გიორგი

53 7 4
                                    

გამარჯობა.მე გიორგი ვარ,15 წლის ქუთაისიდან.აჰა,ვისაც გაინტერესებთ.

მე10 კლასში ვარ და სიმართლე გითხრათ სკოლაში სიარული არ მიყვარს რადგან კარგი კლასელები არ მყავს

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

მე10 კლასში ვარ და სიმართლე გითხრათ სკოლაში სიარული არ მიყვარს რადგან კარგი კლასელები არ მყავს.ნუ ბიჭებს არ ეხებათ ეგენი ჩემი ძმები არიან.გოგოები კი მტრისას.ისეთი ჭორიკნები არიან,მთელი ქუთაისი გაჭორილი ჰყავთ.და ჰო,ძმაზე გამახსენდა ნამდვილი ძმაც მყავს და დაც.დემეტრე და ელენე.ტყუპები არიან 9 წლისები.დედაჩემი,ნინო მასწავლებელია,მამაჩემი,დათო კი ბანკირი. ბებია და ბაბუაც მყავს და ვცხოვრობთ ყველა ერთ დიდ სახლში ტკბილად და ბედნიერად.რომ ვთქვა კარგად ვსწავლობთქო ალბათ დიდი ტყუილი იქნება,თუმცა არც ცუდად ვსწავლობ. ჩემს მეზობლად ერთ კორპუსში ჩემი ძმაკაცები ცხოვრობენ და დაქალიც.
ჰო კარგი გამოგიტყდებით და ეს გოგო ცოტა არ იყოს და მომწონს კიდეც.რაღაცნაირი სრულყოფილია და ჩემი კლასელია, ჩემი საუკეთესო მეგობრის და.ამიტომაცაა რომ ვერ გავბედე მისთვის მეთქვა რას ვგრძნობ.არადა მას მოვწონვარ უკვე 3 წელია და გამომიტყდა კიდეც.(ამას არც მალავს ჩემდა გასაკვირად).ამ გოგოს თამთა ჰქვია მის ძმას კი თემო.იმ კორპუსში კიდევ ცხოვრობენ ჩემი ბავშვობის მეგობრები ერეკლე და ნიკა.სულ ესაა ჩემი სამეგობრო წრე.და ჩვენც ყოველ საღამოს (გამონაკლისების გარდა) ვიკრიბებით ერთად.ხან ფილმს ვუყურებთ,ხან ვთამაშობთ ხანაც ვქეიფობთ.მგონი ძალიან მოსაწყენი პიროვნება ვარ არა?
___________________________________________
მეორე ნაწილიც მალე იქნებაა...

სიყვარული სამარადისოდ...Where stories live. Discover now