Çalışmak

607 70 141
                                    

"Necla..."

Sorunun cevabını bulduğuma sevinirken cevabın olduğu şıkkı işaretledim. Diğer soruya geçeyim. Üniversite kazanmak istiyorum. Evleneceğim de. Aklıma gelenle güldüm kendi kendime. Çocuk da yaparım, kariyer de!

"Necla sana diyorum!"

Başımı kaldırdığımda karşımda Toprak'ı gördüm. Önümdeki sıraya oturmuş. Tepkisiz yüzüne baktım. Gergin duruyor.

"Sen test çözmezdin öyle." dediğinde gözleri üzerime kaydı. Kaşlarımı çattım. "Zayıfladın mı sen? Birkaç kilo?"

"Sana ne benim kilomdan? Yürü git. Sevgilinin kilosuyla ilgilen sen." diye çıkıştığımda kaşlarını çattı.

"Aynen ben sevgilime bakıyım." dedi sinirle. Oturduğu yerden kalkıp çıktı sınıftan. Öfkeliydi. Gözlerimi devirdim. Geri zekalı.

Testime döndüm. Hangi soruda kalmıştım?

"Necla sen test çözer miydin ya?!" dedi Belkısss Yılanı. Umursamadım. Soruya odaklamam gerek.

"Bayramda hangi renk giyeceksin onu söyle bari..."

Elimdeki kalemi sıkıp başımı kaldırdım. Yüzündeki sırıtış silinirken bağırdım.

"Git başımdan! Adamakıllı test çözdürmediniz!"

"Ne bağrıyorsun be! Kazanamayacaksın zaten. Son iki ayda çalışmakla olmuyor o işler. Boşuna uğraşma-"

"Sen sevin." dedim alayla. Duraksadı. "Def ol git. Saçını başını yolarım bak. Yılan."

"Hiçbir şey yapamazsın!" diye çemkirdi. Sinirle tepinirken test kitabımı alıp yerimden kalktım. Birkaç adım geriledi. Önümde duruyor yine. Omzuna çarptığımda sendeledi. Sınıftan çıkarken cırlıyordu bana. Kendini bir şey zannediyor salak. Ezdirir miyim kızım ben sana kendimi?!

Merdivenlere doğru ilerlerken gördüğüm kişiyle kaşlarımı çattım. Yelloz?

Beni fark etti. Yüzündeki sinsi gülüşle yanıma yaklaştığında sesini duydum. Babası kılıklı.

"Yaşına bakmadan evlenecek misin bir de?" dedi gülerek. Kendince beni küçümsüyor mal. Aklı fikri Berk ile evlenmemde. Sen kiminle aşık atıyorsun yelloz?

"Berk çok sabırsız. Çok da seviyor beni. Kıyamıyorum yakışıklıma. Benim aşkımdan yataklara düşerse çok üzülürüm. Kabul ettim." deyip iç çektim. Şalımın ipleriyle oynadım umursamazca. Yüzü sinirden kıpkırmızı çıktı.

"Berk sana bakmaz! Ne yaptın ona? Ben kaç yıl arkasından koştum. Umursamadı beni. Büyü mü yaptın ona, söyle!"

"Allah korkum var çok şükür... Sesini yükseltme bana. Ağzının ortasına çarparsam bir de yer çarpar. Müdürün kızıyım diye havalara girme. Küçük aklından her ne şeytanlık geçiyorsa yakarım seni. Ayağına dolaşır, hareket edemezsin. Sen beni sahipsiz mi sandın lan?! Baban kadar konuş. Başımı ağrıtma, yolarım seni."

"Yengemin hanımefendi dediği kıza bak. Sen Berk'in başına bela olacaksın. Berk seninle mutsuz olacak. Yazık, Berk değerimi çok geç anlayacak-"

"Aynen belalıyım ben. Kaç benden. Saçların elimde kalmadan git." dedim tepkisiz hâlde. Korktu.

"Ben sana yapacağımı biliyorum. Bittin kızım sen. Yengemle amcam anlayacak senin ne mal olduğunu. Vazgeçecekler. Berk de istemeyecek seni. Dombili!"

Koşarak merdivenlere doğru ilerledi. Düşük insan. Görürüz ne olacağını. Herkesi babası zannediyor. Ağlayınca Berk gelmeyecek ayağına.

Bahçeye çıktım. Boş banklardan birine oturdum. Etrafı izledim bir süre. Gözlerim test kitabına gittiğinde içim daraldı birden. Ofladım. İnsanda kafa bırakmıyorlar. Hevesimi kırmaya çalışıyorlar ama ben durmayacağım. O üniversiteyi kazanacağım. Ne derlerse desinler umrumda değil. Çok şükür yememe içmeme de dikkat ediyorum. Evin içinde yürüyüş yapıyorum. Sağlıklı olduğumu hissediyorum yavaş yavaş. Eskiden sağlık aklıma gelmezdi. Eskisi kadar yorulmuyorum. Sağlıklı olmak ne güzelmiş. Daha da iyi olacağım inşallah. Doktor Bey Abinin dediklerine uyuyorum. Bazen düşünüyorum. Acaba böyle dal gibi olsam Berk ne düşünür?

Feslimi özledim ben. Gözlerim test kitabıma gittiğinde iki sorum kaldığını gördüm. iki soruyu çözüp cevap anahtarına baktıktan sonra ödül olarak feslime mesaj atacağım. Evet, yapacağım. Ayy heyecanlandım!

Kalan iki soruyu çözüp cevap anahtarına baktım. Üç yanlışım çıktı. Soruları incelediğimde bir soruyu yanlış anlamışım. Diğer iki yanlış soruyu anlamadım ama.

Aklıma gelenle güldüm kendi kendime. Soruları Berk'e atabilirim.

Siz| Fotoğraf 📷

Siz| Fotoğraf 📷

Feslimmm| İlk soruda B şıkkı kendisi yüklem

Feslimmm| -dır -dir geniş zaman ile çekimliyor

Siz| Yaaa niye gizlemişler ki çok uğraştım o soruda başım ağrıdı

Feslimmm| Neyse artık öğrendin düşünmezsin

Siz| Tişikkürler akıllı feslimmm benimm

Feslimmm| İkinci soruda sıfat tamlamasına dikkat et

Siz| Tamammm

Feslimmm| Nasılsın

Siz| Sınava çalışıyorum sen nasılsın gönlümün efendisi

Feslimmm| Kazanacaksın sen ben inanıyorum

Siz| Yiaaaaaa

Siz| Yiyyimm mi seniii

Feslimmm| Yaramaz

Siz| Çabalıyorum iştee öyle

Siz| Evlenicez ya bir de onu düşünüyorum

Feslimmm| Bende düşünüyorum

Siz| Çapkııın :)

Feslimmm| Ben seni tutmuyorum değil mi testine dön sonra konuşuruz

Siz| Yicem seniii

Feslimmm| Evlenmeden olmaz

Siz| Utandin mı sennn

Feslimmm| Yediğinde utanmam

Siz| Ohaa

Feslimmm| Tövbe estağfurullah

Feslimmm| Necla

Siz| Ben testime döneyim en iyisi

Feslimmm| Ben öyle demek istemedim

Siz| Görüşürüz

Feslimmm| Dur

Siz| Zil çaldı

Feslimmm| Bekle

Siz| Amcan öğrenciler sınıfa diyor bekleyemem

Feslimmm| Kötü bir niyetim yoktu valla

Siz| :)

Feslimmm| İnandın mı

Siz| :))

Feslimmm| Necla

Siz| Beni sevdiğini söylersen inanasım gelebilir

Feslimmm| Bunu biliyorsun

Siz| Çapkın

Feslimmm| Mesajda olmaz

Siz| Ne

Feslimmm| Yüz yüze söylemek istiyorum sana olmaz mesajda

Siz| Yiyyim artık seni ya

Feslimmm| Evlenmeden olmaz

Siz| Hı hı :)

🧁

Bölüm nasıldı?
Düşünceleriniz?

İftara doğru konuşalımm🤗

Hayırlı iftarlar!

Kendinize iyi bakın. En güzele emanetsiniz ❤️

Çalışıyorum.

Necla (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin