12 Fejezet .🔞

259 15 3
                                    

Ebben, a részben 🔞 van, csak saját felelősségre olvasd el!!!

Amint haza értem le ültem, a kanapéra, és csak sírtam. Egyszerűen forrt bennem, a düh megakartam ütni Tomot, azt akartam, hogy fájjon neki. Hirtelen kinyílt, a bejárati ajtó, majd Tom berohant , a házba.

TOM SZEMSZÖGE :

- Takarodj innen!! Undorodom tőled! - lendült, a keze, hogy megpofozzon, de elkaptam, és magamhoz rántottam, a testét. Egy centi lehetett, az orrunk között.

- Mit akarsz csinálni hmm?? Megütsz?? - kért számon.

- Nem baby inkább ezt! - és tapadtam, a szájára, megfeszült, a teste de azonnal elengedte magát. Elengedtem, a kezét amit azonnal, a nyakam köré csavart, és lejjebb húzott, hogy ne keljen lábujj hegyre állnia.

Át karoltam, a derekát, s húztam közelebb magamhoz, rá haraptam finom szájára, hogy kinyissa ajkait, így azonnal bejutott, a nyelvem, és táncra hívtam, az övét. Lassan hátra löktem, így, az ágyon landolt, nem hagytam sok gondolkodási időt neki, azonnal rá másztam, a pólóm széléhez nyúlt, és lehúzta rólam. Azonnal nyúlt, a nadrágom gombjához.

- Hová sietsz baby?? - nem kaptam választ, csupán, az ágyékát nyomta, a csípőmhöz.

Levettem róla, a hosszú ruháját, majd ezt követte, a melltartója is. A mellére hajoltam, s szívni kezdtem, a jobb mellét, a vállamba mart, s halkan nyögött.

- Vedd le, a nadrágodat!

- Kérésed számomra parancs.

Addig elhúzódtam tőle, még levettem magamról, a nadrágot, az alsómmal együtt. Ő közben levette magáról, a bugyiját.

Vágytól ajzott tekintettel várta, hogy, mit fogok tenni. Szét nyitottam, a lábát, s közéjük másztam, a farkamat, a forró nőiességéhez helyeztem .

- Csókolj meg Tom! -  Tettem amit kért ráhajoltam, a szájára, s belé is temettem magam.

Az én számból jött most ki, egy öblös nyögés. Rá néztem Eleonórára, és láttam, hogy egy könnycsepp folyik végig, az arcán.

- Fáj?? Abba hagyjam?? - húzódtam volna el, de rám kulcsolta lábait.

- Nem fáj, csak eszembe jutott, hogy Ayumi ugyan, ezt élhette át, ugyan, ezt a....... - nem hagytam, hogy befejezze, megcsókoltam, hogy fogja be.

El kezdtem ütemesen mozogni benne.

- Nem feküdtem le vele, sőt még megse csókoltam.

- De láttam...... -  löktem, egy hatalmasat, mire nyögött eggyet.

- Ezt hallottad, hogy így nyög?? Hmm?? - Kezdtem erősebben mozogni. A hátamba mart, s nyöszörgött.
- Azt hiszed, így dugtam meg?? - emeltem, a jobb lábát, a vállamra.

- Esküdj meg, hogy..... hogy nem feküdtél le vele!!

- Esküszöm baby..... Esküszöm!!!

Eleonora bele markolt, a lepedőbe, s felsikoltott eggyet. A lába remegett, a vállamon, és úgy lüktetett oda lent, hogy azonnal elélveztem én is.

Egymás mellett fekszünk, már egy ideje. Hozzám bújt mintha félne attól, hogy itt hagyom.

- Szeretsz engem Tom?? - kérdezte, a mellkasomba bújva.

- mindennél jobban - húztam magamra.

- Mit keresett nálad, az a nő??

- Ki akart velem békülni.

- És te ki akarsz vele békülni??

-  Akkor szerinted most itt lennék?   - Markoltam bele formás fenekébe.

- Ígérd meg, hogy soha nem fogsz megcsalni!!

- Megigérem - Hajoltam közelebb hozzá, s csókoltam meg.

Lenyúlt kettőnk közé, és, a félig merev farkam magába tette.

- Ahww baby nem lehet.... Üzleti tárgyallásom lesz.

Nem hatotta meg, a dolog elkezdett mozogni, a farkamon. Úgy nézett ki mint, egy isten nő!! Rá néztem, a fali órára tíz perc múlva lent kéne lennem, a kocsiba.

- Baby nem lehet - tettem, a csípőjére, a kezem, hogy megállítsam.
- Muszáj le mennem kicsim.....

- Nem akarod, hogy abba hagyjam - mozgott egyre gyorsabban.

- Persze, hogy nem akarom, de muszáj mennem....

- Nem - nyögte, és megfogta, a kezemet, s a melleire tette azokat.

A mellkasomba mart, és szorított össze combjaival, ahogy, elérte, a gyönyör. Lassan leemeltem magamról, és letettem magam mellé.

- Baszki elkéstem - Néztem ismét, a fali órára, s gyorsan magamra ráncigáltam, a ruháimat.
- Mennem kell édes, később találkozunk - leheltem, egy csókot, a homlokára, és rohantam ki, a házból.

Lost in japan ~ Tom kaulitz. Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang