Sabah olmuştu ve bugün benim düğünüm vardı. Çok heyecanlıydım. Sabah bile heycandan doğru düzgün kahvaltı yapmamıştım.
"Asya güzel kızım bir kaç tane daha bir şey ye"dedi Özge annem.
"Yok anne canım hiçbir şey istemiyor heycandan"
"Asya yenge yesene ya vallahi abim benim sevgilime iyi bakmıyorsunuz diye azarlar"dedi Aslı
"Yok azarlamaz kuzum"dedim. Burakgil çoktan gelmişlerdi. Bizde biraz sonra çıkacaktık çünkü kuaför de çok sıra vardı. Mutfağı topladık sonra hazırlanıp evden çıktık. İlk gelinliği almak için gelinlikçiye gittik. Ordan gelinliği ve duvağı aldık. Zaten ayakkabılar yanımızdaydı. Ordan kuaföre gittik. Kuaför çalışanı geldi.
"Asya Hanım değil mi?"dedi çalışan
" Evet Asya Hanım"dedim
"Tamam Asya Hanım sizi kuaförümüz bekliyor buyurun benimle gelin"
"Tamam geliyorum"dedin ve çalışanı takip ettim. Aşağıya inmiştik çok güzel bir yerdi.
"Asya Hanım hoşgeldiniz"dedi kuaför
"Hoşbulduk"deyip kuaförün yanına gittim.
"Asya Hanım ilk gelinliğinizi giyin saçlarınız bozulmasın"
"Tamam kuaför Hanım"dedim ve gelinliği alıp arka taraftaki kabinde gelinliğimi giydim. Sonra kabinden çıktım kuaförün yardımıyla kuaför koltuğuna oturdum.
Kuaför,"Nasıl bir sac modeli istersiniz"diye sordu. Bende sade birşeyler istedim."o zaman size uygun bir modelim var"dedi önce saçlarımı hafif dalgalandırmak için maşa yaptı. Sonra saçlarımın önünden iki parça alıp altından tel toka ile saçlarımı topladı. Ve uzun duvağımı taktı. Özge anneme baktığımda bana hayranlıkla bakıyordu. Ve bana "çok güzel olsun güzel kızım"dedi "teşekkür ederim anne"dedim kuaför makyajımı yapmaya başladı. Makyajım pembe tonlarında olmuştu. Artık hazırdım. Özge annemde hazırdı Özge annem yanıma geldi. "Ben Burakgili ardım geliyorlarmış"dedi"tamam "dedim 10 dk sonra Burakgil gelmişti. Kapıdan girdikleri anda Burak bana hayranlıkla bakıyordu. Bana "çok güzel olmuşsun"dedi Murathan babam "siz arabaya geçin ben ödemeyi yapıp geliyorum"dedi ben, Burak ve Aslı arkaya Özge annem öne oturdu. Murathan babada şoför koltuğuna oturmuştu. Ve düğün salonuna gelmiştik biz damat ve gelin odasına geçtik. Annem ve babam da misafirleri karşılamak için salona geçtiler.
Aslı,"yenge çok güzel olmuşsun aynı melek gibi"
"Sende çok güzel olmuşsun güzelim"dedim Burak Aslı'yı annemgilin yanına yolladı. Burak ve ben odada yanlız kalmıştık. Burak bana yaklaşıp dudaklarımı bir öpücük kondurdu. Ve bana bugün benimsin"dedi sonrads ekledi "hep benimdin"dedi. Özge annem içeri girdi."Gelin artık"dedi Özge annem ikimizde aynı anda "tamam anne geliyoruz"dedik
Burak'a baktım "çok heyecanlıyım"dedim
"Heyecanlanma güzelim sakin ol"dedi Özge annem gitmişti. Burakta heyecanlıydı ama belli etmiyordu. Aşağıya inmeden önce elimi tuttu ve öptü. Sonra kol kola girdik ve yürümeye başladık. Görkemli düğün salonuna adımımızı attığımız an bir alkış tufanı koptu. Salonun tam ortasına geldik ve dans etmeye başladık. Ben ellerimi Burak'ın boynuna koydum oda benim belimi tuttu.
"Burak çok heyecanlıyım herkes bize bakıyor"
Burak,"sen sadece bana odaklan onları boşver"
"Tamam Burak"dedim dansımızı ettik. Yorulduğumuz için masaya geçip oturduk. Burak bana baktı "sakin ol"dedi
"Heyecanım biraz geçti şimdi daha iyiyim"dedim
Biraz oturduk sonra tekrar kalktık. Ve davetlilerle beraber oynadık. Haytımın en mutlu günüydü. Onca acıya rağmen bunu başarmıştık. Artık ayaklarımı hissetmiyordum masaya geçtim.
"Anne"dedim
"Efendim güzel kızın"dedi Özge anne
"Benin spor ayakkabılarım nerdeydi ya?"
"Dur getiriyorum güzel kızım"dedi Özge annem getirip gelmişti spor ayakkabıları bana uzattı.
"Al kızım"dedi Özge annem. "Tamam teşekkürler annecim"dedim ve ayakkabıyı alıp giydim. Topuklu ayakkabıyı Özge anneme verdim. O da şuanlık masanın altına koydu. Masadan kalktım oynayanların yanına gittim. Burak ile Murathan baba dışardaydı. Onlarda erkek tarafına gittiler. Biraz daha oynadım çok yorulmuştum.
(Saatler Sonra)
Sonunda düğün bitmişti eve gelmiştik. Özge anne yanıma geldi.
"Kızım saçını açalımda rahatla "
"Tamam anne"dedim. Koltuğa oturdum. Saçımı açtıktan sonra bağlamıştı Özge annem
"Kızım gelinliğinide çıkartmans yardımcı oluyum"dedi Özge annem
"Olur anne iyi olur"dedim Gelinliğinide çıkartmıştım. Ve tamamen rahatlamıştım. Herkes odalarına çekildi. Burak ile bende odamıza çekildik. Yatağa oturmuştuk Burak bana baktı. Ve dudağıma öpücük kondurdu. Burak'a baktım "şimdi biz evlendik mi?"diye sordum
"Evet karıcım"dedi ve beni yatağa yatırdı. Sonrada boynumdan öptü ve sarıldı. Size bişey diyim mi asla pes etmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ KIZ ÇOCUĞU
NouvellesAilesi Tarafından Sevilmeyen Sürekli Dövülen Ve İntihar Düşüncesiyle Boğuşan Tam İntihar Edecekken Hayatına Aniden Bir Adam Girip Onu Değiştiren İçindeki Kız Çocuğunu Gösteren Bir Kızın Hikâyesi.