13. Bölüm

44 6 0
                                    

Yaz tatilinin ikinci haftasıydı. Burak izinliydi ama ben değildim. Sabah kalktım ve işe gitmek için hazırladım. Burak'ın neden izinli olduğunu bilmiyordum. Ama çokta üstünde durmadım.
"Görüş sevgilim' dedim
"Tamam akşam görüşürüz Asya" dedi. Evden çıktım kütüphaneye gittim ve herzaman ki gibi işe giriştim.
                 (Burak'ın Anlatımıyla)
Asya'nın bugün doğum gününydü. Asya evden çıkınca hazırlıklara başladım. İlk önce odayı süslemeye başladım. Ben süsleyeseye öğlen olmuştu. Asya'nın gelmesine saatler kalmıştı. İlk önce masayı hazırladım. Sonrada pastayı almaya gittim. Ona özel pasta yaptırcaktım. Pasta siparişini verdikten sonra eve geldim Pasta hazır olunca beni arayacaktı pastaneci. Gerçekten çok güzel pasta olacaktı. Asya kadar olmazsada güzeldi. Pasta hazırlanınca gittim pastayı aldım ve bir buket beyaz gül aldım hemde 9 tane almıştım ve 9 beyaz gülün anlamı çok güzeldi anlamı ise birbirimizi sonsuza dek seveceğiz anlamındaydı. Eve geçtim masaya pastayı koydum. Asya'nın çıkmasına bir kaç dakika kala mumları yaktım. Ve kapı çaldı, kapıya doğru gittim. Asya gelmişti kapıyı açtım. Asya çok yorgun gözüküyordu.
"Asya güzelim sana bir süprizim var"dedim
"Ne süprizi Burak"dedi
"Gözlerini kapa"dedim
Asya gözlerini kapattı kapattığı an belinde tuttum ve odaya doğru götürdüm.
"Gözlerini açabilirsin güzelim"dedim
"Tamam Burak"dedi. Gözlerini açtığında şok olmuş şekilde"doğru ya bugün benim doğum günümdü"dedi o kadar mutlu olmuştu ki bütün yorgunluğunu unutmuştu. Işığı kapattım Asya'ya mumları üflemesini söyledim, mumları üfledi.
"Teşekkür ederim Burak"dedi
"Ne demek güzelim"dedim pastayı yemeden önce Asya'ya özel yaptırdığım buketi verdim
"Bu senin için güzelim"dedim
"Burak"dedi
"Efendim güzelim"dedim
"Çok duygulandım herşey için teşekkür ederim sevgilim"dedi
"Benim için senin mutluluğun önemli güzelim teşekkür etmene gerek yok"dedim sonra ise mutfaktan pastayı kesmek için bıçak aldım, geri geldim Asya'nın yanına oturdum.
"Güzelim hadi pastanı kes"dedim
"Tamam sevgilim"dedi bıçağı aldı dikkatlice pastayı kesti. Daha sonra pastayı yedik ve masayı topladık
"Asya güzelim seni güzel bir yere götürcem "dedim
"Merak ettim acaba nereye götüreceksi ki"dedi
"Biraz sabret"dedim. Sonra evden çıktık gideceğimiz yere yakalaşınca arabayı durdurdum. Ve Asya'nın gözünü bağladım
Asya"Burak ne kadar kaldı?"diye sordu
"Az kaldı sabret güzelim"dedim. Vardığımızda Asya'nın elinden tutarak indirdim. Geldiğimiz yer bol yeşillik bir yerdi. Asya'nın gözünü açtım ve "Sürpriz!"diye bağırdım. Ortada bir masa vardı. Asya ikinci bir şokunu yaşamıştı. "Hadi sevgilim masaya geçelim"dedim. Asya'nın sandalyesini çektim ve oturunca bende karşısına geçip oturdum. Çok heyecanlıydı. Biraz sohbet ettik. Biz sohbet ederken ayarladığım garsonlar bize yemek getirdiler ve harika sunum yapmışlardı. Yemeklerimizi yemeye başladık. Asya hâla şaşkındı ama çokta tatlıydı. Bir kaç saat geçtikten sonra bombayı patlatmanın vaktinin geldiğini düşündüm. Hava karanlıktı sadece masada duran mumlar bizi aydınlatıyordu. Yerimden kalktım ve cebimdeki tektaş yüzüğü çıkardım. Asya'nın önüne geçtim Diz çöktüm. Çok heyecanlıydım.
"Asya güzelim benimle evlenir misin?"
                  (Asya'nın Anlatımıyla)
Burak'a bakakalmıştım çok heyecanlıydım. Kalbimin hızlandığını fark ettim. Etrafımzdaki  insanlara bize bakıyordu.
"Asya güzelim benimle evlenir misin?"dedi tekrardan o cümlesi beynimde yankılanıyordu. Sonra ise kendime geldim.
"Evet!"diye bağırdım etrafımızdaki insanlar alkışlıyordu yan tarafımızda olan garsonlar konfeti patlatmışlardı. Burak parmağıma yüzüğü takmıştı. Burak beni kucağına aldı döndürdü. Mutluluktan gözümden yaş akıyordu. Ve ben hâla şoktaydım. Gülerek"Burak dur ikimizde düşcez şimdi"dedim
"Ben düştüm zaten sana zalımın kızı"dedi. Beni döndürmeye devam ediyordu. "Burak bak gerçekten düşcez"dedim "Tamam güzelim"dedi ve durdu beni dikkatlice yere bıraktı. Etrafımzdaki insanlara hâla alkışlıyorlardı. Bu haytımın en mulu günüydü resmen Burak ile evlenecektik.
"Umarım süprizlerimi beğenmişsindir"dedi "Beğenmek ne kelime mükemmel"dedim
"Seni seviyorum güzelim"dedi
"Seni seviyorum sevgilim"dedim hâla inanamıyordum ama gerçekti.
"Bak ben sana evleneceğiz demiştim"dedi
"Evet demiştin sevgilim"dedim ne yani Burakla evlenecektik kendimize yuva kuracaktık. Gerçekten mutluluktan ne dediğimi bilmiyordum.
"Asya gel güzelim"dedi
"Tamam geliyorum"dedim ve Burak'ın yanına geldim. Burak elimden tutup beni gemiye bindirmişti
"Gemiyi bizim için tuttum"dedi.
"Mükemmelsin sevgilim"dedim. Gemiyle Kızkulesine gittik. İndik sonra biraz yürüdük. Burak beni durdurdu ve dudaklarıma minik bir öpücük kondurdu. Bende onu öptüm ve biraz öylece kaldık. Çok büyülü bir andı. Hiç bitmesini istememiştim. Sonra Burak geri çekildi ve bana sarıldı. Bende ona sarıldım. Biraz daha gezdikten sonra gemiye bindik. Ve geri döndük. Gemiden indiğimde yaşadıklarımı hâla inanamıyordum. Arabaya bindik ve eve döndük. İçeri girdik daha sonra koltuğa oturduk. Bir film açtık ve izlerken şunları düşündüm:
20. Yaşıma girmiştim. Bu zamana kadar doğum günümü hep yalnız kutlamıştım ama bu doğum günümde yanımda en sevdiğim kişi vardı. Bu günü hiç unutmayacaktım. Çünkü doğum günümde evlilik teklifi almıştım.

İÇİMDEKİ KIZ ÇOCUĞU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin