Midoriya iş için heyecanlı bir şekilde evde saat 7:70'ti işe gitmesi için 30 dk kaldığını düşünüyordu.Heyecandan kafayı yemişti.
[Deku'nun gözünden]
İşe doğru yol alıyodum çok hızlı gidiyodum çünkü işe gidip yeni arkadaşlar edinicektim ve tabikide geç kalmamalıydım :D.İşe tam zamanında gittim ve karşımda sarı saçlı birini gördüm ve bana "sen yeni çalışan mısın?" dedi bende "e-evet" dedim ve kadın bana "ah demeyi unuttum ben Matsuki Bakugou" kadın galiba patronun eşiydi (yemin et😱) "gel hemen ofis şu tarafta buda dosyalar" dedi hemen teşekkür edip gittim arkamdan sanki şöyle bağırmıştı "ofis odasında 2 kişi olcaksınız"diye ama bende yanlış duymuş olabilirim ofis odasına girdiğimde 2 masa vardı galiba doğru duymuşum ama bi sorun vardı o "2. kişi" kimdi?bu masadan 2 tane var işte yazar~
DEKUNUN AĞIZINDAN
İçeri girdiğimde tebessümüyle dikkatimi çeken kısa saçlı çekingen ve utangaç bir kız gördüm..Açıkçası çok sıradan birisiydi fakat arkadaş olmak için çok heycanlanıyordum çünkü ofiste hiç arkadaşım yoktu...
???;A-a şey m-merhaba..
🥦;ee selam..Ben İzuku Midoriya..
???;şey bende Ochako Uraraka..
🥦;Tanıştığıma memnun oldum Uraraka-san.
🌸;Bende memnun oldum Midoriya-kun,bu akşam senin gibi aramıza yeni katılanlar olduğu için bir parti düzenleyeceğiz,katılmak ister misin?
🥦;Tamam bana uyar,salaş bir partimi yoksa şık bir partimi?
🌸;Aynen aynen(yankılı)
🌸;Şık bir parti olacak canım.
🌸;Sana telefon numaram yazan bu kartvizit'i vereceğim.(verir)
🥦;Tamam.(alır ve cebine koyr) Ben şu dosyaları sıralandırmakla başlıyorum o zaman.
Anlatıcı
Deku hırıl hırıl çalışırken Uraraka gözlerini Dekudan alamıyordu.Uraraka hayatı boyunca ilk defa birinden etkilenmişti..Deku çalışırken Uraraka çaktırmadan onu izliyor ve özelliklerini keşfetmeye çalışıyodu ama Deku sandığı kadar salak değildi onu izlediğini fark etmiş ve rahatsız olmuştu...(sonunda çıkış saati gelir)
🥦;İyi akşamlar Uraraka-san,ben kaçtım!
🌸;İyi akşamlar canım!
DEKUNUN AĞZINDAN
Ben kaçtım dedim evet ama ondan kaçtım manyak herhalde amk şıllık gibi her dk bana baktı olm rihanna mıyım ben ne bakıyon emmi amk.
Anlatıcı
Deku evine geçer ve annesine selam verdikten sonra yemeğe oturur.Yemekte Soba vardır.
İnko;Oğlum bugün iş nasıldı?
🥦;Harkaydı anne,bir sürü arkadaşım oldu ve onlarla uzaya gidip twerk attık,Nasıl geçmesini bekliyosun bu pasif çocuğun gününün!?
diyip masadan kalkar İzuku..
Annesi hayal kırıklığı içinde oğluna bakarken sert bir kapı kapama sesi gelir ve annesi kendini tutamayıp ağlamaya başlar...Dekunun ağzından
Sanırım üstüne fazla gittim ama beni darlamasından bıktım.
dedikten hemen sonra "EX." adlı kişi ona bir mesaj atar
☠️;selam bebeğim seni alayım mı?😉
🥦;Sg olm sana smashh atarım
☠️;Abartma aq takılıcağız azcık
🥦;İyi tamam inliyorum
☠️;NE DİYON AMK
🥦;iniyorum yazcaktım(şüpheli)
(görüldü)Deku aşağı iner ve arabaya biner
☠️;Görüşmeyeli uzun zaman oldu bebeğim..
🥦;Neito kes sadece kafamı dağıtmak için senle geliyorum..
☠️;nereye gideceğimizi biliyorsun değilmi?..(piç smile)
🥦;Biliyorum bilmesem gelirmiyiö seninle aq
Bara giderler..ve eğlenirler Midoriya en sonun sarhoş olur..
☠️;Gel odamıza gidelim AŞKIM
🥦;tAmAmğsm AşkıOCm
SMUT/BL İÇERİR
Neito Midoriyayı yatağa atar ve soyma başlar..Neito Midoriyayı soyduktan sonra önce Midoriyanın
gözlerini bir kumaş parçasıyla bağlar..
Daha sonra midoriyanın deliğene parmaklanı sokar ve ileri geri yaparak deliği genişletir.Sonra parmaklarını Midoriyanın ağzına sokar ve konuşamamasını sağlar ve yavaşça Midoriyaya sokar ve içinde gel git yapar..Midoriya yavaşça inlemeye başlar tam o sırada odanın kapısı çalar..☠️;HAY SİKYM ZAMANIMI..(sessizce)
Midoriyayı yatağa bırakır ve üstünü giydikten sonra kapının yanına gider
☠️;Kim o
??;Oda servisi..
☠️;Git (yankılı)
??;Üzgünüm efendim ama malesef en yakın arkadaşım dekuya bunu yapamazsın.
der ve kapıyı kırar Todoroki,Neitoya kafa atar ve Neito bayılır.
🧊🔥;Seni almaya geldim dos-
🧊🔥;olm git üstün bişe giy amk🥦;Tamammmaam
🔥🧊;nE içtin lan sen OYSHAJSHAHA
Midoriya üstünü giyer ve giderler.
BÖLÜM FİNSH BEBİTOLARS
yazan shin&sua💋
587 kelimeeğ 💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝓞𝓷𝓾𝓻 𝓑𝓪𝓵𝓸𝓼𝓾 [BKDK] !Cringe!
Hayran KurguKafayı Onur için bozmuş Mitsuki ve Masaru. Ve bu yeni gelenler için parti olacak şirkette kanlı bir iş?...