Önceki bölümü okumayı unutmayın karnı guruldayan tayfalar 🤭
İftara kaç saat kaldı?
🧁
12-A WhatsApp Grubu
YouTuberİdris| Hayırlı iftarlar koçlaar
EspiriZeynelll| Kanka Ramazandayız Kurban Bayramı mı sandın 🤪
Belkısss Yılanı| 🤣🤣🤣
Belkısss Yılanı| Bayılıyorum şu esprilerine yaağ
Cool çocuğum| Amma boş yaptınız hayırlı iftarlar
Cool çocuğum| İmam öldü galiba okumuyor
Siz| Tövbeee
EspiriZeynelll| Necla kız sen burda mıydın
Siz| Hayırlı iftarlar açım laa
Siz| Zeynel erkek burdayım
Cool çocuğum| Vurdu ve GOOOL
Belkısss Yılanı| Bayattı sevmedim🥱
Siz| Espiri yaptığımı nerden çıkardın Belkıssss
Siz| Her şeyi espiri zannedip gülüyon
EspiriZeynelll| hahaha xjajjs
Siz| Nihahhaa
Siz| Ezan okunuyor kaçtım
Telefonu kenara atıp büyük bardak suyu aldım elime. "Besmele çek." dedi annem hemen. Besmele çekip içtim suyu kana kana. Çok şükür yarabbim.
Nefis yemeklerden yemeğe başladım. Çok acıkmışım.
Karnımı tıka basa doyurduktan sonra mutlu oldum. Yemek mutluluktur!
"Kızım bugün müdür aradı. Cahil cahil konuştu."
İçtiğim suyu yarıda kesip başımı salladım.
"Evet baba. Herkes kiloma takmış. Mutluyum ben diyorum anlamıyorlar."
Sırtımı sıvazladı, babam. Gülümsedim. Annemle babamın aksine şişmanım. Onlar normal kiloda. Önceden bende bir anormallik var mı diye düşünürdüm ama artık düşünmüyorum. Yaşasın yemek yemek!
"Herkes nasıl mutlu, huzurlu hissediyorsa kendini öyle olmalı. Mesela ben böyle mutluyum." deyip anneme döndü. Annem başını salladı.
"Ben de böyle mutluyum. Ev işleri hemen yormuyor beni. Rahatım. Necla'ma güzel yemekler hazırlıyorum."
"Hani bana?" dedi babam sırıtarak. Güldüm.
"Evet çok güzel yemekler!" diye cıvıldadım. Ben annemin yaptıklarını yapamam. Hemen yoruluyorum zaten.
"Ben aşçıyım ama senin eline su dökemem, güzelim." deyip annemin yanağından bir makas aldı babam. Annem güldü. Favori çiftim.
"Babamın pideleri çok güzel!" diye atıldığımda annem bana döndü. Gülümsüyordu.
"Evet, çok güzel. Tarif ver diyorum, vermiyor. Yapamıyorum-"
"Ne uğraşacaksın sen Fadime'm. Ben yaparım, sen yersin."
Çok romantik lan!
"Tamam sus kızın yanında..." dedi annem utanarak. Sırıttım.
"Susmayın susmayın ya! Hadi konuşun!"
Heyecanla oturduğum yerde kıpırdanırken babam yanağımı sıkıp güldü. Meraklı bir kızım ben.
"Hadi annene yardım edelim bulaşıklara da akşam namazını kılalım. Gecikmesin."
Ofladım. "Tamam." dedim düşen omuzlarımla. Aklıma gelenle yuvarlanarak yerden kalktım. Yer sofrası candır.
"Önce abdest alayım da!"
Çok iş yapmak bana göre değil zaten.
___
Teravih dönüşü sonrasında uyuklamaya başladım. Zor kıldım o kadar rekatı zaten. Eve sürünerek geldim. Cami yakın olduğu için babam yürüyelim dedi. Arabayla gitseydik keşke.
Eve geldiğimde odama geçip yatağa attım kendimi. Sahura annem beni kaldırır ne de olsa.
___
"Turşuhan! Rızzık zamanı!"
Art arda gelen seslerle biraz daha sarıldım yorganıma. Hayır reels video izlemiyorum ben. Uyuyorum.
"Turşuhan!"
Yerimde sıçradım. Elim yüzüme giderken karşımda annemi gördüm. Mutfaktan babamın gülüşleri geliyordu. O ses senden mi çıktı anne?
"Rızzzık zamanı, kalk birtanem. Uyan." dedi annem gülerek. Of!
"Anne sende mi izliyorsun reels video ya! O nasıl gelmek?!"
"Hep siz mi izleyeceksiniz? Turşuhanlık yapma. Kalk sahura."
Yatağımda yuvarlanarak kalktım. Annem dün geceden kalan şalımı çıkartıyordu kafamdan. Lavaboya doğru ilerlerken babam başladı sonra.
"Turşuhan! Rızzzık Zamanı!"
___
"Turşuhan! Rızzzık Zamanı!"
Sınıfa geçtim gür sesimle. Uyuyanlar uyandı sayemde. Sahurda Allah'ın verdiği rızıklardan yedim. Elhamdülillah.
"Of yeter ya yeter!" dedi Belkıs sinirle. Başını tekrar sıraya koydu. "Uyumaya çalışıyorum burda!"
Yılan.
"Turşuhan'a benziyorsun ha!" dedi Toprak. Güldüm.
"Kedi miyim ben?"
Güldü. Sırama oturdum. Başını çevirdi bana.
"Çok tatlısın." dedi sırıtarak. Gözlerimi devirip gülümsedim.
"Cool çocuğum benim!" dediğimde havalara girdi hemen. Hakkın lan. Havanı sevsinler.
"Kim Turşuhan dedi?!" diyerek hızla sınıfa girdi Zeynel. Kaşlarımı çattım. Ne oldu lan?
"Ben dedim, ne olmuş?"
"Bir video alalım hemen!" dedi heyecanla. Gözlerimi devirdim. Git başımdan!
"Hayır, EspiriZeynel. İstemiyorum. Git başımdan-"
"Ya nolur nolur lütfen!" dedi önümde diz çökerek. Çantamı başına geçirdim. Gülme sesiyle başımı kaldırdım. Kalenderim gülüyor.
"Git ya! Belkıssss- Onu çek. Miss Turkey Güzeli kendisi. Alışkındır kameralara..." deyip yüzümü buruşturdum. Belkıs başını kaldırdı. Yılan uyumuyor.
"Ne diyorsunuz ya?" dedi uykudan uyanmış numarası yaparak. Zeynel bana bakıyor.
"Ünlü olacaksın kızım. Hadi-"
"Ünlü olan olmuş. Yorma beni. Çabuk acıkıyorum."
Israr ediyor. Çantamla onu itelerken Toprak, EspiriZeynel'i yerden kaldırıp uzaklaştırdı. Dünya varmış ulan!
Başımı dalgınca kaldırdığımda Belkısss Yılanı ile karşılaştım. Çatık kaşlarla önüne döndü.
Sınıfım normal değil. Ramazan Ayında da dilimi zor tutuyorum zaten. Okulda bomba dedikodu çıkmasa bari.
🧁
Bölüm nasıldı?
Düşünceleriniz?WhatsApp Grubu?
12-A sınıfını sevdiniz mi?
Dökülün djcjjaKendinize iyi bakın. En güzele emanetsiniz 🤍
İftaraDoğru.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Necla (Texting)
SpiritualBilinmeyen numara| Neclaaa Siz| Ne var lan Bilinmeyen numara| Yan sınıftaki Begümün hoşlandığı biri var mı Siz| Bilmiyom kereviz sapı Bilinmeyen numara| Fotoğraf 📷 Bilinmeyen numara| Biliyorsundur bence ;) Siz| İçinde ne var onun Bilinmeyen numara|...