Eve girdim sessiz şekilde kapıyı kaptım yavaşça odama çıkıyordum ki karşımda babamla annemi buldum
"Kız!Asya neredeydin sen neredeydin"diyordu bana kızgın bir şekilde annem.
Sonrada babam başladı:"Asya sen ne hakla bizden izinsiz dışarı çıkıyorsun söylesene"dedi babam evet ailem hem çok katı hemde beni sevmiyor.Herkesin benden nefret ettiğinin farkındayım zaten bende kendimden nefret ediyorum."Baba ben sizi uyandırmak istemedim not bırakacaktım zaten ama gerek yok diye düşündüm."
"Öylemi Asya Hanım?"diyip babam bana vurdu...Ne kadar iyi ya vücudumda daha fazla morluk oldu."Siz bana hep vurun, bağrın, çağırın,hiç sevgi göstermeyin hep beni nefretle büyütün zaten.Küçüklüğümden beri ben size ne yapmış olabilir ya o kadar mı nefret ettiniz benden ya?İkinizde ebeveyn olmayı hak etmiyorsunuz"Diyip odama çıktım hiçbirşey söylemediler sessizlik oldu.Kapımı kapattım ve kilitledim.Keşke şuan yanımda biri olsa o kadar sarılmaya ihtiyaçım varki anlatmam.Ben yaşarken öldüm.Kalbim mezar değil ama ben kalbime çok şey gömdüm hemde çok şey...
Ben ne annemin ne babamın kızıyım hep kendi dertlerimi kendim çözdüm kimse bana hayattın acımasızlığını öğretmedi.Ben içindeki kız çocuğunu görmeden büyüdüm.İçimde herşeyi kabullenmiş bir kız çocuğu var.Aslında herşeyi unutmak istiyorum.Uyumak ve uyanmamak istiyorum.Artık dayanacak gücüm kalmadı...
Ben bunları düşünürken kapım zorlanarak açıldı kilidi kırılmıştı karşımda annem değil babam değil Burak vardı."Burak?"dedim."Sen ne yapıyorsun burda?Ve nasıl girdin?"
Burak:"Annen gil evde yokmuş kapının anahtarı üstünde kalmış bende girdim eve"dedi."Peki neden geldin "dedim
Burak:"Aklım sende kaldı o yüzden geldim ve şu anki haline bakarsak pekte iyi gözükmüyorsun Asya.Bir saniye sen ağladınmı?Ne oldu anlata bilirsin"
Artık yaşadıklarımı Burağa anlatabilirdim."Burak" dedim "efendim Asya "dedi."Aslında bu mor yerlerimi bir yere vurmadım ben" dedim.
Burak:"Ne! Nasıl bir yere vurmadın Asya"dedi
"Burak zaten bana inanmamıştın biliyordun"
Burak:"Evet Asya inanmadım çünkü her tarafın mordu nasıl inanıyım?Asya her tarafın bir günde morluk yapmasın değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ KIZ ÇOCUĞU
Cerita PendekAilesi Tarafından Sevilmeyen Sürekli Dövülen Ve İntihar Düşüncesiyle Boğuşan Tam İntihar Edecekken Hayatına Aniden Bir Adam Girip Onu Değiştiren İçindeki Kız Çocuğunu Gösteren Bir Kızın Hikâyesi.