𝐀 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐝𝐯𝐞𝐧𝐭𝐮𝐫𝐨𝐮𝐬 𝐦𝐨𝐧𝐭𝐡 𝐩𝐚𝐬𝐭, 𝐚𝐧𝐝 𝐢𝐟 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐩𝐨𝐬𝐬𝐢𝐛𝐥𝐞, 𝐌𝐚𝐝𝐝𝐢𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐉𝐚𝐲𝐣 𝐟𝐞𝐥𝐭 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐫, 𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫. 𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐥𝐞𝐚𝐫𝐧𝐞𝐝 𝐦𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐞𝐚𝐜𝐡𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐝𝐚𝐲, 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐟𝐫𝐞𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐝 𝐢𝐭. 𝐉𝐉 𝐟𝐞𝐥𝐥 𝐡𝐚𝐫𝐝𝐞𝐫, 𝐚𝐧𝐝 𝐌𝐚𝐝𝐬 𝐟𝐞𝐥𝐥 𝐢𝐧 𝐝𝐞𝐞𝐩𝐞𝐫. 𝐓𝐨𝐨 𝐝𝐞𝐞𝐩 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐝𝐫𝐨𝐰𝐧𝐢𝐧𝐠. 𝐍𝐨 𝐟𝐥𝐨𝐚𝐭𝐲, 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐠𝐮𝐚𝐫𝐝, 𝐧𝐨 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐧𝐠𝐭𝐡 𝐢𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐨𝐝𝐲 𝐭𝐨 𝐬𝐰𝐢𝐦 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐮𝐩 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐮𝐫𝐟𝐚𝐜𝐞. 𝐁𝐮𝐭 𝐟𝐮𝐜𝐤, 𝐬𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐰𝐚𝐧𝐭𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐮𝐩. 𝐉𝐉 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐱𝐲𝐠𝐞𝐧 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞, 𝐡𝐞𝐫 𝐥𝐢𝐟𝐞𝐥𝐢𝐧𝐞, 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐧𝐠𝐭𝐡 𝐭𝐨 𝐤𝐞𝐞𝐩 𝐬𝐰𝐢𝐦𝐦𝐢𝐧𝐠, 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐬𝐨𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐤𝐞𝐩𝐭 𝐬𝐰𝐢𝐦𝐦𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫.𝐓𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐝𝐞𝐞𝐩 𝐝𝐞𝐞𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐩𝐚𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧𝐚𝐭𝐞 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐞𝐚𝐜𝐡 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐥𝐚𝐫𝐞𝐝 𝐡𝐚𝐫𝐝𝐞𝐫, 𝐭𝐨𝐨 𝐡𝐚𝐫𝐝. 𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐧𝐢𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐢𝐭.
𝐖𝐚𝐬 𝐢𝐭 𝐭𝐨𝐨 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐩𝐨𝐬𝐬𝐢𝐛𝐥𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐨𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐭𝐨 𝐟𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐮𝐭 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫? 𝐌𝐚𝐲𝐛𝐞 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐢𝐧𝐬𝐞𝐜𝐮𝐫𝐢𝐭𝐲, 𝐣𝐞𝐚𝐥𝐨𝐮𝐬𝐲, 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐳𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧, 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐞𝐲𝐞𝐬, 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐞𝐥𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫...
𝐎𝐧𝐞 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐡𝐚𝐝 𝐚 𝐬𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐝𝐫𝐢𝐟𝐭 𝐨𝐟 𝐝𝐞𝐞𝐩 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫, 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐨 𝐬𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐛𝐮𝐭 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐭𝐨𝐨 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐨 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐞𝐭. 𝐓𝐨𝐨 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐨 𝐝𝐢𝐬𝐦𝐢𝐬𝐬. 𝐓𝐨𝐨 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐭𝐨 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞. 𝐓𝐨𝐨 𝐡𝐚𝐫𝐝 𝐢𝐭 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐮𝐧𝐞𝐱𝐩𝐞𝐜𝐭𝐞𝐝.
𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐝𝐢𝐝𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐚𝐜𝐜𝐞𝐩𝐭 𝐢𝐭, 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞𝐧'𝐭 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐚𝐥𝐥𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐟𝐚𝐥𝐬𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐫𝐨𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐛𝐫𝐚𝐢𝐧, 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐨𝐧𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐚𝐫𝐞 𝐝𝐞𝐞𝐩𝐥𝐲 𝐢𝐧 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡.
𝒾𝓃𝓈𝒾𝒹ℯ 𝒶𝓃𝒹 ℴ𝓊𝓉.
𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞𝐧'𝐭 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐚𝐥𝐥𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐨 𝐰𝐫𝐞𝐜𝐤 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐡𝐚𝐝, 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐡𝐚𝐝 𝐠𝐫𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠, 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝𝐯𝐞 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝.
