10: ödev

168 111 13
                                    

Onu engelledikten hemen sonra kalkıp okul için hazırlanmıştım. Doğruca okula gitmiş, bomboş bir okul gününe daha kucak açmıştım.

Karşıma çıkıp konuşmak için bahaneler sunmasın, başıma bir ton iş açmasın diye bir an olsun sınıftan ayrılmadım. Nihayetinde son ders zili çaldığında ve bahçeye indiğimde bakışlarından kurtulamadım. Ona bakmadığımdan mıdır bilinmez, gözlerini bir an olsun üzerimden ayırmadı. Bakmasam bile hissedebilmiştim varlığının ağırlığını.

@emre_yk: Kaçıyor musun benden?

@bercemfidan: yakın durmam gereken biri misin?

@emre_yk: Neden olmasın? :)

Görüldü atmakla yetindim. Edebiyat sorularını kaldığım yerden çözmeye devam ettim.

3 dakika sonra bir bildirim sesi duyuldu.

@emre_yk: Dershanenin 1 hafta önce size bir ödev verdiğini duydum

@emre_yk: Fizik, kimya ve biyoloji derslerinin her birinden 300 soru çözmeliymişsiniz

@emre_yk: Son gün 10 Mayısmış

@emre_yk: 2 gün sonra yani

@emre_yk: Tahmin edersin ki kuşlar, senin ödevini yapmadığını da söyledi

@emre_yk: :)))

Fenden nefret ediyorum. Ve artık kuşlardan da. Keşke o kuşları yakalayıp boğabilsem.

@bercemfidan: ee?

@emre_yk: Eesi

@emre_yk: İstersen yaparım

@bercemfidan: ve karşılığında ne alırsın?

@emre_yk: Biliyorsun bence

Akşam yemeği. Neden bu kadar inat ediyorsun ki?

@bercemfidan: kalsın canım

@bercemfidan: almayayım.

@bercemfidan: gerekirse 2 gün boyunca sabahlara kadar çalışır ve o soruların hepsini tamamlarım ama yine de senden bir şey istemem. yaz bunu bir kenara.

Yazıyor ibresi çıktığı an uygulamayı terk ettim, interneti kapattım ve ders çalışmaya devam ettim. Çok bile sana.

dipsiz okyanustaki aptal balığın hikâyesi | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin