~Her daim güçlü kadınlar,
kendini ezdirmeyendir.
Her daim güçlü kadınlar,
Vatanı için atan kalbi olandır...🐺🐺🐺
Güçlü olmak; Yalnızca fiziken güçlü olmak değildir.
Fiziken güçsüz ama ruhu güçlü yüzlerce kadın var.Şiddet gören, Tacize uğrayan, Tecavüze uğrayan...
Fiziken güçsüz ama ruhu güçlü kadınlar.Mesela birimiz bile Özgecanın yaşadığı 30 dakikalık korkuyu yaşamamışızdır.
O diğer tecavüze uğrayan kadınlar gibi fiziken güçsüz ama ruhen çok güçlü bir kadındı.Biz kadınlar belki fiziken güçsüz ama ruhen güçlü kadınlarız!
Dövüşte değil belki ama laflarımızla döveriz.
Zaten bazen cümleler bitirmez mi insanın hayatını? Bitirir.
İzel güçlüydü.
Güçlü bir kadındı. Hem fiziken hemde ruhen.
Onu güçlü yapan aldığı darbelerdi.
Aldığı darbelerden sonra hamlenin nereden geleceğini bilip de önlemini almasıydı.
Hayattan çok çekmişti ama Allah sevdiği kuluna verirmiş acıyı.Kendinin haberi olmasa da psikolojik bakımdan çökmüştü. Karargâha yapılan baskından sonra asla eski İzel olamamıştı.
Mesela geceleri yatmadan önce kendinden bile habersiz elini karnının üstüne koyması, Her bebek gördüğünde gözlerinin dolması...
O askerdi. Her türlü psokolojik eğitimi almıştı ama ona eğitim verirken
' Birdaha çocuğunuz olamayacak ' demememişlerdi.
' Gerekirse öleceksiniz, gözlerinizin önünde ailenizi bile öldürecekler,
aklınızı kaçıracaksınız belkide ' demişti komutanı onlara eğitim veririken. Onda bile gözünü kırpmadan atlayan İzele ise bu hiç söylenmemişti." İzel..." diyen Akif koşarak İzelin yanına gitti.
Duvardan tavana kadar heryer kandı.
Yerde ise 6 leş." Alın lan şunun üzerindeki formadan bayrağı! " diye kükreyen İzel ise Akifleri bile son anda fark etmişti.
Üzeri hep kandı. Son anda ona atılan kurşundan diğer iti siper ederek kurtulmuştu.Içeriye girenler büyük bir hayranlıkla Izele bakıyorlardı. İzel ise sadece onlara sert sert bakıp,
" NE BAKIYONUZ LAN! AYI MI OYNUYOR BURADA, ÇIKIN LAN ŞURADAN " diye çıkışarak yanıt vermişti. Anında azalan kalabalıktan geriye Albay, Alfa timi, leşleri kaldırmak için birkaç er kalmıştı.Erler üniformalardaki bayrağı söktüler ve leşleri banyodan çıkardılar.
Akif hızla İzelin yanına giderken Albay durum ananlizi yapıyordu.' Tomris Türkmenova 2 ' diye geçirdi içinden gururla. Bir yandan ise dua etmekle meşguldü çünkü bu ikili bir araya gelirse büyük sorun çıkardı başına.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALFA KURT 2 " Yürek Mahşeri "
Action[ALFA KURT "aşık çiçekler " KİTABININ DEVAMIDIR. 2.KİTAPTIR ] Kıdemli Yüzbaşı Akif ve Yüzbaşı İzel yeni bir hayata yelken açmışlardı. Yeni insanlar, yeni şehir... Herşey bembeyaz bir sayfadan başladı ama bazı mürekkep balıkları o sayfaya mürekkep ka...