Toprak Akın
"Bir ay oldu. Erol Amca ile görüştüm. Daha iyiymiş. Necla'nın iyi olmasını isterim. Her şeyden önce o benim arkadaşımdı. Ona karşı hatalar yaptım. Aslında buraya gelmemde büyük payı var. O beni kendime getirdi. Ve eşi Berk... Benim hiç kardeşim yok ama o bana abi gibi yaklaştı. Umarım hep mutlu olurlar. Kaybettikleri bebeklerinin üzüntüsünü dindirecek bir bebekleri olur. Necla mutlu olmayı çok hak ediyor. Eşi de aynı şekilde. Önceden içimde öfke, kin, nefret ve kıskançlık vardı. Şimdi onları düşündüğümde mutlu oluyorum. Umarım çok daha iyi olurlar."
"Arkadaşına geçmiş olsuna gitmeyi düşündün mü peki?" dedi psikolog hanım. Duraksadım. İstedim ama cesaret edemedim.
"Cesaret edemedim. Ama istiyorum. Gitmek istiyorum. Buraya son gelişim... Kendimin farkına vardım. Ailem... Annem ve babam için artık strese girmiyorum. Kızmıyorum onlara. Olgunlaştım sanki. Bir şeylerin farkına vardım. Ben artık kendi hayatımı yeniden inşa etmek istiyorum. Mimarlık birinci sınıf bitti. Çok çabuk geçti. Kendime yeni aktiviteler bulmaya çalışıyorum. Dediğiniz gibi boş vakitlerimde bana iyi gelecek aktivitelerle ilgileniyorum. Resim kursuna yazıldım."
"Senin adına çok sevdim, Toprak. Bu senin başarın..." dedi psikolog hanım gülümseyerek. "Arkadaşın verdiğin destekle mutlu olacaktır. Bu arada resim güzel bir alan. Kızım senin gibi üniversite öğrencisi. Resim öğretmenliği okuyor. Onun da birinci sınıfı bitti sayılır. Haftasonları ona katılırım. Çok farklı tekniklerden bahsediyor. İlgimi çekiyor ama onun kadar iyi çizim yapamıyorum."
Psikolog hanım mahcup hâlde güldüğünde gülmemek için tuttum kendimi.
"Ben de iyi çizemiyorum. Bakalım nereye kadar giderse..." dedim düşünceli hâlde. Başını salladı.
"Başka hangi aktiviteler-"
Kapı açılma sesiyle konuşması yarıda kaldı. Başımı çevirdim. Uzun altın sarısı saçlı bir kız kapının önünde bekliyordu. Yüzüne baktığımda şaşırdığı bariz belliydi. Uzun süre baktığımı fark edip önüme döndüm.
"Merhaba, anne. Kusura bakma, sekreteri görmeyince... Neyse ben çıkıyım. Çok güzel haberlerim var. Çok mutluyum." dedi heyecanla. Psikolog hanım güldüğünde kapı kapandı. İçimden böyle annenin böyle kızı olur diye geçirdim. Yani güleç?
Psikolog hanımın sesiyle kendime geldim. Dikkatimi sorusuna verdim.
"Nerde kalmıştık? Başka hangi aktivitelerle ilgileniyorsun Toprak?"
___
Necla Koçak
Siz| Yakışıklımmm
Siz| Sınavım çok güzel geçtiiii
Kocam Berk| Maşallah hatunuma
Siz| Yiaa yiyyyimm mi seniii
Kocam Berk| Yarım saat sonra son sınava gireceksin değil mi
Siz| Evet
Kocam Berk| Yiyebilirsin karıcığım
Siz| Çapkııın:)
Kocam Berk| Yaramazım :)
Kocam Berk| Sınavdan çıktıktan sonra ara beni
Siz| Tamams
Kocam Berk| Sus
Siz| Cısss
Kocam Berk| Ben seninle ne yapacağım :)
Siz| Gelince öpersin tatlı kelebeğimm
Siz| Karadeniz turuna cikicaz daha :))
Kocam Berk| Öperim :)
Kocam Berk| Özledim karımı
Siz| Bende seni özledim feslimmm benimm
Kocam Berk| Güzel Neclam
Siz| :')
Kocam Berk| Ne oldu
Siz| Yemek istiyorum seni :")
Kocam Berk| Geliwne
Siz| Ne
Kocam Berk| Ortam müsait değil şimdi kalabalık oldu sınavdan sonra ara beni güzelim seni seviyorum ❤️
Kocam Berk| Duygulanma kıyamam sana
Siz| Yedim seni ulan
Kocam Berk| Necla işimin başına dönmem lazım karıcığım
Siz| hihi :)
Kocam Berk| Ham
Kocam Berk çevrimdışı
Kıkırdadım. Saate baktığımda sınava biraz daha zamanın olduğunu fark ettim. Galeriye girdim hemen. Feslimin bir fotoğrafına tıkladım. Gülüyor burada. Gülümsedim onunla birlikte. Rabbim onu bana nasip ettiğin için şükürler olsun. Bebeğimizi yanına aldın, güvende şimdi. Sen en iyi, en güzelini bilirsin rabbim. Sen bize anne-baba olma sevincini yaşat. Hayırlı birer anne ve baba olabilelim. Bebeğimiz hayırla gelsin. Biliyorum, nasip edecek sensin. Senden istiyorum.
Yaşaran gözlerimi kırpıştırıp başka bir fotoğrafa girdim. Düğünde çekildiğimiz fotoğraf. Ben feslimin karısıyım.
🧁
Bölüm nasıldı?
Düşünceleriniz?Toprak?
Berk?
Necla?
Kendinize iyi bakın. En güzele emanetsiniz ❤️
Sendenİstiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Necla (Texting)
ДуховныеBilinmeyen numara| Neclaaa Siz| Ne var lan Bilinmeyen numara| Yan sınıftaki Begümün hoşlandığı biri var mı Siz| Bilmiyom kereviz sapı Bilinmeyen numara| Fotoğraf 📷 Bilinmeyen numara| Biliyorsundur bence ;) Siz| İçinde ne var onun Bilinmeyen numara|...