0.4

124 14 15
                                    

İyi okumalaarr🌙

🐶🐧
Hoon's

"Tamam başlıyorum ama sakın bölme. Şimdi geçen gün biz Jake hyungların evine gittik ya bende o ara Hanni'yleydim sonra o da bana bir şey anlattı. Duyduğuna göre Jake hyung 1 yıldır senden hoşlanıyormuş hatta aşıkmış. Hanni bunu ilk duyduğunda inanmamış ama son zamanlarda o da inanmaya başlamış."

"Ne? Nerden biliyorsunuzki doğru olduğunu?"

"Hanni, Jake hyung ın Jungwon'la konuşurken duymuş o ara söylemiş zaten.Bende karşılıklımı diye sana anlattım.
Abi bak Jake hyung ın seni sevdiğini bence herkes anlamıştır. Fakat tek anlamayan sensin. Ben senin yerinde olsam gider konuşurum. Şimdi sorum geliyor. Sende Jake hyung ı seviyor musun?"

"Minji şuan anlattıklarının şokunu yaşıyorum. Gerçekten Jake benden mi hoşlanıyor?"

"Abicim sen gerçek bir gerizekalısın. Malmısın amk yarım saattir ne anlatıyorum sana."

"Bak Minji harbi döverim seni he. Olayın şokuyla öyle dedim. Neyse ben Jake'le konuşurum. Sen bu konuyu bir daha açmıyorsun tamam mı?"

"Karşılığında ne alıcam."

"Hanni'yle sana date ayarlarım oldu mu?"

"Kralsın be sen canım abim benim."
Diyip yanağıma bir öpücük kondurdu.

Yüzümü imrenmiş gibi yaptım.

"Tamam hadi çok şımarma."

"Tamam be."

Sonunda Minji odamdan çıkmıştı. Sanki yıllardır içimde tuttuğum nefesimi salıvermiştim. İnanamıyordum. Jaeyun banamı aşıktı. Normalde mutlu olup havalara uçmam gerekiyordu fakat ben şaşkınlıktan ne yapacağımı bile bilmiyordum. Ortada kalmış gibiydim.
.

Minji'yle konuşmamızdan tam 2 saat geçmişti. Ailecek masada oturmuş yemek yiyorduk. Tabii ben sadece tabağımdakilerle oynuyordum. Annemin bakışlarının üzerimde olduğunu anlamıştım. Ağzını sanki bir şey söyleyecekmiş gibi açıyor fakat ardından hemen vazgeçip eski haline geri dönüyordu. En sonunda dayanamadı ve sordu.

"Sunghoon iyi misin yavrum? Dalmış gitmişsin. Yemeğini yesene."

"İyiyim anne ya sadece biraz iştahım yok yerim şimdi zaten."

"Tamam ama bir şey anlatmak istersen her zaman dinlerim seni."

"Sağol annemm."

Annem bu hayattaki en büyük destekçilerimden biriydi her zaman bana karşı anlayışlı olmuştu. Beni hep bir dost gibi dinlemiş ve tavsiyelerde bulunmuştu. Jaeyun'u yakından tanıyordu. Rose teyzeylede yakındı. Ama şimdilik böyle bir şeyi onlara söyleyemezdim. İlk onca Jaeyun'la konuşup olayı kesinleştirmeliydim.

Annem daha fazla bakışlarıyla yemesin diye yemeğimi yemeye başladım. Minji masada yoktu. Büyük ihtimal dışarda Haerin ile birliktedir. Buarada Haerin Jungwon'un kardeşi yani Jaeyun'la bağlantılarıda var.

Yemeğimi bitirince peçeteyle ağzımı silerek masadan kalktım.

"Afiyet olsun."

"Sanada oğlum."

Odama gittiğim gibi kendimi yatağa attım. Telefonumun bildirim sesiyle dikkatim dağılmıştı. Cebimden telefonumu çıkardım ve ekrana baktım. Minji yazmıştı.

minmin_ji
Jaeyun hyunga yazdın mı?

iceprincesg
hayır hem ben sana demedimmi
daha bu konuyu açmicaksın diye daha
konusmak yok minji

minmin_ji
tamam abi abartma sende ya
sadece merak ettim

iceprincesg
Fazla merak göte yarraktir minji bunu
unutma sakin

minmin_ji
tamam abi unutmam

____________
Telefonumu geri kapattım ve tekrardan düşünmeye başladım. Jaeyun'a olan hislerimi kendime itiraf etmiştim fakat çekiniyordum. Bunun üstesinden kalkabilirmiydim acaba. Minji'nin dediklerini düşününce garip geliyordu. Jaeyun'la güzel devam eden 4 yıllık bir arkadaşlığımız vardı. Ve galiba ikimizde birbirimizi arkadaştan fazlası olarak görüyorduk.

İkimizde kendimize duygularımızı itiraf etmiştik bu belliydi. Fakat birbirimize söyleyemiyorduk. Jaeyun benden 1 (bir) yıldır hoşlanıyor ve bunu bana belli etmedi. Ya da ben hiç anlayamadım.

Bir anlık gelen cesaretle telefonumu çıkardım ve Jaeyun'a yazdım.

Sunghoon
Ne zaman bana söyleyecektin?

Jake
Neyi

Sunghoon
1 (bir) yıldır benden hoşlandığını

🐶🐧
Vuhuuu tam sahnesinde kestim.

Sizce Jaeyun duygularını kabul edil açılacakmı yoksa çekinip duygularını yalanlayıp Hoon'dan kaçacak mı?

Ay sanarsın bilim kurgu sosjdfjwj

Galiba iyi değilim.

Neyse LB ye bölüm atıyorum çünkü HCIK gibi okunması ve oyu artsın ama bazı ARKADASLAR oluyup OY VERMİYORLAR cok ayip. Lutfen oy verin.

Neyse diğer bölümlerde görüşmek üzeree öpüldünüüzzzz.

Bybybybyyy😽

Bybybybyyy😽

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🐶🐧

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🐶🐧

lover boy || jakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin