(1 Hafta Sonra)
Sabah olmuştu ve düğünümün üstünden 7 gün geçmişti. Bugün evimizi yerleştircektik. Evimiz iki katlıydı, arkasında oyun alanı ve havuz vardı. Gerçekten çok güzel bir evidi.
Özge annem mutfaktan seslendi" Asya kızım"dedi Özge annemin yanına gittim."Efendim annecim"dedim
"Gel kızım masayı kurma yardım et" dedi
"Tamam annecim"dedim ve masayı kurmaya yardım ettikten sonra sevgili kocacığımı yani Burak'ı çağırmaya gittim.
"Burak kocacım hadi kahvaltı hazır gel"
Burak uykulu ses tonuyla "Tamam karıcım"dedi sonra mutfağa gittik. Kahvaltımızı ettik. Aslı bana bakarak "Asya yenge"dedi
"Efendim Yengecim?"dedim
"Ben sizde hep kalmaya gelcem"dedi Burak Aslı'ya baktı.
"Ama abicim bizmde yalnız kalmamız gerek sen annemlerle ilgilen"dedi
"Abi Allah aşkına nasıl ilgiliyim ben daha küçüğüm "dedi Aslı
Murathan babam, Özge annem ve ben gülmemek için kendimizi zor tutuyorduk. Kahvaltılarımızı yaptık masayı topladık ve hazırlanıp evden çıktık. Baya bir uzaktı ev o yüzden araba ile gittik. Aslı dışarıya bakarak uyuyakalmıştı. Ben dışarıyı izliyordum. Burak ikimiz ön koltuktaydık. Burak elimi tuttu ona bakakalmıştım.
"Sence evimizi nasıl yerleştirelim güzelim"dedi "Bilmem ki bakarız"dedim
Zaten bir kaç odayı 1 hafta içinde yapmıştık. Bir üst kat kalmıştı. Orayıda evin içinde bulunan asansörle eşyaları getirecektik. Asansörü açtık ve içine eşyaları koyduk. Eşyaları yerleştirmeye başladık. " Baba o L koltuğu salona koycaz" dedim
"Tamam kızım"dedi Murathan baba. Sorun şu ki salonda yukarı kataydı.
Aslı bana baktı"yenge benim yapcağım bişey varmı?"
"Yengecim arka bahçedeki çiçekleri sulayabilirsin"
"Tamam yenge"dedi ve bahçeyi sulamaya gitti.
(Saatler Sonra)
Evi yerleştirmeyi bitirmiştik. Evimiz çok güzel olmuştu.
"Çok güzel oldu ellerimze sağlık"dedim
"Aynen karıcım"dedi Burak
Aslı yanıma geldi"Asya yenge"dedi
"Efendim yengecim"dedim
"Çiçekleri suladım yenge "
"Aferin kuzum" . Evi yerleştirmeyi bitirdikten sonra yemek sipariş ettik. Yemeklerin gelmesini beklerken sohbet ettik. Yemek gelince yedik ve sofrayı topladık. Özge annegil bittikten sonra Burak ile markete gittik. Çünkü evde hiç bişey yoktu. Bir liste hazırladım. Ve yazanları aldık baya çok yorulmuştuk. Ama yorulduğumuza değmişti.
"Yoruldun mu güzelim?"diye sordu Burak
"Evet çok yoruldum ama herşey mükemmel oldu"dedim
"İstersen uyuyalım karıcım"
"Gerek yok kocacım" dedim ve Burak'ın göğüsüne kafamı koydum. Burakta saçımı okşayıp öpücük kondurdu.
***
Sabah olmuştu yataktan kalkmak için hareket ettim ama Burak beni sıkıca tutuyordu. Burak uyanıncaya kadar Burk'ı izledim. Burak yavaş yavaş gözünü açtı.
"Günaydın kocacım"dedim
"Günaydın karıcım" dedi Burak uyanır uyanmaz anlıma öpücük kondurdu.
"Birlikte kahvaltı hazırlayalım mı?"diye sordum
"Olur" dedi yataktan birlikte kalktık. Ellerimizi yüzlerimizi yıkayıp Mutfağa gittik. Ne hazırlacağımızı bilmiyordum. Dolaptan domates, salatalık ve kahvaltılkları çıkardım. Domates ve salatalığı doğradım. Burakta yumurta kırmaya çalışıyordu. Ona yardım etmek için yanına geçtim.
"Burak Allah aşkına o öylemi kırılır ya?"dedim
Kabuğunu içine düşürmüştü ve almaya çalışıyordu.
"Ee ama bu yumurta kabuğu alınmıyor"dedi gülmemek için kendimi zor tutuyordum.
"Dur ben alırım"
"Tamam güzelim zaten elim yapış, yapış oldu"
Kaşıkla yumurta kabuğunun aldım. Burak bana şaşkınlıkla bakıyordu.
"Hiç aklıma gelmemişti ben yarım saat elimle almaya çalışıyordum"dedi
"Burak yemin ediyorum yemek programına girsek hemen kaybederdik"dedim ve kahvaltımızı hazırlamıştık. Masaya yerleştirdik ve oturduk. Yemeye başladık yedikten sonra birlikte masayı topladık ve film seçtik. Tam izliyecektik ki elektrikler gitti.
"Ee elektrikler gitti"dedim
"Evet güzelim"dedi Burak. Bizde satranç oynamaya karar verdik.
"Burak piyon öyle hareket etmiyordu sanki"
"Aa evet unutmuştum"dedi ve hamlesini düzeltti. Sonra bende birkaç hamle yaptım. Ama satrançı çok iyi bilmediğim için Burak yenmişti. Yine de gayet eğlenmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ KIZ ÇOCUĞU
Short StoryAilesi Tarafından Sevilmeyen Sürekli Dövülen Ve İntihar Düşüncesiyle Boğuşan Tam İntihar Edecekken Hayatına Aniden Bir Adam Girip Onu Değiştiren İçindeki Kız Çocuğunu Gösteren Bir Kızın Hikâyesi.