Hayatınızda illaki yanlış tercihler yapardınız ve bunu çok geç fark ederdiniz sonrada bu Yanlış tercihler gelip başınıza dert olurdu.
Benimde olmuştu ve olmaya devam diyordu hemde tam şu an.
Emir niye anlamıyorsun bak biz ayrıldık dedim, bi elim belimde artık bıkmış bi şekilde.
Tam Apartmana girmek için Sola doğru adım attıcaktım ki Emir önüme geçip beni durdurmak için ellerini havaya kaldırdı.
Ya kızım biliyorum hata yaptım,ama tekrar deneyemezmiyiz diye sordu Emir.
Ben bu çocuğu öldürürüm haa, bana ben ara vermek istiyorum diyip, siktir olup gittikten sonra "geliyor" bana tekrar barışamazmıyız diye soruyo salak.
Emir malmısın? diye sordum ciddi bi şekilde.
Evet malım ama senin malınım dedi Hafif çakpın bi şekilde Emir.
Diyorum ya, bu çocuk bildiğiniz yavaşağın tekiydi.Ben bunla niye sevgili olmuştum acaba,hatırlayamadım da şimdi.
Emir Allah aşkına bi sus,konuştukça batıyorsun dedim yüzüne sen salaksın gibi bakarken.
İnşallah öyle bakıyorumdur,yanii.
Hiç mi deneyemyiz diye sordu.
Hiiç deneyemeyiz Emir dedim.
Allahım nolur bi olay,kagva,birşey olsun da şu konuşmanın içinden çıkıyım.
Ama neden? Diye sordu bu sefer.
Bak Emir sen ara verelim dedin,bende tamam dedim, ve İlişki burda bitti tamam mı Diye yavaş yavaş konuştum anlayabilmesi için.
Tamam falan değil İdil dedi Emir.
Olum bak seni gebertirim,düş yakamdan anasınısatayım,benden sonra gitmişsin 1 kızla daha konuşmuşsun üstelik bu 2 gün önce olmuş,ve şimdi bana benle barışmak istediğini söylüyorsun,sen ne sanıyorsun beni aptal falan mı diye kendimi durduramayarak sinirle konuştum.
Emir bi elini ensesine koyup başını eğerek mırıldandı.
Yaa sen onu nerden biliyorsun.
Lan it,arkadaşın instagram postuna atmış ikinizi yorumlardakilerde beni etiketlemiş,hayır madem böyle bi bok yiyorsun sonucunu düşün dedim.
Ulan berk,..Bak ben o kızla sadece bi gün konuştum ama sen kalıcısın dedi Emir.
İdil biz niye bu çocuğu gebertmiyoruz
Bende bilmiyorum iç ses.
Hasiktir ordan,Ulan bari kıza değer verseydin,yemin ederim kızın adına üzüldüm Diyip Emiri boş bulunmasındar fırsat bilere ittirdim ve Apartmanın kapısını açtıktan sonra Merdivenleri çıktım.aşağıdan hala Emirin İdil beni bi dinle diye bağırışları geliyordu.
Cebimden anahtarımı çıkartıp evin kapısını açtım,Kapıyı arkamdan kapattıktan sonra ayakabılarımı çıkartıp ev terliğimi giydim ve Odamın kapısını açıp yatağa attım kendimi.
Yemin ederim yakında Şehir degiştircektim,ulan bendeki bu şans neydi ayda bi kere ya deccal exim yazıyordu ya da gerizekalı eskili sevgilim gelip benimle barışmak için konuşuyordu ve nedense Bütün exlerim şerefsizti,hayır mesajda o kadar Andrei'ye bütün eski sevgilerimle çok medeni ayrıldım,asla arkalarından şerefsiz demedim demiştim adam herhalde benim bu halimi görse katıla katıla gülerdi.
O değilde benim canım çok sıkıldı lan,hayır yani bi olay yok,4 gün önce Ramazanda bitti.
4
4 gün
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUS ASKER/TEXTİNG
Chick-LitHastanedeyken Canı sıkıldığı için Numara sallayan İdil Yanlışıkla Rusyadaki Bi Yüzbaşına yazar.