HASTANE

975 36 30
                                    


Evet idil Hanım Bacağınıza çok ufakta olsa kesik açılmış,ve şanslısınızki Mikrop kapmamışsınız Bu yüzden sadece Pansuman yapıp Bacağınızı sarıcaz sadece Dedi Karşımdaki Doktor Gözlüğünü düzeltip tekrar dik dik bana bakarak.

Kafamı sallayarak doktoru onayladım.

Şuan çok berbat hissediyordum ve Muhtemelen doktor olmasa her an ağlayabilme potansiyelim vardı.

Eğer bu noktaya nasıl geldiğimi merak ediyorsanız anlatayım.

Bundan yaklaşık 2 saat önce okulda bi kavga oldu.

Bu kavgada bende vardım,herneyse been çocuğa çok güzel tekme savurmuştum ondan sonra bi anda gözlerim kapandı,açıldığında ise burdaydım.

Tekme savurucam derken Ayakabının ucu çocuğun burnuna çarpmıştı.

Olabiliir

Anladım peki ne zaman çıkabilirim acaba dedim Doktor Ablaya tatlı tatlı bakarak.

Kan tahlilerinize bakıcaz ayrıca Sargınızı değiştirmemiz gerekecek ve omuzunuz hafif bi çıkık meydana gelmiş diyip gözlüğünü düzeltti doktor abla,ardından bana son kez bakıp yanındaki asistanlarıyla birlikte Perdeyi açıp çıktı.

Off off,niye sadece bi günüm olaysız geçmiyor benim ya,kesin Din dersinde kopya çektiğim için oluyor bunlar diye kendi kendime söylendim.

Aklıma gelen şeyle daha çok moralim bozuldu başımda olucak biri.Normalde Bizim sınıftakilerden birini arardım ama Zaten hepsi bitkin.

Bu arada Biz sınıfça kavgaya karıştık ama aslında Bugün 3 kişi gelmedi okula,Zeynep Ağır grip geçiyormuş,Demir Su çiçeği hastasımı ne olmuş,Kayra Köydeyimiş.

Bizim sınıf zaten cık olmaz baya bitkin yani.

Benim durumumda ortada işte ve kime ne olduğunuda sınıfça Acile getirildikten sonra öğrendim.

Bakın getirildik diyorum çünkü biz yerde yatarken Polisler gelmiş,karşı tarafta siren sesini duyup kaçmış.

Tabi ben dışında bütün sınıfın şu an uyuyor olmasıda mükemmel.

Her neyse ben kimi arıycam asıl problem bu.

Abimi arıyamam zaten askeriyede, buraya gelse benim halimi görse gider karşı tarafı öldürür falan MazAllah.

Annemi hiç arıyamam O Sanki ben ölüm döşeğindeymişim gibi telaşlanır ve eve dön düğümde1 hafta boyunca dışarı çıkamam.

Babam,Babamda Askeriyede Şu an Timine içitma yaptırıyordur.

O zaman kız kardeşimi arıyim aynen iyi seçenek.

Yanımda duran telefonu alıp İremi aradım.

🧡SİSTER🧡 ARANIYOR.

- Efendim ablacım.

-Şimdi sana birşey söyliycem ama sakın bağırmıyorsun fazla telaşlanmıyorsun,okey.

- Tamam söyle abla,valla büyük tepki vermiycem.

-  Ben Hastanedeyim refaktçi gerekiyormuş gelebilirmisin.

- HASSİKTİR,NEEE,İYİMİSİN.

-Lan küfür etme gerizekalıı,İyiyim sadece küçük bi kavga.

- Abla çok normal birşeymiş gibi söylüyorsun ya çıldırıcam,ay tabiki ben gelirim sen sakın haraket falan etme,ıı gelirken birşey getiriyimmi istermisin.

RUS ASKER/TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin