13 Fejezet .

167 17 4
                                    


Ki felé tartottam, az óvodából, mikor hirtelen valaki vissza rántott, a csuklómnál  fogva.

- Igen?? Mit szeretnél??? - Néztem Ayumira, aki erősen szorítsa, a csuklómat.

- El vetted tőlem - Szemei szikrákat szórtak.

- Micsoda?? Miről beszélsz? - rántottam ki karomat, a szorításából.

- Még nem voltál képben, addig minden, olyan jó volt.
- El vetted tőlem őt, nem hagyom, hogy, boldog legyél vele.

Szóval Tomra gondol, a kis csitri, csak nevetni tudok, ezen, a nőn szánalmas.....

- Csak nem féltékeny vagy?? - Húztam mosolyra ajkaimat.

- Enyém!! Vissza szerzem!! - lépett közelebb hozzám.

- Rajta! Vedd csak el ha tudod - Fordítottam hátat neki, majd ott hagytam magára.

Sosem tartoztam azok, a nők közé, aki , egy férfi miatt harcol, egy másik nővel. De Tom más..... Mindennél jobban szeretem őt, és végre helyre jött, a kapcsolatunk is, nem fogom hagyni, hogy, ez a nő tönkre tegyen mindent.

Egy fél óra séta után, végre haza értem. Fáradtan dőltem le, a kanapéra, a lábaimról pedig  le rúgtam, a cipőt, s  hanyat feküdtem, a kanapén. Körbe néztem, a házban és hát igen rá fér, a takarítás, ezért erőt vettem magamon, és kitakarítottam, az egész házat, Sütöttem sütit is.

Az erkélyen álldogáltam, s néztem, a város fényeit. Gyönyörű volt, sötét volt már, az eső csepergett, a szél pedig lágyan fújt. Becsuktam, a szemem, és élveztem, a friss levegőt, azt, hogy, a bőrömet cirógatta lágyan, a szél. Éreztem, hogy valaki lágyan körém csavarja, a karjait, s egy lágy  csókot nyom, a nyakamra.

- Hiányoztál - suttogta fülembe, s gyengéden cirógatta, a derekamat.

-  Te is nekem - Fordultam szembe vele, és, egy csókot nyomtam, ajkaira.

Tom magához rántott, a derekamnál fogva, s csak néztünk egymás szemébe perceken keresztül . Remegő ujjaimal megfogtam ingje gallérját, s ajkaira hajoltam. Rá haraptam alsó ajkára, hogy kinyissa finom szájàt , nyelvem vad táncot járt, az övével, éreztem, ahogy hosszú ujjai, a derekamat, cirógatták végig futott a testemen, a liba bőr, a hasamban pedig millió darab pillangó repkedett.

- Minden rendben volt ma?? - húzta végig ujjait, kissé hideg arcomon.

- Igen - mosolyodtam el.

Nem akartam neki el mondani, hogy Ayumi letámadott, s megfenyegetett. Nem akarom ezzel is terhelni, tudom jól, a cégnél sem mennek, olyan jól, a dolgok szóval megkímélem, egy újabb stressztől.

Tom békésen szundikál mellettem, én viszont nem bírok aludni, borzasztóan görcsöl, a hasam, az arcomról pedig csurog, a víz. Nagy nehezen elbírtam jutni, a fürdő szobában, ki adtam magamból, mindent. Fel álltam, a wc - mellől, s egyből, a mosdó kagylóhoz mentem fogat mosni. Miután ezzel kész voltam, ágyba bújtam, s nagy nehen sikerült el aludnom.

Lost in japan ~ Tom kaulitz. Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang