Ruhsal varlıklar ile iletişim

7 1 0
                                    

Bazı ruhsal varlıklar, bize herhangi bir insanın vereceğinden daha fazlasını verebilir.

Bu varlıklarla iletişime geçmek, iletişimi sürdürmek ve hangisinin bizi gerçekten geliştirdiğini bilmek kolay değildir.

İlk olarak psişik bir açıklığın sağlanması, ardından enerji yönetiminde gelişmek gereklidir.

Tahmin ettiğimizden daha fazla insan, bilinçsiz şekilde bazı küçük ruhlarla olumlu ya da olumsuz iletişimlere geçiyor.

İletişime geçtiğiniz varlığın, iletişime geçmeye çalıştığınız varlık olduğunu bilmek için bilinç gereklidir. Bu varlığını güvenilir olup olmadığının hissetmek için bilinç gereklidir.

Yüksek bilincin nasıl elde edildiğini "Bilim ve ruhsallığı nasıl bağdaştırabiliriz?" yazımda açıkladım.

Enerji yönetiminde gelişmemiş olsanız ve meditasyon hakkında uzun bir geçmişiniz olmasa bile, sezgilerinize güvenmelisiniz.

Size şüpheli, güvensiz hissettiren, korku duygusunu çokça uyandıran bir varlık, size sadece bunları verebilir.

Psikolojik olarak zayıf insanları rahatsız edip onları korkutan parazitler, o kadar da korkutucu değillerdir. Kolayca kendinizi bunlardan koruyabilirsiniz. Zihninizle, koruma çalışmalarıyla, mantralarla, veya sözlerinizin etkileri ile. Sadece inancınızın gerçeğe dönüşecek kadar güçlü olması gereklidir.

Ruhsal varlıklarla düzenli iletisimlere geçtiğinizde veya ilk defa iletişime geçtiğinizde, bunu bir insanla iletişime geçiyormuş mantığında düşünün.

Karşındaki çok zeki, yüksek önemli bir insan olabilir, cahil ve senin kafana hiç uymayan veya çok zararlı ve düşük bir insan olabilir.

Bu varlıkların her birine vereceğin ve her birinden bekleyeceğin şey farklı.

Bir insana duygusal anlamda bile kendinden bir parça verirken, karşılık beklersin. Karşılık beklemeden ve bunu sürdürürsen, duygusal olarak zarar görürsün.

Ruhsal varlıklarla çalışmaya başladığınızda, karşınızdaki varlığa ve uyguladığınız çalışmalara göre, her varlık için bir karşılık verirsiniz.

Aldığınız veya verdiğiniz karşılıkların enerjisinde dağlar kadar fark olmamalıdır. Bu konuda da elimizden geldiğince adaletli ve saygılı olursak, saygılı bir ruh olarak anılır, ve bize destek çıkanları çoğaltırız.

Yüksek bir ruhsal varlıktan bir yardım, bir iletişim ve özel bir muamele bekleniyorsa aynı önem o varlığa verilmelidir.

Varlığı amacınız doğrultusunda çağırırken, saygı adına yapacağımız şey sadece kullandığınız kelimeler değildir. Araştırmak için kaynağınız varsa, varlığı çağırmadan önce olabildiğince tanımaya çalışmak, onun karakteristik özelliklerini olabildiğince anlayıp buna göre davranmak da saygı göstergesidir.

Korkunuzu, "paranormal" olayları yönetmek. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin