1.0

101 11 22
                                    

Oy verip yorum atmayi unutmayiinn⭐️

Oy verip yorum atmayi unutmayiinn⭐️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arkadaslar ben Taesan'a asigim😀

🐶🐧

En sonunda zilin çalmasıyla Riki delisinden kurtulmuştuk. Şimdi ise saçma sapan ders anlatan hocayı dinliyordum daha doğrusu dinlemeye çalışıyordum. Aklımda Sunghoon vardı. Gerçekten aşk insanı ne hala çeviriyormuş ya. 1 sene boyunca ondan hoşlandım ve bu duyguları daha tamamen yeni anlıyorum. Hocanın bana seslenmesiyle olduğum yerde irkilmiştim.

"Sayın Sim Jaeyun! Acaba ne zaman dersi dinlemeye düşünüyorsunuz?!"

Aptal kadın ya şimdi birde bununla uğraşıcaktık.

"Pardon Hocam dalmışım."

Önüne dönüp ders anlatmaya devam etmişti. Bende içimden ona küfür saydırıyordum.

Zilin çalmasıyla rahatlamış ve içimde tuttuğum nefesimi dışarı bırakmıştım.

Sıramdan ayaklanıp lavaboya gittim. Tabii peşimden kuyruğum gibi gelen Sunghoon'da yanımdaydı. Ben elimi yüzümü yıkarken sırıtarak beni izliyordu. Bende gülümseyerek ona baktım.

"Ne oldu niye öyle bakıyorsun?"

Bana doğru ilerleyerek ellerini belime koydu.

"Böyle güzellik görmüşken doya doya bakayım dedim." Yüzüme doğru ilerleyerek bakışlarını dudaklarıma indirdi. Omzundan hafifçe ittirerek konuştum.

"Okulda olduğumuzu o unutuyorsunuz sanki Bay Park."

"Benim için yer farketmez Bay Park." dediği şey ile gözlerim kocaman açılmıştı. Yanaklarımın kızardığını hissedebiliyordum.

"Ya Sunghoon!"

"Ne ya sanki ilerde öyle olmayacakmış gibi yapma. Hem sen utandın mı? Ah benim minik bebeğim." diyerek burnumun ucuna minik bir öpücük kondurdu. Ben ise daha da kızarıyordum.

"Sunghoon harbi seni pataklarım he sus be."

"Tamam tamam sustum. Hadi yemek haneye gidelim çok acıktım."

Az önceki sinirli halimi geriye bırakarak gülümsedim.

"Bende hadi gidelim!" sevinçle Sunghoon'un elini kavradım ve birlikte lavabodan çıkıp yemek haneye doğru gittik.

Yemek haneye gelince bizimkilerin bir masada oturduğunu gördüm. Açıkçası biraz şaşırdım çünkü daha bir sohbet ettikleri bile yoktu yani ben öyle biliyordum ama sanırım varmış.

lover boy || jakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin