Розділ 4. Айріс

56 3 0
                                    

Минуле – це пройдений етап. Хіба через нього серце стукає швидше?

Вечір, оточений теплотою, завершується, коли Даян засинає просто на стільці. Я акуратно складаю посуд, несу його на кухню та завантажую в посудомийну машину. На мені гарний бузковий сарафан, що відкриває плечі. Кай відніс хлопчика в кімнату, щоб той подрімав перед польотом. Я трохи нервую, адже покидаю звичне середовище на цілих 8 місяців. Мама вчора плакала разом із Ді та Рейч. Ми непогано так випили, але голова, на щастя, не болить. Позаду чути кроки.

– Ей, Айріс, не треба. Нехай лежить, – Кай підходить і обіймає мене ззаду, притискаючись тілом. – Я так не хочу бути далеко, – тихенько говорить у моє світле волосся.

– Ти ж будеш приїжджати? – повертаюсь і ловлю його погляд.

– Звісно, кись, – ледь усміхаюся.

– Переживаєш? – запитує та легко гладить щоку.

– Угу, – опускаю очі.

– Чорт, та ти найкрутіша, Айс, – Дубай – місце, де був Дінар. А раптом, він усе ще там? Я думала, що кароокий був власником «Троянди пустелі», але це виявилося не так. Дамір Асгар володів тим місцем. Немає жодної фотки, що відкривала б його обличчя. Він віддалено нагадував того незнайомця, але я бачила в кожному східному чоловікові того крижаного, але гарячого, араба. Усе це маячня. Після невдалих спроб пошуку – перестала. Особливо... коли дізналася дещо.

– Те місце просто в пустелі, – запускаю руки під м'яку футболку.

– Ти впораєшся, – сподіваюся. – Я можу трохи, – поцілунок у шию, – відволікти тебе, – трохи прикушує шкіру, а потім зализує вжалене болем місце.

– У тебе чудово виходить, – муркочу.

– Думаєш? Тобі подобається мій язик чи руки? М-м? – мозок вимикається, тому я швидко знаходжу його губи та цілую. Язиком проникаю всередину, аби трохи звільнитися.

– Я хочу, – він смикає за волосся, щоб поцілувати глибше.

– Мене? Чи цей член? Язик? Пальці? Скажи, Торренс, – його голос нижче нуля.

– Хочу, щоб ти трахнув мене, – ледве дихаю.

– Бажання моєї коханої – закон, який має бути миттєво виконаний, – чоловік підхоплює мене за дупу, а я обплітаю вузьку талію ногами, коли хокеїст несе до спальні, де розташоване здоровенне ліжко.

Кохання з піску та болюWhere stories live. Discover now