Ebben, a részben 🔞 van nem, az, a durva fajta de, azért szólok.
Egy fél óra késéssel megérkeztem, a céghez. A lábaimat gyorsan szedtem, és szinte rohantam, a lift - ig.
- Miért késtél?? - Hallottam meg Tom ideges hangját, a hátam mögül.
- Uhmm.... Késett, a metró.
- Engem, ez nem érdekel, mindig időben itt legyél!!! - vizslatott mérges tekintetével.
- Rendben, több ilyen nem fog első fordulni - Sütöttem le, a szememet.
- Balra lesz, a te irodád, rögtön, az első ajtó - Mondta, majd besietett, a hatalmas üveg ajtón, ezzel magamra hagyva, a kusza gondolaimmal.
Elfoglaltam, az irodámat. Sima egyszerű fehér fal, egy hatalmas író asztal, a szoba közepén, egy forgó székkel társítva , festmények, a falon, és, egy nyomtató gép, a szoba másik végében. Helyet foglaltam, majd, az asztalon heverő köteg lapot , a kezembe vettem, és át néztem, hogy mit is kell csinálnom.
Egész nap szinte meg sem álltam, Tom folyamatosan hozott be nekem újabb, és újabb köteg lapokat. Így még egy perce sem tudtam pihenni.
Fáradtan álltam fel, a székről, s kapcsoltam ki , a monitort. A kezembe kaptam, a táskámat, majd kisiettem, az irodából. A lift előtt álldogáltam, és vártam, hogy végre ki nyíljon, mikor hirtelen valaki megérintette, a vállamat.
- Haza vigyelek??? - Húzta mosolyra ajkait.
- Uhmm.... Nem kell Tom, megoldom - Biccentettem egyet, majd, a liftbe szálltam.
Azt hittem egyedül lehetek, de a remény hamar elszállt ugyan is Tom utánam jött. Egyre közelebb lépett hozzám, a kezünk szinte össze ért. A szivem egyre hevesebben vert, a levegő pedig alig akart kipréselődni, a tüdőm - ből. Éreztem, a közelségét, a parfümjének borsos fűszeres illatát. Éreztem, ahogy, a forró lehelete, végig cirógatta, a bőrömet. Legszívesebben rá vetettem volna magam, de akkor oda, a tartásomnak , és amúgy is Tom már, a múlt......
- Biztos nem jössz??? Szívesen haza viszlek - Nyitotta ki kocsijának ajtaját, s megtámasztotta magát annak.
- Biztos - Fordultam, az ellenkező irányba, majd haza felé vettem, az irányt.
Haza felé menet beugrottam, egy boltba, és vettem pár alap anyagot, a vacsorához. Miután kifizettem, az általam választott termékeket, gyors léptekkel haza felé vettem, az irányt.
Egy fél óra séta után végre haza értem. Lepakoltam, az asztalra, majd a fürdő szobába vettem, az utamat, megengedtem, a kádat, jó sok vízzel, öntöttem bele jó sok illatos tus fürdőt, és bele ültem, a közölgő forró vízbe. Miután kiáztattam magamat, megtörölköztem , majd magamra kaptam, a pizsamám. A lábamat bele bújtattam, a mamuszomba, és már rohantam is vacsorát főzni.
Paradicsom szószos spagittit készítettem. Miután megvacsoráztam ágyba bújtam, és szinte azonnal el is nyomott, az álom világ annyira fáradt voltam.
*******
A mai nap ugyan úgy telt, mint, a tegnapi, egy csomó papír munka, és számlák számolásából állt, az egész napom. Észre se vettem, hogy már elmúlt nyolc óra, láttam már sötét van oda kint, ezért gyorsan ki kapcsoltam, a monitort, a papírokat pedig megigazítottam, az aszalon. Épp álltam volna fel, a székről, mikor Tom toppant be, az irodába.
- Hogy - hogy bent vagy még, ilyen későn? - lépett, az író asztalom elé.
- Igazából most akartam haza menni - álltam fel, a forgó székről, így, már vele szemben álltam.
- Haza vigyelek???
- Nem kell - mondtam, majd, a táskámért akartam nyúlni, csak, hogy Tom elém lépett.
- Maradj még!! - Fogta meg, a derekam, s közelebb húzott magához.
Tom forró mentolos lehelete, az arcomba csapódott. Testünk egybe forrt. A csípőnk egymást súrolták.
- Ez nem kell ide - Gombolta ki, a blúzom, s a nyakamra lehelt, egy csókot.
- Finom, az illatod - Emelt fel, a derekára.
- Ha tudnád mennyire vágyok rád - tette szét, a lábaimat, és vette le rólam, a bugyimat.A szoknyámat felhajtotta, s csókolgatni kezdete, a belső combomat.
- Tom... Én.... - nem tudtam befejezni, mert belém folytotta, a szót, egy csókkal.
- Hagyd, hogy, kényeztesselek - mondta, majd, a két lábam közé hajolt, és izgatni kezdett nyelvével.
- Tom hagyd abba..... Én.....
- Nem élvezed?? - Merítette el bennem, az egyik ujját.
- Deh..... Deh.... Csak...
- Maradj nyugton szépségem - Húzta fel, a fejét, így felmászott, az asztalra, és, a lábaim közé feküdt.
- Akarod?? - nézett, a szemembe.
- Akarom - mondtam, miközben próbáltam, kicsatolni, az övét.
- Komolyan kérdezem - Kapta el, a csuklóimat, és lefogta, a jobb kezével, a fejem fölé azokat.
- Baby ha most lefekszel velem - csókolt bele, a kulcs csontomba - nem lehetsz másé, akkor csakis, az enyém - dögölőzőtt hozzám.- Nekem eddig is csak te kelletél - nyomtam neki, a csípőmet.
Ő, a szabad kezét levezette, a nadrágjához, és kiszabadította álló férfiasságát. A férfiassága hegyével kezdte el izgatni, a csiklómat, néha - néha belém csúsztatta, a hegyét, de azonnal ki is húzta, a testem teljesen kész volt.
- Akarod biztos Baby?? - nyomta belém ismét, a farka hegyét.
- Igen... Igen.... Akarom - mondtam, mire, ő elmosolyodott, és, egy erős lökéssel belém temetkezett. Fel nyögtem egész hangosan, a gyönyörtől, ennyi elég is volt, ahhoz, hogy elélvezzek.
- cssst baby - Engedte el, a kezemet, és fogta be, a számat.
- Már el is mentél?? Pedig még else kezdtem - vigyorgott, és mind két lábamat, a vallához emelte, és így kezdett el bennem mozogni.A gyönyör teljesen át vette, az irányítàst, szinte nem is láttam semmit, csak nyögni, és remegni voltam képes. Az asztal nyikorgott, azt hittem össze törik alattunk. Rá néztem Tom - ra, aki erősen tartja, a lábaimat, látom rajta, hogy, nem sokáig bírja már. És, én is egyre közelebb értem, a csúcsra, de hirtelen kirántotta, magát belőlem, és le szállt, az asztalról.
- Mit csinálsz??? - kérdeztem, hisztérikusan.
- Nyugi baby - Emelt fel, és ült le, a fotelba velem.
- Gyere édes dolgozz megérte - nyúlt közénk, és vezette ismét belém magát.A szoknyám már, a mellem alatt van annyira felcsúszott. Tom nadrágja pedig menet közben lekerült, a földre.
- Gyerünk cicám - Csapott, a fenekemre.
Óvatosan felgugoltam, az egy személyes fotelban, és így kezdtem el fel - le mozogni. A mozgásomat segítette, azzal, hogy, a fenekemnél fogva emelgetett.
- Tom.... Én.... Nekem, ez túl sok...
- Nem baj édes élvezz el - Csókolt meg, s tartott egyhelyben, a kezével alulról kezdett el lökni esze - veszett tempóban. Hogy ne hangoskodjak, és ne buktassam le magunkat, a nyakába haraptam most, ő nyögött fel.
- Ahhw igen baby..... Erősebben!! - nyögte, a fülembe és éreztem, ahogy pulzálva élvez el bennem. Teljesen rá nyomtam magamat, és el kezdtem ringatni, a csípőmet.
- Kicsinálsz Eleonora - Vette ki, a mellem, a melltartóból, és harapott, a mellbimbómba, én pedig hátra döntött fejjel élveztem, a kényesztetést.
ESTÁS LEYENDO
Lost in japan ~ Tom kaulitz.
Romance2 évvel ezelőtt Eleonora elhagyta élete szerelmét, és, hogy miért?? Mert, a fiú az esküvőjük napján megcsalta, a lányt, nem is akár kivel, a legjobb barátnőjével. Kettő hosszú év elteltével , Eleonora állást kap Japánban, amit szívéjesen el is foga...