Uyandığımda Burak'ın kucağında uyuduğumu fark ettim.Gittim ve örtü getirdim Burak'ın üstüne örttüm tekrar koltuğa oturdum biraz sonra Burak yavaşca gözlerini açtı."Günaydın Burak"dedim
"Günaydın" dedi hâla uykuluydu ve çok tatlı gözüküyordu.Bugün cumartesi olduğu için kalktık ve kahvaltı hazırladık kahvaltılarımızı yaparken Burak"Bugün alışverişe çıkalım mı?"diye sordu. "Olur Burak"dedim. Kahvaltımızı bitirdikten sonra üstümüzü giydik.Ben üstüme beyaz bir kısakollu altıma da ince bir eşofman giydim.Burakta üstüne beyaz bir kısakollu altına da siyah bir kot pantolon giymişti.İkimizde siyah beyaz giymiştik.Burak'a gülümseyerek baktım o da bana gülümseyerek baktı ve sonra evden çıktık alışveriş merkezine doğru gittik. Alışveriş merkezine geldiğimizde annem ve babamı görmüştüm gayet mutlulardı onlara baka kalmıştım.
"Asya güzelim sen nereye daldın öyle?"dedi "annem ve babam"diye mırıldandım. Burak galiba bunu duymuştu.
"Annen ve baban mı?"diye sordu Burak "evet ordalar"dedim
"Sakin ol Asya"dedi daha fazla dayanamayıp"lütfen buradan gidelim Burak"dedim.
"Tamam Asya gidelim'dedi.
***
Kendimi çok kötü hissediyordum bu yüzden eve döndük. Onları tam unuttuğum an görmek çok ağır gelmişti. Ne kada mutlulardı sanki hiç onların çocuğu değildim ve en ağırıda buydu. Burak bana bakıyordu.
"Asya iyi misin?"diye sordu "evet iyiyim"dedim
"Asya iyi gözükmüyorsun hadi biraz hava almak için sahile gidelim"dedi
"Bencede iyi olur"dedim sahile gelmiştik.
"Asya istediğin bişey varmı?"dedi mutsuz şekilde "simit alabiliriz"dedim moralimin hâla bozuk olduğunu gören Burak:
"Hadi güzelim toparlan artık boşver onları"dedi keşke boşvermek kolay olsa ama maalesef değildi diye düşündüm. Beraber gittik ve simitlerimizi aldık ama canım yemek istemiyordu. Burakta bu halime üzülüyordu.
"Asya güzelim hadi simidini ye"dedi. Burak mutlu olsun diye biraz yedim ve Burak'a baktım "Burak"dedim."Efendim güzelim"dedi
"Martılara simit atalım mı?"diye sordum.
"Olmaz ilk önce sen ye sonra gerekirse bir daha alırız onu atarız"dedi "Tamam Burak"dedim gönlü olsun diye istemeyerek simidimi yedim sonra gittim biraz daha simit aldık.Deniz kenarına gittik ve martıları besledik. Martılar çok tatlıydı hepsini attıktan sonra sahilde biraz daha yürüyüş yaptık. Daha sonra eve doğru yola çıktık. Yolda giderken yaralı ve yavru bir kedi gördük.
"Burak şu kediye baksana çok tatlı ve çaresiz gözüküyor"dedim
Burak:"evet gerçekten çok tatlı"dedi
"Onu sahiplenelim mi?"diye sordum
Burak:"Olur ama veterinere götürmemiz lazım"dedi kediyi almak için eğildiğimde korkuyla pati attı.
"Hop sakin ol bakalım kedicik"dedim.Ve kucağıma aldım.
Burak:"veteriner buraya uzak önce eve gidelim"dedi "Tamam sevgilim"dedim eve gittik kediyi bir kutuya koyduk gerçekten çok sevimliydi. Evden çıktık Burak'ın motoruna bindik. Kedi benim kucağımdaydı. Veterinere geldik. Veteriner kedinin yarasına baktı ve yarasını sardı. Sonra bütün aşılarını yaptırdık. Kedinin bembeyaz tüyleri yemyeşil gözleri vardı. Bu zamana kadar ona bir isim düşünmemiştim. Burak'a dönüp"kedinin ismi ne olsun" diye sordum.
Burak:"Pamuk olabilir" dedi " o bence çok klâsik kartopu olsun"dedim.
Burak:"Tamam senin istediğin olsun"dedi kartopunu kucağıma aldım ve veterinerden çıktık sonra petshopa gidip kartopunun ihtiyaçlarını aldık. Burak'a dönüp"Burak hiç boş odamız var mı?"diye sordum
Burak:"Yok ama kileri boşaltabiliriz"dedi. Eve gittik ve Burak'ın bahsettiği kileri boşaltmaya başladık. O sırada kartopu bize meraklı markalı bakıyordu. Biraz onu sevdim sonra işe geri döndüm.
Burak:"Asya bugün çok yoruldun istersen dinlen"dedi. Gerçekten de yorulmuştum ama işi bırakmak istemiyordum. "Hayır yorulmadım"dedim
"Emin misin Asya?"dedi. "Evet"derken esniyordum
Burak: "Hadi güzelim artık artık git dinlen yarın devam ederiz"dedi
"Tamam" dedim kartopunu kucağıma aldım ve yatağıma yattım. Kartopunu severken gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu.
(Burak'ın Anlatımıyla)
Asya uyuduktan sonra burayı boyamalıyız diye düşünerek boya almaya gittim. Asya'ya sürpriz yapmak için bir şey söylememiştim. Asya'nın seveceğini düşünerek bebek mavisi bir boya aldım. Sonra eve döndüm boyayı yere koydum ve Asya'ya bakmak için odaya girdim kucağında kartopuyla uyumuştu. Kartopunu aldım ve yuvasına koydum. Sonra gidip yattım.
(Asya'nın Anlatımıyla)
Sabah olmuştu. Kalktım ve Burak'a baktım. Hâla uyuyordu. Yerdeki boya kutusunu gördüm ve anlam veremedim. O sırada Burak yanıma geldi. "Bu ne ?"diye sordum.
Burak gülerek"sence ne olabilir?"dedi "Boya kutusu"dedim
"Evet Asyacım boya kutusu kartopunun odasını boyamak için aldım.
"Aaa çok iyi yapmışsın da bunu ne ara aldın?"dedin
"Dün sen uyurken gidip aldım"dedi Hızlıca bir kahvaltı yaptık ve işe giriştik önlüklerimizi giydik. Saçıma bir bandana taktım ve boyama başladık. Boyanın rengi çok güzeldi. Öğlene doğru işimizi bitirdik. Boya kuruduktan sonra kedinin eşyalarını yerleştirdik. Tam hayalimdeki gibi bir oda olmuştu. Kartopu odasına girdi sevmişe benziyordu. Bir zahmet sevsin her tarafımız boya oldu. İlk önce Burak banyoya girdi. Burak çıkınca bende girdim. Banyolarımızı yaptıktan sonra rahatça oturduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ KIZ ÇOCUĞU
Historia CortaAilesi Tarafından Sevilmeyen Sürekli Dövülen Ve İntihar Düşüncesiyle Boğuşan Tam İntihar Edecekken Hayatına Aniden Bir Adam Girip Onu Değiştiren İçindeki Kız Çocuğunu Gösteren Bir Kızın Hikâyesi.