🐶🐧
J.
Sabah Sunghoon'un kolları arasında uyanmak o kadar güzeldiki ömür boyu böyle kalabilirdim. Göğsündeki başımı hafif kaldırarak yüzünü incelemeye başladım. Tekrardan ne kadar güzel olduğunu düşündüm. Elimi yanağına koyarak baş parmağımla okşadım. Gözlerini hafif açmaya başlayınca kıkırdadım. Kollarını daha sıkı dolayarak beni iyice kendine çekti.
Yanağından öptüm ve konuşmaya başladım.
"Bugün kendimi daha iyi hissediyorum çünkü sen varsın."
Gülerek dudaklarıma bir öpücük bıraktı.
"Benim içinde. Sen iyiysen bende iyiyim."
Tekrar kıkırdayarak başımı göğsüne gömdüm. Kapının tıklatılmasıyla ikimizde kafamızı hafif kaldırıp kapıya bakmıştık. Annem içeri girip konuştu
"Siz aşıklar var yaa. Hadi kalkın çok güzel kahvaltı hazırladım. Minji'de geldi. Minikler aşağıda sizi bekliyorlar hızlı gelin."
Anne minik dediklerin birbirlerini yiyorlarda neyse.
"Tamam anne."
Annemin odadan çıkmasıyla tekrar sarılmıştık. Saçlarıma öpücük konduran Sunghoon'la şu an çok mutluydum.
"Biraz daha böyle devam edersek annem elinde terliğiyle odaya gelicek."
"Ama ben halimden çok memnunum."
"Bende memnunum ama kalkmamız gerek hadi Hoon."
Zorla kollarının arasından kaçarak ayağa kalktım. Gülümseyerek ona bakıyordum fakat o benim aksime çatık kaşlarla bana bakıyordu.
"Maalesef canım ben annemden dayak yiyemem." diyerek kahkaha atmıştım ve hızlı adımlarla odadan çıkıp lavaboya gittim. İşlerimi hallettikten sonrada aşağıya mutfağa indim. Masada gülüşen Hanni be Minji'yi görünce yüzümde gülümseme belirdi.
"Günaydın ergen aşıklar."
"Günaydın Jake hyung"
"Sanada günaydın abi noldu Sunghoon hyungın koynundan ancamı kalkabildin."
Sırtına vurmamla gülmesi durdu.
"Ben anneme anlatıyor muyum senin özellerini?"
"Tamam be"
Somurtmaya başladığında gülerek yanağından makas aldım. Sunghoon geldiğinde ise halen daha kaşları çatılıydı. Annem başköşeye Minji'yle Hanni yanyana bizde karşılarında oturuyorduk.
"Hala tripli misin koca bebek?" Sunghoon'un kulağına fısıldayarak konuştum.
"Ben sana göstericem koca bebeği sen bekle."
"Ayneenn." Hanni'nin ayağıma vurmasıyla susup bakışlarımı ona çevirmiştim. Kaşlarıyla annemi işaret ettiğini farkedince ona doğru döndüm. Telefona bakıp gülümsüyordu. Birisiyle yazışıyormuş gibiydi. Boğazımı temizleyerek ilgiyi üzerimde topladım.
"Sayın Sim Chaeyoung hanım yüzünüzü gülümseten bu şahıs kimdir acaba?" Annem bu dediğimle kahkaha atmıştı.
"Yine güldürdün beni Jake. Konuştuğum kişiye gelicek olursak ise kendisi Lalisa Manobal yani Lisa." Hanni şaşırarak anneme baktı.
"Koreli değil orası belli. Nereli ki?"
"Tayland'lı. Tanışalı 2 ay falan oldu."
"Ve bize söylemedin."
"Ayol sen kendi aşk hayatını anca hallettin kardeşin desen ağzımı açmıyorum zaten birde bana mı laf ediyorsunuz?" Annem yine kahkaha atmıştı. Bende kna katılmıştım.
"Şaka yapıyordum anne. Ama tanışmak isterim Lisa hanımla."
"Tamam ayarlarız bir ara. Minji ve Sunghoon'da gelir."
Yüzümde gülümseme ile Sunghoon'a döndüm o da gülümseyerek anneme bakıyordu.
"Tabii siz isterseniz geliriz."
"Ay Sunghoon yavrum sizli falan konuşmayın benimle ben alışık değilim Chae teyze de yada başka şey de. Resmiyeti kaldıralım artık sonuçta gelecekteki damadımsın." Annemin dediğiyle öksürmeye başladım. Sunghoon sırtıma hafif vurarak kulağıma yaklaştı.
"Herkes çoktan kabullendi bile Park Jaeyun."
Şaşkın bakışlarımla ona döndüğümde sırıtıyordu.
Kahvaltı boyunca her konudan sohbet etmiştik. En sonunda annem Momo teyzelerle buluşacağını söyleyip evden çıkmıştı. Minji ve Hanni'yide evden postalamıştım. Artık evde Sunghoon ile yalnızdık ve hiçbiri kolay kolay kısa sürede eve gelmezlerdi.
Sunghoon'un belime sarılan kollarıyla ona doğru döndüm. Kaşları hafif çatıktı ama sırıtıyordu.
"Tribin geçti mi Hoon bey?"
"Dudaklarım bugün çok sensiz kaldı eğer onlara istediğini verirsen neden olmasın."
+18 🙉
Onun bu dedikleriyle kıkırdadım. Beklemedende dudaklarımızı birleştirdim. Belimdeki bir elini tişörtümden içeri sokmuş ve olduğu yeri okşuyordu. Alt dudağımı ısırdığında ağzımdan minik bir inleme çıkmıştı. Ayrıldığımızda ise halen daha hiç vazgeçemediği sırıtması vardı yüzünde.
Gözlerinden ne istediğini anlayabiliyordum. Başımla onu onayladım ve beni kucağına almasına izin verdim. Odama doğru adımlamaya başladı. Arada sırada dudaklarıma kısa ama yoğun öpücükler bırakıyordu.
Odaya vardığında ise beni yavaşça yatağa doğru yatırdı. Üstüme çıkarak dudaklarımızı tekrar birleştirdi. Kollarımı boynuna dolayarak bir elimle ensesinin üstündeki saçlarını çekiştirmeye başladım.
Dudaklarımızı ayırıp üstümdeki tişörtü çıkardı bir tarafa fırlattıktan sonrada kendi tişörtünü çıkardı.
Boynuma yönelip oraları öpmeye başladı. Sertçe emiyor, ısırarak izler bırakıyordu. Ben ise sadece saçlarını çekiştirip inliyordum.Boynumdan belime doğru hareketleri devam etti. Eşofmanımıda çıkararak beni sadece boxerımla bıraktı. Tekrardan dudaklarımızı birleştirdiğinde daha sertti. Dudaklarına doğru sesli bir inleme bıraktım.
Kendi tişörtünü ve eşofmanını çıkararak tekrar dudaklarıma bir öpücük bıraktı. Ardından ise o işi yaptık.
🐶🐧
-
COK OZUR DILERIM BURDA KESMEK ZORUNDAYIM VALLA BEN YAZAMIYORUM DEVAMINI COK COK OZUR DILERIM
Bu konuda aşırı kötüyüm okuyorum ama yazamıyorum wodjwkdkw
bu ficte smut olsun istedim fakat beceremedim🥲
umarım beğenmişsinizdie oy vermeyi unutmayıınn
⭐️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lover boy || jakehoon
Fanfictioniceprincesg: ne zaman bana söylemeyi planlıyordun? laylasdad:neyi? iceprincesg: 1 yıldır benden hoşlandığını Sim Jaeyun x Park Sunghoon Başlangıç: 7 Mart 2024 Bitiş: Sunki Jaywon Bbangsaz #1 Sungjake