu ve ben buna dayanamıyordum.Hava almak için yatağımdan kalktım elimi yüzümü yıkmak için banyoya gittim.Elimi yüzümü yıkadım sonra annemgile bakmaya gittim,hâlâ uyuyorlardı.Odama gittim üstüme mavi kazak geçirdim ve siyah bol paçalı pantolon giydim,saçımı bağladım.Ve dışarı çıktım kapıyı da sessizce kapattım.Dışarı çıkınca rahatladım.Yolda giderken yanlışlıkla bir adama çarptım.Yere düştüm yerden kalktım adamdan özür diledim.Tam gidecekken kolumu sımsıkı tuttu."Ne yapıyorsunuz bırkarımısınız?İmdat!"
"Sussana gülüm bak bana çarptın benimle geliyorsun!"Dedi
Kızdım bir şekilde bana bakıyordu.O sırada Burak geldi
Bura:"Hey kızı bırak seni pis sapık"diyip yumruk attı" Asya iyimisin?!"
"B-burak evet iyiyim teşekkür ederim" dolu gözlerimle ona baktım
Burak:"Gel yardım ediyim sana eminmisin iyi olduğundan?"
Endişeli şekilde bana bakıyordu ve korkmuştu.
"Burak gerçekten iyiyim"dedim gözü dudağıma kaymıştı
Burak:"Senin dudağına ne oldu Asya?"Dedi
"birşey olmadı sadece patlamış"dedim."Önemli birşey yok Burak, merak etme"dedim
Burak:"Peki,dedi en iyisi seni eve bırakıyım gel "dedi
"Gerek yok Burak ben kendim giderim diyip teşekkür ettim"
Burak:"Hayır ben bırakacağım eve seni"dedi "hem daha güvende olursun"
Çok fazla ısrar etti kabul etmek zorunda kaldım.
Eve yaklaştığımızda "beni kurtardığın için tekrardan teşekkür ederim ederim"dedim
Burak,"birşey değil görüşürüz Asya"dedi "Görüşürüz" dedim ve ayrıldık.

İÇİMDEKİ KIZ ÇOCUĞU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin