Ya Hani her evde olan bi baba tipi vardır ya hani Annenize yardım ettiğiniz zaman bile Annene yardım et diyen ha O bizdede var.KIZIM ANENE YARDIM ET HADİ MELİSA SENDE Diye bağırdı babam.
2 dakika sonra BABA ZATEN MUTFAKTAYIZZ Diye bağırdı gerizekalı Kardeşim.
Babamsa sesiz kalmıştı muhtemelen Akif Amcayla Maç muhhabeti yapıyordu,Hayır anlamıyorum Yani Biz Niye gecenin 4 ünde Toplanmış sahur yapıyorduk yani niye Sadece Biz kendi kendimize sahur yapmıyorduk Sebep ne burdaki,sanki sabah akşam konuşmuyolarmış gibi Gecede konuşuyordular.
Ha bu arada sahuru bizim evdede yapmıyoruz yani Sitenin bahçesine 4 tane masa koymuşlar sandeyleleride dizmişler.
Yani şu an bütün site ayakta evlerinde Yemek,kahvaltılık falan hazırlıyor 4.30 tada Bahçede buluşçakmışız cık cık yemin ederim sövmek istiyorum ya off.
Şişt versene bi tane bana ordan Bi pişi Abisinin gülü dedi Abim yanıma gelerek.
Olmaz abi yaa Sonra annem kızıyor hem dedim. At yalanı Siksinler inanı Abla diye fısıldadı Melsia yanımda Salata için Domates doğrarken,Koluna "nazikçe" Vurup uyardım.
İyi tamam,bu arada o Furkan itide geliyormu dedi Abim.
Geliyor Abi dedim.
Ya sikicem ha ben Bu çocuğun belasını çocuk seni gördüğü yerde Yavşıyo dedi Abim. Haklıydı ama sorun şu çocuk gördüğü her kıza yavşıyordu zaten.
Abi merak etme ondan en uzak yere otururum hem Zaten Berk,Melih,Yusuf ve Mila var dedim.
Ha bak soracaktım şimdi hatırladım Bu Melih,Yusuf,Berkin halleri ne Kaşlar yarık yüz bok gibi olmuş dedi Abim.
Ne diycem Abi Biz Karşı okulla kavgaya karıştık bizide müdür buldu sonra acile gittik karşı tarafta siktir olup gitmiş neyse şimdi Gelde Asker olan Abine yalan söyle İdil.
Ya Ufak bi kavgaya karıştıkta biz dedim. Lan bi dakika Abim beni sormamıştıki kendi topuğuma sıkıyorum amk.
Ufak bi kavga bu Ufak Kavganın karşı Liseyle olma ihtimali varmı dedi Abim kollarını bağlarken.
Tabiki var yani olabilir dedim.
Neden kavga ettiniz peki Dedi Abim.
Bilmem dedim bende Pişileri çevirirken.
Hıhım bu konuyu sabah konuşucaz küçük hanım haberin olsun,Melisa sende 3 tane çay getir Diyip Çıktı Abim.
Abla Abim nerden öğrenmiş senin kavgaya karıştığını dedi Melisa.
Valla bunu Bi Allah bide Abimin arkadaşları bilir dedim.
Doğru şöylüyorsun,neyse ben şu çayları götüreyim benden istediğin birsey varmı diye sordu Melisa.
Çay götürdüğün zaman sor abime nerden öğrenmiş benim durumu dedim fisıldayarak Melisa Elinde Çaylarla kafa sallarayarak mutfaktan çıkıp.
Pişiyi tabağa Alıp yeni pişileri tavaya attım ve 3. Tabağı çıkarttım o sıradada
Snapchattan Bildirim geldi.
Baktığımdaysa bunun bizim çocuklar olduğunu gördüm.
SİTE ÇOCUKLARI🏢
Mila rezenee
Ya yemin ederim yıldım ya kim napsın 4 tabak patates kızartmasını.
İDİL💅🏻🍷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUS ASKER/TEXTİNG
Chick-LitHastanedeyken Canı sıkıldığı için Numara sallayan İdil Yanlışıkla Rusyadaki Bi Yüzbaşına yazar.