0.7

119 12 34
                                    

İyi okumalaaarrr

⭐️

Hee hyung ile konuştuğumuzdan beri kararsızdım. Hala çekiniyordum fakat bir anda içime bir cesaret geldi ve Sunghoon'a yazdım.

Jake
müsaitmsiin

Hoon
evet
bir şeymi oldu?

Jake
evet bulusmamiz gerek
sizin evin ordaki park olurmu

Hoon
tamam 10dk ya çıkıyorum

Jake
tamam bende

Telefonu kapadıktan sonra aynadan kendime baktım. Altımda gri eşofman üstümde ise siyah bir sweat vardı. Belki eser diye üstüme bir ceketimi aldım. Telefonumu ve ev anahtarınıda aldıktan sonra odamdan çıkıp Hanni'nin yanına gittim. Annemler evde yoktu. O yüzden haberi olsun.

"Hanni ben dışarı çıkıyorum 1 saate falan gelirim."

"Tamam abi!"

Cevabını duyunca ayakkabılarımı giyerek evden çıktım.

Sunghoon la konuşma kararı almak benim için biraz uzun ve zor olsada şuan emindim. Artık kaçamazdım. Belki de karşılıklıdır diye içimden geçirdim.

Bunları düşünürken parka geldiğimi bile farketmemiştim. Parkın girişine ilerleyince parkta gözlerimi gezdirdim. Onu farkedince duraksadım. Kalbim çok hızlı atmaya başladı. Daha fazla yerimde beklemeyip parka girdim. Bankların birisine oturmuştu yanına doğru ilerledim. Yere eğmiş olduğu kafasını ben ona yaklaşınca kaldırıp bana baktı.

Beni görünce yüzünde gülümseme belirdi.

"Selam."

"Selam Hoon."

"Bu saatte yazdında kötü bir şey olmadı değil mi?"

Beni düşünmesine çıldırıyorum...

"Ha kötü bir şey değil aslında."

"Heh tamam o zaman. Neyse buyur anlat."

Yanındaki boş yere bir kaç kere vurarak oturmamı işaret etti. Yanına oturduğum zaman başımı eğip bakışlarımı ellerime kitledim ve ellerimle oynamaya başladım.

"Of Sunghoon nasıl söyleyeceğim bilmiyorum. Uzun süredir içimde fakat sana gelince konu çekiniyorum. Kafamın içini yiyen bir şeyler var. Bunlar kötü şeyler değil. Fakat ben kendime itiraf etmişken söylemeyi başaramıyorum. Ama artık kabullendim. Belki karşılıksızdır ama daha fazla içimde tutarsam benim için iyi olmayacağını bildiğim için seninle konuşmak istedim. Neyse. Sunghoon, ben sana çok aşığım."

Ellerime odaklanmış olan kafamı kaldırıp ona doğru baktım. Hiç bir şey anlayamadan dudağıma kapandı. Gözlerim şaşkınlıkla açıldı sanki yerlerinden çıkacakmışçasına.

Galiba cevabımı almıştım. Ne kadar şaşkın kalsamda en sonunda karşılık verdim bende.

Ne kadar öyle devam ettik bilmiyorum ama en sonunda dudaklarımızı ayırdık.

"Seni çok seviyorum Sim Jaeyun."

"Bende seni Park Sunghoon."

Yüzümüzdeki gülümse çok içtendi. Çok mutluydum sevdiğimle birlikte olmak beni delirtiyordu en önemlisi sevdiğim kişi Sunghoon'du...

Park Sunghoon sen gerçekten beni mahvediyorsun...

🐧🐶

Selaamm
valla yazcak daha bisey bulamayinca burda kestim
neyse simdi benim sinav donemim oldugu icin (hep ayni aciklamayi yapiyorum🥹)
cok fazla yazamiyorum. ama yinede aktif oldukca elimden geldikce bolum atmaya calisiyorum.
bu bolum kisa oldu farkindayim ama ilerleyen surelerde uzun bolumler geliceeekk.

Oy vermeyi ve yorum yapmayi unutmayiiinn

Hepinizi cok seviyoruummm cok opuyoruumm
yeni bolumlerde gorusmek uzereee🎀🩷😋






⭐️

lover boy || jakehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin