Заново впізнавати – знову закохуватися.
Так не можна казати, адже я зовсім не боягузка, але мені хотілося разів 10 зомліти або зачинитися в туалеті. Будь ласка, не чіпайте мою бідну душу. Я з переляку зателефонувала Ді та Рейч, щоб хоч якось пройти цей шлях.
– Айс, – покликала Рейчел.
– Мене нудить, – пробурмотіла я, стоячи в кабінці дорогого туалету.
– Збери соплі в кулак, дівчинко, – суворо сказала Діана. Господи, їй було плювати на всі проблеми, повірте. Якщо в дівчини ламався каблук, то вона калічила другу туфельку, а чоловіки готові були носити її на руках.
– Коли ти стала такою ватяною? – мені не потрібно було бачити обличчя Рейч, аби зрозуміти, що вона насупилася.
– Подумаєш, у мене є дитина від директора компанії, у якій працюю. Подумаєш, що вони як дві чортові краплі води, – голос підвищився на октаву. – Подумаєш, його дружина готова зжерти мене, а він обожнює Іриду. Усього лиш, – сіла на кришку унітазу. Благослови мене, Господи, бо мозок плавиться.
– Так, – сестра колишнього нареченого готова взяти мене за шкірку, щоб струснути. – Припини бути жалюгідною. Це не та Айріс Торренс, яку хочу побачити. Де дівчинка, що одним ударом вирубила вишибалу, коли той ткнув у цицьку? А? – я підбадьорилася.
– Де крихітка, що видерла волосся Анджелі, коли дурепа назвала тебе шльондрою? – о-о-о-о, було феноменально. Рейч піддала впевненості.
– Айс, ти була жінкою, що зникла, а потім феєрично повернулась і підсмажила всім дупи. Мейсон у жаху від того, що так і не зміг вимолити прощення. Ой, хвилинку, – щось зашурхотіло. – Рот свій закрий і провалюй, – грубо вимовила. – Мею, звали нахрін звідси! – вона сьогодні була в батьків.
– Послухай, Айсі, – почала Рейчел, – ти дуже сильна жінка, яка домоглася всього самостійно. У тебе не було багатих батьків, мільйонів та іншого. У тебе був блокнот і ручка, а в голові народжувалися найкращі ідеї. Той хлопець, який більше 5 років тому склав тобі компанію в складний період, не має права щось пред'являти. Ти не зобов'язана щось пояснювати, розумієш? Було і було. Не думай, що винна йому щось. Ні. У момент, коли він запитає, ось тоді й подумаємо. Не забивай голову тирсою, домовилися? – я знаю, що вони мають рацію, але як дивитися в очі, які зустрічають мене вдома? У нього є тато... та ще й так близько...
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кохання з піску та болю
RomanceАйріс Поїздка в ОАЕ, коли тебе кинув хлопець біля самого вівтаря, явно не була запланованою. Я просто хотіла забутись, але щось пішло не так. Якийсь незнайомець полонив своїми карими очима, гарячим темпераментом і крижаним серцем. Одна ніч слабкості...