Burak'ın ailesi ile tanışmak beni heycanlandırmıştı. Burak'ın annesi Özge hanım çok tatlı bir kadına benziyordu.
"Burak oğlum bu gelin kızımız mı?"dedi Özge hanım utanmıştım. Burak gülmemek için kendini zor tutuyordu. "Evet anne sevgilim Asya"dedi Burak, ben ikisine bakarken Aslı geldi. Burak'ı görünce mutlu olmuştu.
"Abii!"dedi Aslı
"Efendim abim"dedi Burak
"Bu güzel ablada kim?"dedi Aslı
"Benim biricik sevgilim yani senin yengen"dedi Burak
"Abi izninle yengemi ben alabilir miyim ? Ona odamı gösterecemde"dedi Aslı
"Olmaz abicim ilk öne annemgille tanışsın"dedi Burak
"Peki abi"dedi Aslı sonra ben konuşmaya başladım.
"Merhaba"dedim çekinerek. Burak'ın Annesi Özge Hanım,"kızım çekinmene gerek yok biz senin aileniz"dedi. O cümleyi duyar duymaz gözüm dolmuştu.
"Teşekkür ederim Özge Hanım" dedim
"Özge Hanım demene gerek yok kızım Özge anne diyebilirsin"dedi
"Tamam Özge anne"dedim sonra Burak'ın babası Murathan Bey geldi.
"Hoşgeldin kızım"dedi
"Hoşbulduk, ben Asya"dedim
"Tanıştığımıza memnun oldum ben de Burak'ın babası Murathan"dedi
"Bende memnun oldum"dedim
Özge anne,"hadi içeri geçin bende size çay demeliyim"dedi hep beraber içeri geçtik. Sonra Aslı elimden tuttu. Hadi Asya abla gelir misin?"dedi "tamam geliyorum Aslıcım"dedim beni odasına getirdi.
"Odan çok güzelmiş senin kadar olmazsa bile"dedim
"Teşekkür ederim Asya abla"dedi. Aslı çok tatlıydı. Aslı bana baktı.
"Birşey mi dicektin?"dedim
"Hayır Asya abla hadi aşağıya inelim"dedi
"Tamam Aslıcım"dedim aşağıya inmiştik. Burak Aslı'ya baktı"Aslı abicim sevgilimi rahat bırakır mısın?"dedi
"Olmaz ben Asya ablaya yani yengeme el koydum"dedi Burak gülerek yanımıza geldi. Aslı beni kendine çekti. Aslı'ya bakakaldım. İlk defa bu kadar çok sevildiğimi hissediyordum.
"İyiki siz"dedim içimden
"Asya güzelim"dedi Burak
"Efendim"dedim
"Kardeşim seni salmıyor"dedi Burak
"Burak sevgilim biraz bekle"dedim. Burak'ın annesi geldi. Bizi görünce"Aa kızı rahat bırakın"dedi Burak'ın annesi. İkisinede bakıyordum ne tepki vercekler diye.
"Anne iyide o benim kız arkadaşım"dedi Burak
"Oğlum bu kadar kıskanma kız kardeşinden"dedi gülerek annesi
"Kıskanıyorum ama"dedi Burak. Bense gülmemek için kendimi zor tutuyordum.
*Abi yengem olmuş az zaman geçirmek istedim ya"dedi Aslı biraz üzülmüş gibi konuştu. Eğildim Aslı'yı kucağıma aldım. Bu kez mutlu olmuştu.
"Bak abi yengem beni istiyor"dedi neşeli ses tonuyla. Sonra ben konuşmaya başladım. Burak'ı sinir etmek için"kız biraz benimle dursun"dedim. Çünkü sinirlenince çok tatlı oluyordu.
Burak biraz sinirli ses tonuyla"Olmaz sen benimsin"dedi. Hâla gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Burak bana bakıyordu. "Ne bakma bana öyle napıyım sinirlenince çok tatlı oluyorsun"dedim gülerek
"Evet öyle Asya yenge"dedi Aslı. Burak istemsizce dudağı yukarı kıvrıldı ve güldü.
"Gelin hadi çayla bişeyler hazırladım çok uzun yoldan geldiniz"dedi Burak'ın annesi.
"Tamam Özge anne"dedim mutfağa geçmiştik. Masa dopdoluydu.
"Zahmet etmeseydin Özge anne benide çağırsaydın keşke"dedim
"Yok güzel kızım gerek yoktu hem yorgundun"dedi Özge anne
"Evet yorgundum ama yardım etmeyi de istemiştim."dedim gülümseyerek
Burak'ın annesi gerçek bir anne gibiydi.
"Artık birdahakine"dedi Özge anne. Masya birlikte oturmuştuk.
"Ee kızım ne var ne yok ailenle aran nasıl ?"dedi Murathan baba. Biraz gözlerim dolmuştu. Masadan kalktım. "İzninizle lavaboya gidebilir miyim lavabo ne tarfta?"diye sordum. Murathan baba dedikleri karşısında çok pişman olmuş gibiydi.
"Güzel kızım iyi misin?"dedi Burak'ın annesi.
"Evet,evet iyiyim"dedim lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım. O sırada Burak'ın içeriden gelen sesinden anladığım kadarıyla ailemi anlattığını duydum. Bir sürü sonra yeniden içeri gittim. Murathan baba,"özür dilerim kızım Burak herşeyi anlattı"dedi "Önemli değil sonuçta bilmiyordunuz"dedim. Masya geçtim. Burak bana bakıyordu.
"iyi misin güzelim"dedi ve elini yanağıma uzattı."evet iyiyim"dedim gülümseyerek. Herkes yemeğini yemeye başlamıştı. Kartopu geldi ayağıma sürtündü. Kartopuna baktım. Eğildim ve onu kucağıma aldım. Aslı yemek yemeyi bıraktı kediye baktı
"Aa kedi"dedi neşeli ses tonuyla
"Aa evet kedi"dedim ona ayak uydurarak.
"Adı ne? Çok tatlıymış"dedi Aslı
"Adı kartopu evet tatlı ama ilk önce yemeğini ye sonra seversin kartopunu kuzum"dedim.
"Tamam Asya yenge"dedi Aslı
Kartopu kucağıma yattı bende yemeğimi yemeye başladım. Aslı önündeki yemeğin hepsini bitirdi. Kartopunu sevmek için yanıma geldi.
Bak Asya yenge yemeğimisin hepsini bitirdim. Peki şimdi kartopunu sevebilir miyim?"dedi Aslı
"Evet kuzum al bakalım kucağımdan"dedim. Aslı kucağımdan yavaşca kartopunu aldı. Ve odasına gitti. Özge anne ve Murathan baba bana bakıyordu.
"Kızım sen bu kıza yemek yemeyi nasıl ikna ettin?"dedi şaşırarak Murathan baba.
"Normalde önündeki yemeği yemez"dedi dedi Özge anne
"Bilmem ki"dedim. Sonrada yemeklerimizi yemeye devam ettik. Yemek bitince bana ayrılan odaya gittim. Biraz dinlenmek istiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ KIZ ÇOCUĞU
Historia CortaAilesi Tarafından Sevilmeyen Sürekli Dövülen Ve İntihar Düşüncesiyle Boğuşan Tam İntihar Edecekken Hayatına Aniden Bir Adam Girip Onu Değiştiren İçindeki Kız Çocuğunu Gösteren Bir Kızın Hikâyesi.