Günler geçiyor ama ben feslimi göremiyorum. Hiç gelmeyecek mi bir daha? Yeniden iftar da düzenlemiyor müdür.
Berk'i özledim ben. Telefon numarası da yok ki. Ailesi ile tanışacaktım daha. Annem ve babama her gün anlatıyorum Berk'i. Okula gelmiyor artık. Kayıplara karıştı.
Ve müdürün odasının önündeyim. Tek çare kaldı. Bekle bekle de bir yere kadar. Müdürün ağzından laf almaya çalışacağım.
Kapıyı tıklattım. İçeriden gelen komutla kapıyı araladım. Müdür başını kaldırdı. İçeriye geçip kapıyı kapattım.
"Ne oldu Necla?"
"Hocam sizinle bir konu hakkında konuşmak istiyordum." dedim ciddi gözükmeye çalışarak. Meseleyi ciddi gösterip müdürü meraklandırmak amacım. Yoksa işim var deyip gönderir beni. Dinlemez.
"Geç otur bakalım." dedi oturmamı işaret ederek. Yemi yuttu. İçten içe güldüm. Gösterdiği yere oturdum.
"Hocam iftar düzenlemiştiniz ya." dedi beklentiyle. Başını salladı düşünceli hâlde. Bir sorun olup olmadığını düşünüyordu. "Vallahi çok iyi oldu hocam. Bence devamı gelmeli. Saygıdeğer velilerimiz de çok memnun kaldı. Mesela annemle babam bana övdüler. Kim düşündüyse Allah razı olsun dediler. Vallahi çok sevaba girdiniz hocam. Bir Anadolu lisesi müdürü olarak değerlerimize, dinimize gösterdiğiniz hürmet bize güzel bir örnek. Örnek oluyorsunuz bize. Yarın bir gün mezun olup gittiğimizde sizi yâd edeceğiz hocam. Diyeceğiz bir müdürümüz vardı, öğrencilerine iftarlar düzenlerdi. Ramazan'ın lezzetini okulda da yaşardık. İftarlar mı dedim ben?"
Nefes nefese kaldım. Çok konuştum. Müdür kıvama gelirken gülerek devam ettim.
"Ayy canım hocam diyorum ki bir iftar daha düzenlesek... İftarda bir abimiz Kur'ân okumuştu. Vallahi çok güzel de okudu. Adı neydi?" dedim bilmiyormuş gibi. Müdür ellerini birleştirdi masada. Dikkat kesildim.
"Berk... Yeğenim olur kendisi." dedi gururlanarak. Ha?
"Yeğeniniz mi? Hiç bahsetmediniz. Abinizin mi yoksa kız kardeşinizin mi oğlu?"
"Abimin büyük oğlu... Çenen açıldı senin iyice Necla. İftar diyordun-"
"Ayy canım hocam! Siz iftar düzenleyin. Bak o fes- yeğeniniz de gelsin. Ne güzel olur ya!"
"Yeğenim gelemez. Sınavlarıyla uğraşıyor."
"Yaa anladım canım hocam. E ne yapalım. Allah yardımcısı olsun. Sinsi, yılan, kem gözlerden korusun. Nazar değmesin. Ben gideyim en iyisi. Derslerim var. Kolaylıklar diliyorum size."
Müdürü dinlemeden odadan çıktım. Kapıyı kapattım hemen. Kapının sol köşesindeki isime baktım.
Davut Koçak...
Berk Koçak!
İlerde Necla Koçak!
Ayy çok heyecanlı!
Acil araştırmalara başlamam lazım. Sosyal medya hesaplarını araştırmalıyım. Gönlümün efendisi bekle, geliyorum!
🧁
Ayy neler oluyor anlatın çabuk kzjsj
Hayırlı sahurlarınız olsun 🥰
Kendinize iyi bakın. En güzele emanetsiniz ❤️
Feslim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Necla (Texting)
SpiritualitéBilinmeyen numara| Neclaaa Siz| Ne var lan Bilinmeyen numara| Yan sınıftaki Begümün hoşlandığı biri var mı Siz| Bilmiyom kereviz sapı Bilinmeyen numara| Fotoğraf 📷 Bilinmeyen numara| Biliyorsundur bence ;) Siz| İçinde ne var onun Bilinmeyen numara|...