!UYARI!
Tüm bölüm +18 içerir.
Rahatsız olanlar varsa geçsin😊
Sunghoon , Jake'i kucağına aldı ve odasına götürdü. Jake şaşkınlıkla baktı , bariz isteğini göz ardı edemedi ve sesini çıkarmadı. Sunghoon , Jake'i nazikçe yatağa bıraktı ve üstüne çıktı. Sunghoon ellerini Jake'in beline sardı. Yüzünü Jake'in boynuna gömdü ve düşünmeden öpüp ,hafifçe ısırmaya başladı. Jake'ın ısırılan yüzünden canı acıyordu ama zevki daha baskındı. Sunghoon , Jake'in boynunu ısırıp , nazikçe öperken Jake zevk ve acı karışımı inleyerek Sunghoon'un saçını çekiştiriyordu. Sunghoon yavaşça geri çekildi, hala Jake'in üstündeydi. Jake hızlı nefesler alırken Sunghoon'a baktı.
Sunghoon , Jake'in belindeki elini yavaşça Jake'in saçlarına getirdi ve saçlarını okşadı. Ardından yüzüne yaklaşarak sertçe öpmeye başladı. Jake , Sunghoon'un bu ani hareketini beklemeyerek inledi. Sunghoon bunu fırsat bildi ve Jake'in açılan ağzına dilini soktu. Öpüşmeleri her geçen an daha şehvetli hale geliyordu. Jake , Sunghoon'un saçını tutuyordu ve öpüşürken Sunghoon'un altında kıvranıyordu. Sunghoon ise Jake'in vücudundaki ellerini yavaşça aşağı indirdi ve Jake'in kıyafetinin içine soktu. Jake şaşkınlıkla gözleri büyüdü , geri çekilmeye çalıştı ama Sunghoon Jake'in kafasını bastırıp öpüşmeye devam etti.
Jake tekrar inledi , ikisinin de nefesleri biterken sesli bir şekilde dudaklarını ayırdılar. Jake nefes nefese kalmıştı, hala aklı onun vücudunda gezinen ellerdeydi. Sunghoon kıyafeti tutup yukarı çekti ve Jake ellerini kaldırıp Sunghoon'un kıyafeti çıkarmasına izin verdi. Jake , Sunghoon'un işini kolaylaştırınca Sunghoon güldü ve yüzünü Jake'in vücuduna yakınlaştırıp "seni seviyorum güzelim.." diye mırıldandı. Sunghoon ,Jake'in vücudunda izler bırakmaya başlayınca Jake acı ve zevkle kıvrandı ve beli havaya kalktı.
Sunghoon ısırdığı yerleri ıslak şekilde öpmeye başladı
Sunghoon'un eli yavaşça Jake'in vücudunda dolaşıyordu , aynı zamanda dudakları Jake'in vücudunda diliyle dairesel hareketler çiziyordu. Dudağını Jake'in göğüs ucuna yaklaştı, Jake inlemeye devam ediyordu. Sunghoon'un eli yavaşça Jake'in eşofmanın beline doğru indi.
Jake inlememek icin alt dudağını ısırıyordu. Sunghoon, Jake'in vücuduna ıslak öpücükler bırakmaya devam ederken Jake'in eşofmanı tamamen çıkardı. Jake , Sunghoon'un altında sadece boxer ile duruyordu. Sunghoon , bacaklarıyla Jake'in bacaklarını sabitledi ve hareket edip uzaklaşmasını engelledi. O esnada bir eliyle Jake'in iki elini tutup Jake'in başının üstünde sabitledi. Kendi tişörtünüde çıkardı üstünden ve bir kenara fırlattı. Jake , Sunghoon'un ortaya çıkan karın kaslarını görünce utançla gözlerini kaçırdı ama gizli bakışlar atmayı bırakamıyordu. Sunghoon bilerek sırıtarak Jake'in gözlerinin içine bakıyordu. Jake bunu fark etti , utançla mırıldandı.
"Ne..?"
"Hiç..sadece.. biliyor musun?Altımda çok güzel gözüküyorsun"
Sunghoon sırıtmaya devam etti. Eşofmanını tamamen çıkardı, boxerin altındaki büyük şişkinlik Jake'in gözünü korkuttu.
Sunghoon , Jake'in boxerinin etrafında elini dolaştırmaya başladı, Jake'ten zevkli inlemeler kazanıyordu.
Sunghoon , Jake'in boxerini aşağı indirdi. Parmaklarını Jake'in ağzına uzattı.
"Em.."
Jake, Sunghoon'un gözüne baktı , sonra karar verip parmaklarını emmeye başladı. Sunghoon , zafer sırıtışıyla baktı. Jake dil darbeleriyle Sunghoon'un parmağını emdi. Sunghoon diğer eliyle , Jake'in ellerini bıraktı ve Jake'in saçını okşadı.
Jake ellerini Sunghoon'un boynuna dolayıp Sunghoon'un parmaklarını emdi.
"Tamam..yeterli.."
Sonrasında elini Sunghoon elini Jake'in ağzından çekti. Sunghoon , Jake'in boxerini çıkardı ve parmaklarını Jake'in deliğine sürttü. Jake'in inleme sesleri arttı. Sunghoon gülümsedi , elinden biri Jake'in deliğindeydi, diğeri ise Jake'in yüzünün yanında duruyordu. Jake'in inleme sesi arttı. Yavaşça bir parmağını Jake'in deliğine ittirdi , Jake inliyordu. Sunghoon Jake'in inleme sesini yeterli bulmadı ve ikinci parmağını deliğine kattı. Jake , Sunghoon'un saçını çekiştirmeye başladı.
Jake , Sunghoon'un altında acı ve zevk içinde kıvranıyordu ve hareketlere alışmaya çalışıyordu. Sunghoon üçüncü parmağını katıp ileri geri yapmaya başladı ve Jake'in zayıf noktasını bulup hızlandı. Jake , zevk ve acı içinde kıvranırken beli havaya kalktı. Sesleri odayı dolduruyordu.
"Hoon-ah"
Jake , hareket etmeye çalıştı. Sunghoon , bacaklarını Jake'in bacaklarına daha sert bastırdı ve hareket etmesini engelledi.
Sunghoon , hızla altındaki boxeri çıkarıp kenara fırlattı.
"Hoon.. yavaş ol.."
Sunghoon , yavaşça içine girmeye başladı. Jake'in inleme sesleri ağırlaştı ve zorlanmaya başladı. Sunghoon devam etti ve tamamen içine girdi. İleri-geri hareketler yaptı. Jake'in inleme sesleri arttı, elleriyle Sunghoon'un beline tutundu ve Sunghoon'un beline tırnak izleri bıraktı. Sunghoon ise umursamadan içine girip çıkıyordu. Yüzü ise Jake'in boynuna yakındı. Nefesi Jake'in boynunu ısıtıyordu. Sunghoon , tamamen Jake'in içine girince Jake acıyla gözlerini kapattı ve inleme sesleri odayı doldurdu. Sunghoon sırıttı. Jake inlerken diğer eliyle jake'in göğüsünde yuvarlaklar çizdi.
Sunghoon yavaşça Jake'in içine tekrar girdi, Jake inlememek icin alt dudağını ısırdı. Sunghoon, Jake'in içine girince bir eliyle Jake'in aletiyle oynadı ve yavaşça içinde ileri ve geri yapmaya başladı. Jake inleyerek konuştu.
"Hoon..geleceğim sanırım.."
En sonunda kendisi geldiğini hissetti ve Jake'in içine bıraktı. Sunghoon elini Jake'in aletinden çekti ve Jake de boşaldı.
Sunghoon , Jake'in arkasına yattı , elleri hala Jake'in belindeydi. Jake'i kendine çekip boynunu ıslak bir şekilde öpmeye başladı ve bazı bariz izler bıraktı. Elleri ise yavaş yavaş Jake'in göğüsüne doğru ilerliyordu. Islak öpücükler arasından sıcak nefesiyle beraber konuştu.
"Seni çok seviyorum bebeğim.."
Jake yumuşak sesiyle konuştu.
"Bende seni çok seviyorum.."
İkiside yorgundu , yatak kirliydi ve etraf kıyafetlerle kaplıydı.
-
Bu arada bölümün çoğu kısmını hatta tamamı diyebilirim arkadaşım yazdı. Ben yazamayacağımı bildiğim için ondan istedim. Bazı kısımları ben değiştirdim.YANI OKUMAK KADAR KOLAY DEGILMIS YAZMAK. (benimicinoyle)
Neyse umarım beğenmişsinizdie(beğenmek zor)
Oy vermeyi unutmayıınn
görüşmeekk üzereee🤍
gebercem bune
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lover boy || jakehoon
Fanfictioniceprincesg: ne zaman bana söylemeyi planlıyordun? laylasdad:neyi? iceprincesg: 1 yıldır benden hoşlandığını Sim Jaeyun x Park Sunghoon Başlangıç: 7 Mart 2024 Bitiş: Sunki Jaywon Bbangsaz #1 Sungjake