GÖRÜLDÜ

603 26 11
                                    


1 GÜN SONRA

Abla biz şimdi nası eve gircez dedi Melisa yanımda koluma koala gibi bana yapışmışken.

Ay bende onu düşünüyorum gerizekalı dedim.

Şu an bizim Mahallenin girişinin oradaydık ve ilk evin duvarının arkasına saklanmıştık buna sebep olan şey ise Mahallenin ortasında Annemin ve Fatma teyzenin elinde pazar poşetleriyle konuşuyor olmalarıdı.

Hayır yani arkadan dolansak gine görürler beklsek ağaç oluruz,dümdüz gitsek hesap sorar eee biz napıçaz.

Abla napıcaz ya dedi Melisa.

Telefonun yanındamı diye sordum Melisaya.

Evet yanımda dedi Melisa.

Güzel şimdi çıkart Telefonunu Anneme ara,deki, ya Anne ablamla canımız tatlı çektide evin ordaki pastaneden tatlı alırmısın de dedim.

Ben bunu söyledikten sonra bi kaç hışırtı sesi geldi ardından arama.

Annem Fatma ablayla konuşurken Çantasından Telefonunu çıkardı Bende tam o sırada Canım kardeşime dönüp ikimizide bir az daha gölgelik alana ittirdim.

Ben Melisaya dikkatle bakarken Annemin sesi duyuldu hoparlörden.

- Alo efendim kızım.

- Ya Anne bizim Ablamla canımız tatlı çektide evin ordaki pastaneden Tatlı alırmısın.

- Alırım kızımda siz evdemisiniz'ki.

Melisa hoparlörü kapatıp bana yaklaştı.

evdemisiniz diyo ne diyim Abla diye fısıldadı Melisa.

Lann gerizekalı bende duyuyorum ya,neyse 25 dakika oldu de sen diye fısıldadım. Melisa kafasını sallayıp Telefonu tekrar hopörlere aldı.

- 25 dakika oldu Anne.

- iyi tamam Fatma ablanla konuşuyoruz şu an ben 30 dakikaya evde olurum,ablanada söyle buzlukta et vardı çıkarsın.

-Tamam anne söylerim.

-iyi görüşürüz

- görüşürüz

Şimdi napıcaz abla dedi Melisa telefonu kapatıp cebine koyarken.

Sence dedim.

Yani birini bekliycez dedi Melisa. Allahım bu kız niye bu kadar saf ya..

Hayır salak Annem pastaneye girdiği An eve doğru koşucaz dedim kafamı tekrar duvardan çıkarıp anneme bakarken,Fatma Ablayla sarılıyordu galiba görüşurüz sarılmasıydı.

Tamam çanta sende dursun Telefon bende ok Dedim. Annem Fatma Abladan sonunda ayrılıp pastaneye doğru yürümeye başlamıştı.

Melisa telofanlar dedim Melisa hemen iki telefonu elime tutuşturup boş olan elimi tuttu.

Annem Pastaneye girdiği an Melisayıda çekip koşmaya başladım.

Pastanenin ordan geçerken ne olur olmaz başımızı eğdik,ve Sitenin giriş bölgesine geldik,yani güvenlik kulubesinin olduğu yere,HASİKTİR BEN GÜVENLİĞİ UNUTTUM.

Melisanın elini bıraktım ve ben öndd olmak üzere eğilerek geçmeye çalıştık ama sadece çalıştık işte çünkü güvenlikçi Umut abi feneri bize doğrultmuş bi şekilde yerine duruyordu.

Hadi ama daha tam anlamıyla güneş bile batmadı ne feneri.

Nereye kızlar dedi Umut abi.

Melisayla ikimiz hemen doğrularak Umut abinin yanına gittik.

RUS ASKER/TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin