0.1

432 20 63
                                    

Selaamm daha hcık bitirememişken ve bölüm atamazken yeni fice geçtim sodjrjd. Ama bu konu aklımda çok vardı ve kaybolmadan yazim dedim umarım beğenirsiniz desteklerinizi bekliyoruumm.🎀
Haydii yeni fice geçeliimm iyi okumalaarr🤍

~ꨄ~
JAKE:
Eve geldiğimden beri yatağıma yatmış tavanı seyrediyordum. Tabii aklımda yine aynı kişi vardı Park Sunghoon. Sunghoon ile 2 yıldır güzel giden bir arkadaşlığımız vardı. Tabii o arkadaş olarak görüyordu belkide ama ben arkadaştan fazlasını hissediyordum. 1 yıldır ondan hoşlanıyordum fakat duygularımı kendime itiraf ettiğimden bu yana 4 ay geçmişti. Ve ben hala Sunghoon'a söylemekten korkuyordum. Tam bir korkağım. Ya bunları öğrendikten sonra benimle bir daha konuşmaz yüzüme bakmaz diye korkuyordum. En önemlisi onu kaybetmekten korkuyordum.

Bu düşüncelerimi bozan hayvan gibi odaya dalan kız kardeşim Hanni oldu.

"Ya kaç kere dedim şu kapıyı çalarak girsene diye laftan anlamıyor musun sen Hanni?"

"Off abi abartma sende neyse bir şey sormaya geldim daha doğrusu istemeye."

"Sana kız falan ayarlayacak vaktim yok haydi defol git,başka kapıya."

"Aa çok kabasın abicim hem alt tarafı Sunghoon hyungun kardeşi Minji'yle görüşmek istiyordum. Onları bizim eve çağırırmısın hem senin Sunghoon hyungla aran iyi. Bizide ayarlarsınız. Lütfeenn."

Sonunu söylerken kendince şirin olan üzülmüş yüz halini aldı. Eğer kabul etmezsem beni salmayacağını biliyordum. Bu yüzden kabul edecektim fakat bir karşılığı olacaktı elbette.

"Tamam çağırırım ama bir şartla bir daha kız ayarlamam için beni ve arkadaşlarımı kullanmayacaksın. Hem Sunghoonlada o kadar yakın değiliz."

"Off tamam abi. Ben anneme geliceklerini söylemeye gidiyorum."

"Görüşmemek üzere Hanni."
Dememle bana dil çıkardı ve kapıyı vurarak çıktı.

Yastığımın altında olan telefonumu aldım ve Sunghoon'a yazdım.

laylasdad:Hanni sizi görmek istiyormuş annemde özlemiş çaya çağırıyorlar sizi

iceprincesg:Tamam 1 saate geliriz.

Mesajı gördükten sonra telefonumu kapadım ve cebime koyup yataktan ayaklandım. Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım. Ve eve geldiğimden beri üstümde olan pis kıyafetlerimi değiştirdim.

Odamdan çıkıp mutfaktaki annemin yanına gittim. Beni görünce işini bırakıp bana bakıp gülümsedi. Sarıldım. Anneme sarılmak cidden beni rahatlatıyordu.

Not: Annesi Rose ( Avustralya diyince bi tek Rose geldi aklıma sodkwkf)

"Hanni söyledi Sunghoonları çağırmışsın."

"Of anne senin bu kızın varya sırf kız için yapmadığı kalmadı he."

"Ay nolcak be oğlum hem Minji iyi kız boşver güzeline iyisine denk gelsin."

Kafamı annemin omzundan kaldırdım. Ondan bir kaç santim uzundum. Sarı saçlarımı okşadı sonrada yanağıma bir öpücük bıraktı.

lover boy || jakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin