Картинка красива лише в цілісному вигляді, а не розкиданому.
За столом нашої сім'ї сидить 7 людей, включно зі мною. Я колупаю м'ясо ягняти з рисом і горіхами – гузі, поки поруч Ізара наминає солодкий сирний пиріг – еш-асая. Ця дівчинка має 4 братів, але характером видалася ще ліпше за нас. Мама про щось думає, поки батько грізно дивиться на мене.
– Що не так, أب (з араб. – батьку)? – Амір Асгар був дуже жорстким, коли справа стосувалася бізнесу. Ця людина тримала у вузді всіх, бажала контролювати суспільство та сім'ю. Мої щоки потрапляли під гнів, який той хотів направити в одну зі сфер. Син для биття. Дамір Асгар не може мати слабкості, серця чи хоч краплину людяності. Я не маю права помилятися, бо народився першим, успадкувавши все, що зміг вибудувати батько. Сестра і три брати також удостоїлися працювати на главу сім'ї, хоча ще юні. Батьки довго не могли народити дітей після мене, тому різниця у віці була значною. Мені 30 років, Ізарі – 20, Ільдару та Наілю – 16, бо двійнята, Таіру – 15.
– Що це було за показове шоу від Таамира? – уперше він говорить такі речі при всіх. Сестра піднімає очі та примружується.
– Хіба погано, що відома архітекторка погодилася використати свій ескіз, який нещадно чудовий? – це той момент, коли Амір Асгар відкладає виделку та двома пальцями вирівнює чашечку кави, що стояла ледь-ледь нерівно.
– Ізаро, я дивлюся, що навчання тобі пішло на користь, але не лізь, будь ласка, у справи бізнесу, – сестра вирівнює спину та дивиться на шейха сірими очима. Вона не успадкувала чорноти, яка була притаманна всім братам. Дівчина більше схожа на маму.
– Я не думаю, що Ви вкладаєте гроші в навчання, щоб я покірно погоджувалася з усіма висловлюваннями. Методами аналізу та синтезу можу розкласти ціле на частини, виокремити окремі ознаки, властивості, якості предметів чи явищ, а також об'єднати частини в ціле на основі смислових зв'язків предметів чи явищ між собою. У даному випадку, батьку, надто очевидно, що це чудовий крок до розвитку міжнародних відносин, які так необхідні «Асгару», – Ізара ніколи не вимагала допомоги, щоб захистити себе, але щоразу я втручався, щоб їй не перепало.
– Такого дизайну ніде не знайти, – перетягую канат ненависті на свій бік. Ми з неслухняним дівчиськом були близькі, незважаючи на протилежність статей.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кохання з піску та болю
RomanceАйріс Поїздка в ОАЕ, коли тебе кинув хлопець біля самого вівтаря, явно не була запланованою. Я просто хотіла забутись, але щось пішло не так. Якийсь незнайомець полонив своїми карими очима, гарячим темпераментом і крижаним серцем. Одна ніч слабкості...