~Dalgalanan bayrak gibi gurur vericiydi.
Yüreğimde ki aşkın vatanımla eşdeğerdi,
Sen sadece sus sevgili
Ben zaten vatanım yaptım seni🐺🐺🐺
" Komutanım valla şu an arka fonumda basit numaralar çalıyor." diyem Emre'ye yandan bir bakış attı tim.
" O fonu susturmazsan ben sana 43 numara ayak numaramı damgalayacağım " diyen Akif de dişlerini sıkarak konuşmuştu.
Albay ve Binbaşı onlara karargah hakkında birkaç detay verip gitmişti ama Poyraz Timi, Alfa timinin onu incelemesi gibi izliyordu. Daha helikoptere binmemişlerdi çünkü helikopter kısa bir arıza yapmıştı.
20 dakika içinde halledilir demişlerdi.Bir tane er dikiliyordu alfa timinin tepesinde. Albayın emri ile odalarını gösterecekti ama Poyraz Timi ile olan bakışmalarını bölme de istememişti.
Savaş da poyraz timindendi ama şu an yoktu ortalarda. Göreve gitmeyecekmiydi bu adam.Sessizliği Kübra bozdu,
" Yunus abi Savaş nerede?" Diye sordu. Savaşla konuşurken tanıdığı bu kişilere de ısınmıştı Kübra. Ama Alfa timi kadar değil.Yunus denilen adam onlara doğru geldi. Teğmendi rütbesi.
" Vallahi kardeşim tuvaletleri yıkarken ayağını burktu. Uysal komutanım da onu göreve götürmek istemeyince de kendini yatakhaneye kapattı." deyince Uysal denilen komutan yani Poyraz timinin komutanı ağzının içinde birşeyler hamurdandı ve ilerleyip Akifin önünde durdu." Ben Kıdemli Yüzbaşı Uysal Akbulut, Poyraz timinin komutanıyım. Poyraz gibi yetenekli olan bir timi burada görmek gurur verici. Tekrardan hoşgeldiniz. " dedi. Sesi sert ama samimiydi.
Akif ise aynı şekilde karşılık verdi.
"Kıdemli Yüzbaşı Akif Saroğlu .Hoşbulduk Yüzbaşım. Birlikte çok göreve çıkacağız gibi görünüyor. " dediğinde Uysal sadece kafasını aşağı yukarı sallamkala yetindi." Beyler beni zaten tanıyorsunuz, ben şimdi gideyim de şu adamı bulayım " diyen Kübra seke seke ayrıldı yanlarından.
Uysal İzele elini uzattı ve " Sizde hoşgeldiniz Yüzbaşım. İsmin nedir?" Diye sordu.
İzel aynı şekilde sert bir şekilde karşılık verdi. Bakışlarını kesinleştirdi ve adamın elini kavradı.
" Yüzbaşı İzel Koryürek. Namı diğer Kurt. Hoşbulduk komutanım." dediğinde Uysal bir an ürperdiğini hissetti. Arkasinda onları izleyen Poyraz Timi de aynı şekilde hissediyordu.
O bakışlar karşısında ürpermemek elde değildi.İkisi de en sert bakışlar ile birbirlerini öldüredursun Akif yavaş bir biçimde kafasını aşağı eğdi ve hâlâ birleşik olan ellere baktı. Gözlerinde volkanik bir patlama gerçekleşirken uyarı dolu bir şekilde öksürdü. İkisi de ellerini birbirinden çekmişken Uysal bu kadının bakışlarından kaçmak adına diğerlerine başıyla bir selam verdi ve iki adım geri gitti. Timin diğer üyeleri sesli bir şekilde tekmil verirken poyraz timi üyeleri de aynı şekilde yaptı.
İzel kaşları çatık bir şekilde Uysala bakarken bu adama hiç ısınamadığını hissetti. O hissederdi.
Akif ise İzelin hâlâ o adamı incelediğini görmüş kıskançlık tüm bedenini kasıp kavurmuştu.
Sinirle, " Alfa Timi toplanın ve karargaha girin " dedi. Biraz daha bu ortamda kalırsa Uysalın hali Turanın halinde bin kat daha beter olurdu.
Zaten birde o şeref yoksununu dövdüğü ortaya çıkınca İzel onu az daha öldürecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALFA KURT 2 " Yürek Mahşeri "
Aksiyon[ALFA KURT "aşık çiçekler " KİTABININ DEVAMIDIR. 2.KİTAPTIR ] Kıdemli Yüzbaşı Akif ve Yüzbaşı İzel yeni bir hayata yelken açmışlardı. Yeni insanlar, yeni şehir... Herşey bembeyaz bir sayfadan başladı ama bazı mürekkep balıkları o sayfaya mürekkep ka...