Ebben, a részben 🔞 van. Gondoltam szólok.TOM SZEMSZÖGE :
Eleonora elé léptem, s levettem róla, a felsőt, a melltartóval együtt. Éreztem, ahogy, a kis barátom életre kelt oda lent, lassan letérdeltem elé, s a nadrágjával együtt vettem le róla a bugyiját is. Rá leheltem, a nőiességére liba bőrös lett, az egész teste. Hatalmas akarat kellett, hogy itt helyben ne tegyem magamévá.
- Na mehetünk? - kérdeztem, mosolyogva.
Eleonora nem válaszolt csupán besétált, a víz alá. Le vettem, a boxerem, és utána mentem, a csembe, és a testem közé szorítottam. A farkam, a farpofái között pihent.
- Hol van, az előbbi bátorság baby?? - haraptam, a nyakàba.
- Tudom, hogy akarsz engem - dörgöltem magam hozzá.- Akkor miért beszélsz még mindig? - nyúlt hátra kettőnk közé, és marokra fogott. A meleg víztől, és, a túlfűtött hangulattól lángolt, a testem.
- Mit akarsz kedvesem beszélj hozzám!
- Szeretkezz velem Tom - mondta, olyan erotikával, a hangjában, hogy majdnem elcsöppentem.
- Ha, azt akarod, hogy Szeretkezzek veled, akkor fordulj meg, és nézz rám!
Tette, amit kértem farkas szemet néztünk, én voltam az, aki megtörte, és, egy hosszú csókra invitáltam. A combjai közé nyúltam, és éreztem ennél nedvesebb már nem is lehetne. Könnyedén emeltem fel, és kértem, hogy kulcsolja rám, a lábait. Le szarva a tusolást indultam ki vele, a fürdőből, elakartam jutni, az ágyig, azt akartam, hogy, a legjobb legyen neki, de addig ringatta, a csípőjét, a derekamon még bele nem szusszant, a farkam.
- Ahh baby higgadj le, elfoglak ejteni - álltam meg, s próbáltam észhez térni.
Másfél méter van, az ágyig, de lehetetlen távolságnak tűnik. Csókolta, szívta, és harapta, a nyakamat, s közben ringatta, a csípőjét.
- Baby elfoglak ejteni.... - két mély levegőt vettem, s elindultam, az ágy felé, azonnal leültem, a szélére, hogy el ne ejtsem őt.
- Most már mozoghatsz - mondtam, s csókoltam meg.
Csókoltam, a nyakát, és rá segítettem, a kezemmel, hogy tartsa, a tempót. A fülembe nyög, érzem, ahogy lassan szét hullik, a teste. Olyan mélyre dugtam, a farkam, amilyen mélyre csak tudtam, és bele élveztem. Az, én lábam is bele remegett, úgy ahogy, az ő teste is tette, azt.
- Szeretlek Eleonora - nyögtem, a fülébe.
- Én is téged - mozdította meg, a csípőjét fél merev farkamon.
Fordítottam helyzetünkön, és lefektettem, az ágyra úgy, hogy, egy másod percre sem szálltam ki belőle.
- Szeretnéd, hogy folytassam??? - mozdítottam meg, a csípőmet.
- Ahhh igen.... - hunyta le, a szemét, a fejét pedig hátra döntötte .
Levegő után kapkodva, dőltem le Eleonora mellé. Aki, a meztelen mellkasomra feküdt. Arcát, a mellkasomba fúrta, s közben simogatta, a karomat.
- Annyira hiányoztál - húztam közel magamhoz, s ajkaira nyomtam, egy lágy csókot.
- Szeretlek Tom.... Kérlek ne hagyj el - suttogta, olyan halkan, hogy alig hallottam meg.
- Sosem hagynálak el, megváltoztam Eleonora, nekem csak te kellesz senki más - Csókoltam meg, feje búbját.
**********
ELEONORA SZEMSZÖGE :
Reggel, én előbb keltem fel mint Tom. Óvatosan kimásztam mellőle, ügyelve arra, hogy ne keltsem fel. Magamra kaptam, a bugyimat, és a pólómat, majd, a konyhába mentem reggelit csinálni.
- Jó reggelt kedvesem - ölelt át hátulról, s csókolt bele, a nyakamba.
- Jó reggelt - fordultam meg, és csókoltam meg.
- Hogy aludtál?? - kérdeztem, miközben, a mellkasàra, s a nyakàra nyomtam egy - egy csókot.- Nagyon jól - Ölelt magához, és simított végig, a fenekemen.
- Indulnom kell Baby megbeszélésem lesz.- Mi??? De hát, még megsem reggeliztél.
- Sietnem kell, később hívlak nagyon szeretlek - rohant vissza, a szobába, majd magára kapta, a ruhàit, s kisietett, a házból.
ESTÁS LEYENDO
Lost in japan ~ Tom kaulitz.
Romance2 évvel ezelőtt Eleonora elhagyta élete szerelmét, és, hogy miért?? Mert, a fiú az esküvőjük napján megcsalta, a lányt, nem is akár kivel, a legjobb barátnőjével. Kettő hosszú év elteltével , Eleonora állást kap Japánban, amit szívéjesen el is foga...