𝐁𝐮𝐭 𝐈𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐮𝐧𝐛𝐞𝐚𝐫𝐚𝐛𝐥𝐞. 𝐀𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐲 𝐰𝐚𝐬𝐭𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐬 𝐭𝐢𝐦𝐞. 𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐠𝐨 𝐨𝐟𝐟 𝐚𝐧𝐝 𝐟𝐢𝐧𝐝 𝓈ℴ𝓂ℯℴ𝓃ℯ ℯ𝓁𝓈ℯ 𝐰𝐡𝐨 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐢𝐧𝐜𝐡 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐛𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥 𝐛𝐨𝐝𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐞𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭. 𝐑𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐦, 𝐰𝐡𝐨'𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐥𝐨𝐰𝐥𝐲 𝐝𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐜𝐨𝐥𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐮𝐧𝐬𝐮𝐫𝐞.
𝐃𝐢𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐢𝐠𝐧𝐢𝐟𝐢𝐜𝐚𝐧𝐭 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐝𝐞𝐞𝐩, 𝐮𝐧𝐞𝐱𝐩𝐞𝐜𝐭𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐝𝐝𝐞𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐫𝐢𝐟𝐭? 𝐎𝐫 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐥𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐠𝐨 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐭𝐫𝐮𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐫𝐚𝐮𝐦𝐚𝐭𝐢𝐜 𝐧𝐚𝐭𝐮𝐫𝐞 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐞𝐯𝐞𝐫𝐞𝐥𝐲 𝐨𝐯𝐞𝐫𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠. 𝐎𝐯𝐞𝐫𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐨𝐢𝐧𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐟𝐨𝐫𝐠𝐞𝐭 𝐰𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐫𝐞𝐚𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐰𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐧𝐨𝐭.
𝐖𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐰𝐚𝐬 𝐌𝐚𝐝𝐝𝐢𝐞'𝐬 𝐥𝐞𝐚𝐬𝐭 𝐟𝐚𝐯𝐨𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐞𝐱𝐩𝐫𝐞𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧 𝐭𝐨 𝐬𝐞𝐞 𝐨𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐚𝐯𝐨𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐛𝐨𝐲𝐬 𝐟𝐚𝐜𝐞. 𝐄𝐬𝐬𝐩𝐞𝐜𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐢𝐟 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐫 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐢𝐦. 𝐁𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞, 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐲 𝐬𝐡𝐞 𝐠𝐚𝐳𝐞𝐝 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦, 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐧𝐨 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭. 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮'𝐝 𝐛𝐞 𝐜𝐫𝐚𝐳𝐲 𝐭𝐨 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐪𝐮𝐞𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐥𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐦𝐢𝐧𝐝. 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐲 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐛𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭𝐞𝐧𝐞𝐝, 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐨𝐟𝐭 𝐥𝐢𝐩𝐬 𝐬𝐭𝐫𝐞𝐭𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐚 𝐬𝐰𝐞𝐞𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐨𝐟𝐭 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞, 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐦𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐝𝐨𝐫𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐠𝐢𝐠𝐠𝐥𝐞𝐬 𝐟𝐞𝐥𝐥 𝐨𝐮𝐭 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐬𝐞𝐧𝐭𝐞𝐧𝐜𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐯𝐞𝐫𝐥𝐲 𝐡𝐮𝐦𝐨𝐫𝐨𝐮𝐬 𝐛𝐨𝐲𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫.
𝐇𝐞 𝐤𝐧𝐞𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐭𝐨 𝐬𝐚𝐲, 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐞 𝐤𝐧𝐞𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐭𝐨 𝐟𝐞𝐞𝐥. 𝐁𝐮𝐭 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐛𝐞 𝐚 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐟𝐨𝐫 𝐡𝐢𝐦 𝐭𝐨 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐞𝐞𝐥𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐭𝐨 𝐰𝐡𝐚𝐭'𝐬 𝐭𝐫𝐮𝐥𝐲 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐫𝐮𝐞 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟?
𝐀/𝐍 -The reason I do this, is because my description never saves for some reason. So instead of always filling in the gaps, I can just do this.
YOU ARE READING
𝗜'𝗹𝗹 𝘄𝗮𝗶𝘁 || 𝗝𝗝 𝗠𝗮𝘆𝗯𝗮𝗻𝗸 ³
Fanfiction"𝐈'𝐦 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐰𝐚𝐢𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐮𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐞𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐟𝐮𝐜𝐤𝐢𝐧 𝐭𝐢𝐦𝐞, 𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐢𝐝𝐞, 𝐬𝐮𝐩𝐩𝐨𝐫𝐭𝐢𝐧𝐠, 𝐛𝐮𝐭...𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐝𝐢𝐬𝐫𝐞𝐬𝐩𝐞𝐜𝐭 𝐦𝐞." "𝐍𝐨𝐭 𝐢𝐟 𝐈'𝐦 𝐛𝐞𝐢𝐧�...