Kocam Berk

424 51 36
                                    

Biz geldik 😍

İyi okumalar ❤️

Temsili Necla ile Berk jdjs 🥰

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Temsili Necla ile Berk jdjs 🥰


Necla Koçak 

"Kek pişti. Şimdi sıra bir araya getirmekte."

Dolaptan krem şantiyi çıkartıp koşar adım yanına gittim. Gülüyordu benim halime. Krem şantiyi tezgahın üzerine bırakıp yanına yaklaştım. Keki ortadan kesmeye başladı. Çok güzel kabardı kek. Kocam mesleğinin hakkını veriyor. Maşallah.

İşine odaklanmışken dudaklarımı ıslatıp yanağından öptüm sulu sulu. Duraksadı. Bu hâline keyifle gülerken bir anda kendimi kolları arasında buldum. Yaklaştı bana. Etkileyici bakışları ile kalp atışlarım hızlandı. Gözlerimi gözlerine diktim cesaretle. Tatil dönüşü daha başka oldu sanki her şey. Eskisi kadar utanmıyorum. Uzun yıllardır berabermişiz gibi.

Yaklaşıp öptüğümde kolları tutkuyla sardı bedenimi. Gözlerimi kapattım. Heyecanım huzurlu hissettiriyor beni. 

Birbirimizden ayrıldığımızda gözlerimi araladım. Alnını alnıma yasladı. Sırıtıyor.

"Yaramazım..." dedi nefes verir gibi. Kıkırdadım. Öpmek için tekrar yaklaştığımda aklıma gelenle duraksadım. Biz daha pasta yapacaktık.

Dudaklarımı aralayacağım vakit aramızdaki yakınlıkla öptü beni. Yavaşça benden ayrıldığında kollarımı boynuna sardım. Gözlerimi gözlerine diktim kocamı etkilemeye çalışarak. İç çekti.

"Pasta yapıyorduk..." dediğimde duraksadı. Başını tezgaha doğru çevirdi sonra. Tekrar bana döndüğünde sesini duydum.

"Pastayı hazırlayalım o zaman. Aklımı başımdan alıyorsun." dedi etkileyici bakışlarıyla. Güldüm.

Krema ile krem şantiyi güzelce sürdü pasta kekine. Evde olan meyvelerle süsledik pastayı. Çok güzel oldu!

Pastayı tezgahtan eline aldığında buzdolabına doğru ilerledim koşar adım. Çok mutluyum ama ben!

"İyi ki doğdun, karıcığım..."

Buzdolabının kapısını tutarken şaşkınlıkla arkamı döndüm. Yüzündeki gülümseme eşliğinde yanıma yaklaştı. 

"Bugün benim doğum günüm mü?" dedim heyecandan kalp atışlarım hazırlanırken. Güldü. Aklımdan çıkmış benim.

"Evet, güzelim. Pek sürpriz yapamadım evde olduğumuz için. Hazır da sipariş etmek istemedim. Birlikte yapmış olduk doğum günü pastanı..." dedi heyecandan titreyen sesiyle. Ne tepki vereceğimi merak ediyordu. Yiaaa ben seni yiyyyim mi?

"Yiyeceğim seni." dedim sevinerek. Gözleri pastaya gidip gelirken kahkaha attı birden. Çok tatlı ama bu.

___

Berk Koçak 

Bugün güzel Necla'mın doğum günü. Birlikte pasta hazırladık. Mutfakta vakit geçirirken ayrı keyfi alıyorum karımla. Ufacık şeylere bile seviniyor. Çok mutlu oldu. Ben gün geçtikçe karıma biraz daha bağlanıyorum. Allahım, karımı çok seviyorum.

Mutfağı topladıktan sonra odamıza doğru ilerledim. Odamızın önüne geldiğimde kapıyı açtım sabırsızca. Karımla uyumak-

"Ayy!" deyip aynanın karşısından ayrıldı. Gözlerimi karımdan ayıramadım. Süslenmiş. Uzun saçları açıkta kalan omuzlarına salınırken geceliğinin kısalığı utandırmıyordu onu. Küçük yalın ayaklarıyla yanıma yaklaştı. Kalbim çok hızlı çarpıyor. 

"Yakışıklım nasıl olmuşum?" dedi beni altüst eden bakışlarıyla. Gözlerim parlayan dudaklarına kaydığında konuşmaya çabaladım.

"Çok güzel." dedim dalgınca. Gözlerimi güzel gözlerine çevirdim. Kıkırdadı. Gülerken gözleri kısılıyordu. Ben onu kollarımın arasından çıkarmak istemiyorum.

Elini omzuma getirdiğinde elimi beline sardım. "Çapkııın!" dedi yaramazca. Heyecanım dinmiyor.

"Yaramazım..." dedim sırıtarak. Aramızdaki yakınlığı fırsat bilip öptüm hızla. "Hatunum."

Omzumdaki elini boynuma sardı. Güzel gözlerini araladığında sesini duydum.

"Kocam Berk..." dedi tatlı tatlı. Bastırarak söylüyordu. Sözleri ruhumu okşarken dudağını ısırdı. Gülen gözleri bendeydi. Sırıtıyorum. "Tatlı kelebeğim."

🧁

Bölüm nasıldı?
Düşünceleriniz?

Necla?

Berk?

Konuşalım 🥰

Yeni çalışmam "Peltek" e davetlisiniz. Orada da görmek isterim sizi 🎀

Kendinize iyi bakın. En güzele emanetsiniz ❤️

KocamBerk.










Necla (Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin