Кохання вимагає не часу, а серця.
Наш час. Лос-Анджелес.
Я різко розплющила очі від того, що будильник 6 разів грає одну й ту ж неприємну пісню. Голова ще не наповнилася проблемами та запитаннями, які дошкуляли вчора. Недовірливий черв'ячок пробрався в мозок. Я знала цю мережу готелів, адже створюю безліч ескізів, які розлітаються світом. «Асгар» була відомою компанією, що поєднувала в собі мужність і холод, розум і нововведення. На фотографіях за проєктами були лише чоловіки, що носили однаковий одяг. Їхнє традиційне вбрання не давало роздивитися все повною мірою. Очі в більшості карі, тому я не стала гуглити директора. Дамір Асгар – його ім'я. Це все, що знала. Красиве слово, але більше не копала. Сюди приїхав його близький друг і справжній унікум. Таамир. Миловидний хлопець зняв дишдаш, щоб бути ближчим до моєї культури. Приємно, звісно, але не варто було. Зустріч пройшла успішно, а договір уже підписаний. Але...
– Чорт! – голосно проскрипіла та підірвалася з місця. – Даяне! – крикнула синові, який спав у сусідній кімнаті.
– Проспали? – дитячий голос наповнив серце такою величезною любов'ю, яку неможливо осягнути. Цей хлопчик став моїм порятунком... нехай і в досить складний період життя.
– ТАК! – миттю застеляю ліжко, а потім біжу до свого сина. – Що тобі снилося? – усміхаюся, хоч і спізнюємось.
– Велике мо-о-о-о-оре, – сміюся.
– Я казала, що там є вихід до Індійського океану, сонечку, – підходжу до сонного хлопчиська. Йому 5 років. Як же швидко летить час. У нього чорні очі, точнісінько такі ж, як і в його батька, темно-коричневе волосся, а шкіра оливкового кольору. Густі й довгі вії, які обговорювали всі дами в пологовому будинку. Мене не зустрічали на виписці, тому що прожила всю вагітність у Мексиці, щоб сховатися від пліток. Айріс Торренс, яка втекла, повернулася, а через 3 тижні зрозуміла, що вагітна. Одна ніч із незнайомцем. Я не шкодую! Як можна не бути щасливою, коли цей хлопчик такий милий, чуйний і чарівний?
– Та-а-а-ак, здається, – бубонить і виповзає з моїх обіймів. – Мамо, а Кай теж поїде з нами? – а ось це...
– У нього зараз сезон ігор, але думаю, що знайде час, щоб відвідати нас, – коли Даян усміхається, то видно ямочки.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кохання з піску та болю
RomanceАйріс Поїздка в ОАЕ, коли тебе кинув хлопець біля самого вівтаря, явно не була запланованою. Я просто хотіла забутись, але щось пішло не так. Якийсь незнайомець полонив своїми карими очима, гарячим темпераментом і крижаним серцем. Одна ніч слабкості...