Ruh hayvanı nedir? Hayvanların ruhsallıkta temsil ettikleri part 1

6 1 0
                                    

Ruh hayvanınız, ya ruhunuzdaki eksiklikleri en iyi tamamlayacak, ya da ruhunuza en yakın özelliklere sahip hayvandır.

Bu hayvanın hangi hayvan olup olmadığını ve hayatınızda maddi olarak yanınızda bulunup bulunamayacağını öğrenmek için belirli çalışmalar yapabilirsiniz.

Ruh hayvanınızla kuracağınız bağ size güvende hissettirir. Duygularımızı hisseden ve gerektiği yerde size, gücü kadar destek çıkan, kendinizi unuttuğunuzda nasıl bir potansiyele sahip olduğunuzu hatırlatan ruhtur. Hayvanların da ruhları vardır. İnsanlar ve bütün ruhsal varlıklar gibi, onların da kendine has güçleri, yapıları ve seviyeleri vardır.

Şimdi size, gelecekte sembolik olarak da yorumlarınıza katkıda bulunacak, hayvanların temsil ettiği özellikleri açıklayacağım.

Aslan -
Öncülüğü, liderliği, güneşi, kudretli duruşu, tutkuyu, başarıyı ve bereketi simgeler.

Karga -
Zekayı, intikamı, gizemi, ölümü, birliğin ve bireyselliğin aynı anda bulunmasını, karanlığı temsil eder.

Kurt -
Savaşı, cesareti, koruyuculuğu, samimiyeti, zaferi, siniri, yıkımı, eril gücü temsil eder.

Baykuş -
Bilgeliği, sakinliği, gizli olanı, sezgiyi, hafızayı simgeler.

Kedi -
Dişisel gücü, şansı, şifayı, astral yetenekleri, gizli tutma becerisini simgeler.

Böcekler -
Gizli, küçük ama etkili olanı, korkutucu görünümü, ayrıntılı gücü, gizli hakimiyeti, zehri temsil eder.

Şahin -
Hızı, keskinliği, kararlılığı, keskin görüşlülüğü temsil eder.

Keçi -
Asiliği, benliği, bereketi, asaleti,  yüceliği ve bilgeliği simgeler.

Tavşan -
İyi şans, doğurganlık, zeka, yaratıcılık, bereket, hassaslık ve saflığı temsil eder.

Kaplan -
Bağımsızlığı, cin/selliği, liderliği, kararlılığı ve cesareti simgeler.

Kuğu -
Saflığı, sadakati, barışı, nezaketi, hırsı temsil eder.

Tavus kuşu -
Güzellik, itibar ve şerefi ve bolluğu temsil eder.

Korkunuzu, "paranormal" olayları yönetmek. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin