Thurisaz rününün kullanım alanları ve enerjisi

6 1 0
                                    

Thurisaz rünü enerjisel olarak da, görsel olarak da diken gibidir, keskindir. Ona zarar vermeye çalışırsanız zarar görürsünüz.

Size yapılan iyi veya kötü eylemlerin aynı şekilde karşı tarafa dönmesi için belirli tarifler ile kullanılabilir.

Rengi siyah, mavi, kırmızıdır. Sayısı üçtür.

Bu rünün enerjileri serttir ve yönlendirmek için enerji yönlendirmede deneyime sahip olmalısınız.

Bu rünü ruhunuza veya auranıza işlediğinizde, fazla savaşçı ve sert bir kişiliğiniz oluşabilir, insanlar sizi öyle görebilir.

Erkeklikleri konusunda sıkıntı yaşayan ve zorbalık gören insanlar için ihtiyaç duyulasıdır.

Thurisaz rününü koruma için kullanabilirsiniz. Askeri ortamda bulunan veya çalışan, güvensiz ve tehlikeli ortamlarda zaman geçiren insanlar için oldukça uygundur. Kavga, tartışma anında enerjisini yaratmak, yaratan tarafın üstünlük sağlanmasına neden olur.

Thurisaz rünü ile örnek bir büyü çalışması.

Gerekli duyduğunuz anda veya sakin olduğunuz bir anda Thurisaz'ı 3 veya katları kadar (3,9,33...) titretin veya uygun olan süre kadar imajine edin.
Enerjiyi dilediğiniz şekilde yarattıktan sonra etrafınızı ve ruhunuzu komple saran mavi bir enerji küresi imajine edin. Bu enerji küresini ruhunuza mühürleyin ve seçtiğiniz olumlamayı üç kere içinizden veya dışınızdan söyleyin.
"Thurisaz enerjileri bana gönderilen her kötü enerjiyi sonsuza kadar sahibine geri sektiriyor."

Bu ağır bir enerjisel çalışma olabilir. Daha hafif rünleri titretme veya imajine kısmına ekleyerek çalışmanın enerjisini biraz dengeleyip hafifletebilirsiniz.

Korkunuzu, "paranormal" olayları yönetmek. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin