8.Bölüm

115 9 0
                                    

Ardından günler geçmişti.Sanırım Buraka karşı bir şeyler hissediyordum.Galiba onu seviyordum
                        ***
Bugün bana kıyafet almak için alışverişe çıkacaktık çünkü kaç gündür Burak'ın kıyafetlerini giyiyordum.Beraber hazırlanıp evden çıktık.İlk girdiğimiz yerden kırımızı bir sweat birde siyah bir eşofman aldık.Bir kaç yer gezdikten sonra alışverişimizi tamamlamıştık.Çok güzel şeyler almıştık.Bana bunları aldığı için" Buraka teşekkür ettim"
Burak:"Birşey değil"dedi
Sonra" Burak daha önce sahil kenarına gidememiştik şimdi gidelim mi?"diye sordu.
"Tamam Burak gidelim" diye yanıtladım.
Sahil kenarında bir şeyler yeriz diye bir markette uğradık.Bir kaç tane atıştırmalık aldık.Ve marketten çıktık.Sahil kenarına doğru yürüdük.Sahil kenarında yürüdükten sonra bir yere oturduk aldığımız şeyleri yemeye başladık.
                 (Burak'ın Anlatımıyla)
İçimde Asya'ya karşı birşeyler hissediyorum ve artık bunu açıklamanın vaktinin geldiğini düşünüyorum.Oturmuş Asya'yı izlerken içimde savaş veriyordum.Acaba O da beni seviyor muydu? Acaba benden hoşlanıyor muydu?ya karşılıklı değilse ya reddederse diye içimde büyük korku vardı.Ama yine de ona söyleyecektim.
"Asya" dedim
Asya: "Efendim Burak"dedi
"Sana birşey söylmem gerek" dedim
Asya:"Tabii dinliyorum"dedi
"Asya ben...Ben senden hoşlanıyorum..."
                 (Asya'nın Anlatımıyla)
Burak'ın söylediği şeyle yanaklarımın kızardığını fark ettim kalbim hızla çarpıyordu.
"Ne!" dedim daha sonra hemen toparladım ve" bende senden hoşlanıyorum"dedim
Burak elimi tuttu beni kendisine doğru çekti Va bana sarıldı.Bende ona sarıldım.
                             ***
Eve gelmiştik.Film izlemeye karar verdik.Mutfağa gidip mısırı patlattık,korku filmini açıp izlemeye başladık.
Burak'ın göğsüne kafamı koydum.Burak ise anlıma bir öpücük kondurdu kızarmıştım ama belli etmedim.Sonra korku filminin en korkunç Yeri geldi.Bir anlık korkuyla Burak'a sarıldım Burak ise bana anlam vermeye çalışarak bakıyordu.
Burak"Asya iyimisin korkmuş gibisin"dedi  "yok hayır korkmadım"dedim" emin misin sevgilim" dedi "evet eminim"dedim izlemeye devam ettik film bittiğinde Burak'ın kucağında uyuyakalmıştım.
               (Burak'ın Anlatımıyla)
Asya kucağımda uyuyakalmıştı onu kucağıma aldım ve kendi odama götürdüm yatağa yavaşça bıraktım Asya'nın anlına bir öpücük daha kondurdum uykusunda çok tatlı sırıtıyordu saçları ile oynadım.Benim güzel sevgilim çok güçlüydü.Asya'yı izliyordum.Asya uyurken bu kadar tatlı olmayı nasıl başarıyordu Asya'yı sabaha kadar izleyebilirdim.
                  (Asya'nın Anlatımıyla)
Uyanmıştım Burak beni izliyordu"Sevgilim sen beni mi izliyordun"diye sordum."Evet güzelim seni izliyordum.Sonuçta güzele bakmak sevaptır değil mi sevgilim?"dedi "öylemi oluyormuş Burak "dedim sonra ekledim."O zaman yakışıklıya bakmakta sevaptır değil mi sevgilim?"diye sordum ikimizde birbirimize söylediğimiz cümleler karşısında gülüyorduk.Burak ise bana hayranlıkla bakıyordu.Tabiiki bende ona hayranlıkla bakıyordum.Burak sessizliği bozdu."Asya Acıktın mı ben acıktım"dedi "evet bende biraz acıktım napalım"dedim "pilav yapalım bence güzelim"dedi."Becerebilirmiyiz ki" dedim," bence beceririz"dedi" peki öyleyse yapalım"dedim pilav için malzemeleri koyduk,sonra ocağa koyduk biraz konuştuk.
                          ***
"Burak"dedim
Burak, "Efendim güzelim"dedi
"Sanki yanık kokuyor ya sende aldın mı kokuyu?" dedim
Burak:"Evet alıyorum galiba pilavı yaktık"dedi bense ocağa doğru koştum ve hemen ocağın altını kapattım.
Pilavı ocaktan alırken elimi yaktım acı içinde "pilavın dibi tutmuş ya "dedim
Burak:"Asya elin yandı sen hâlâ pilav diyorsun"dedi "gel eline buz koyalım, dedi Burak dolaptan buz çıkardı.Burak buzu elime koydu, "endişelenme birazdan geçer" dedim
Burak: "Endişeden unttuk ama bizim yemeğimiz yok en iyisi biz dışardan söyleyelim"dedi. Dışardan yemeğimizi söyledik.
                           ***
Yemeklerimiz sonunda gelmişti.Burak yemeklerimizi alıp geldi. Hem yemeklerimizi yedik hemde konuştuk.Yemeklerimizi yedikten sonra Burak ile eğlenceli şeyler yaptık zaten çoktan akşam olmuştu.Şunu anladım Burak'ın yanında gerçekten İçimdeki Kız Çocuğunu Gördüm...

İÇİMDEKİ KIZ ÇOCUĞU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin