Siz| Berk hastaneden çıktık
Siz| Değerlerim biraz yüksek çıkmış dikkat et dedi doktor
Siz| Kilo vermem gerekmiş öyle dedi
Siz| Zayıflamam gerek
Siz| Belli günlerde kontrole gidicem
Siz| Diyetisyene yönlendirdi beni ama gitmek istemiyorum
Siz| Kendim kilo verebilirim demi
Feslimmm| Necla
Feslimmm| Verirsin tabii dikkat edersin
Feslimmm| Üzülme bak her şey yoluna girer
Feslimmm| Annemle birlikte misin
Siz| Evet dışarda biraz işimiz var
Siz| Eve döncez sonra
Feslimmm| Tamam çok yorma kendini
Feslimmm| Eve gidince dinlen güzelce
Siz| Berk bir şey olmaz demi bana :(
Önüme düşen aramayla annem görmeden gözlerimi kırpıştırdım. Annem bana döndü. Elinde bardak tutuyordu. Gülümsedim.
"Anne Berk arıyor. Ben konuşayım. Sonra bana çeyizlik bakarız birlikte." dediğimde başıyla onayladı annem. Durgundu bakışları. Selam söylememi istedi. Tamam, diyerek uygun bir yere geçtim. Cevapladım.
"Selamün aleyküm." dedi hüzünlü gelen sesiyle. Sertçe yutkundum. Ruh hâlim onu da etkiledi.
"Aleyküm selam, gönlümün efendisi." dedim enerjik tutmaya çalıştığım sesimle. Pek becerebildiğim söylenemez. Güldü.
"Enerjimiz yerine gelmiş."
"Gelir tabii... Doktorun dediklerine uyacağım. Zayıflarım. Zayıflasam çirkinleşmem değil mi ben?" dedim düşünceli hâlde. Hiç zayıf olmadım.
"Sağlıklı olman önemli olan. Sen yine Necla olacaksın. Zayıf olmuşsun ne fark eder." dediğinde duygulandım. Sesini duymak az da olsa rahatlattı beni. Yerim diyorum, sus diyor. Nasıl yiyeceğim ben bu oğlanı?
"Çok tatlısın." dedim sevinerek. Ses gelmedi. Utandı galiba. Sırıttım. "Ben tatlı mıyım?"
"Öylesin." dedi kısık sesle. Heyecan yaptım. Tatlısın demedi ama.
"Nasılım?"
"Sus, tamam." dediğinde yüzüm düştü. Anca susturuyor beni.
"Üzüldüm işte. Geçmiş olsun niyetine seni seviyorum bile demiyorsun."
"Sözlendikten sonra söyleyeceğim zaten-"
"Ben şimdi istiyorum." dedim üzülerek. Derin nefes alışını duydum. Durduk yere gözlerim sulanırken sözleri üzerine kalp atışlarımı hissettim. Kocaman gülümsüyorum. Ayyy sen neymişsin be!
"Bende seni istiyorum yetmez mi?"
🧁
Nasip olur mu bee :'))
Bölüm nasıldı?
Düşünceleriniz?Konuşalım 🤗
Kendinize iyi bakın. En güzele emanetsiniz ❤️
İstiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Necla (Texting)
EspiritualBilinmeyen numara| Neclaaa Siz| Ne var lan Bilinmeyen numara| Yan sınıftaki Begümün hoşlandığı biri var mı Siz| Bilmiyom kereviz sapı Bilinmeyen numara| Fotoğraf 📷 Bilinmeyen numara| Biliyorsundur bence ;) Siz| İçinde ne var onun Bilinmeyen numara|...