Bir parazitin görüş alanında olmak

12 2 5
                                    

Parazit diye adlandırdığım varlıklar, korkudan beslenen, psikolojisi bozuk ,ruhu zayıf insanlardan yararlanan, nadiren de yüksek enerjili ama korunma çalışmaları yapmayan insanların enerjilerinden beslenen varlıklardır.

Bazı ruhlar oldukça su elementi ağırlıklıdır ve bu ruhsal dünyaya olan kapıyı biraz kendiliğinden aralar. Bu insanların böyle olaylar yaşaması, fazla toprak etkili kişilerin bunu yaşamasından daha fazla ihtimale sahiptir.

Parazitler çoğu zaman tam bir bilince sahip değildir. Bir bilince sahipse bile bu yüksek bir bilinç olmadığından, bir yaratım yapacak kapasiteye sahip değillerdir. Ancak enerjiyi çekebilirler.

Bu vampirik yarı bilinçli varlıkların görüş ve enerji alanında olduğunuzda, rüyalarınızda korkularınızın tezahürleri olan olayları sıklıkla yaşayıp, bunlardan oldukça etkilenebilirsiniz. Ani bir halsizlik, ağır sağlık sorunları ortaya çıkabilir. Tabi ki bu sorunların nedenini iyice araştırmadan, bilinçsizce ruhsal varlıklara bağlamak, sizi sadece paranoyaklığa sürükler.

Al/kol uyu/ şturucu madde ve psikiyatrik ilaçlar kullanan insanlar, böyle olayları deneyimledikledini söylediklerinde, bunlar çoğu zaman gerçek olmayan olaylardır.

Bu maddelere bağımlı insanların enerjisi oldukça düşüktür, varlıkların enerji çekmesi için uygundur ancak dediğim gibi, çoğunlukla sadece o maddelerin etkisinden kaynaklanır.

Gece yalnız kaldığınızda ufak gölgeler, maddi aksaklıklar, küçük sesleri, sizi korkutacak senaryolara bağlasanız da, ruhsal varlıklar çok nadir şekilde maddi dünyaya etki edecek olaylar gerçekleştirirler.

Ancak evin içinde ya da yanınızda bir insan varmışçasına, gerçek bir bilinci uzun süre ve etkili bir şekilde hissetmek, gerçek bir belirti olabilir.

Bu kısımda, panikleyecek hiçbir şey yoktur. Korkudan beslenen bir varlığın zayıf noktası yine korkudur. Bu duyguyu geri plana atıp bunu çözmeye çalıştığınızda veya umursamamaya başladığınızda, onun ilgi alanından çıkarsınız.

Bu varlıkları kovmak kadar, yok etmek de kimi insan için hiç zor değildir. Ateş elementi ile kolayca yakılabilirler. Bunun için bir meditasyon geçmişinde sahip olmanızı öneririm.

Korkunuzu, "paranormal" olayları yönetmek. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin