Глава 7

29 4 1
                                    

****Чонгкук****

Техьонг не обръщаше внимание на никой, докато обгръщаше здраво ръката си около моята и бързо ме водеше през къщата. Леко се спънах по стълбите, докато се опитвах да се придържам към бързото му темпо, и едва тогава той забави темпото, но само толкова, че да се наведе, да ме вземе в ръце и да ме понесе по останалите стъпала.
Преглътнах нервно, когато влезе в стаята, която сега деляхме, и ме постави на леглото. Мълчах, докато той заключваше вратата и започваше да сваля сакото си, а след това и вратовръзката си.
Гледах как започва да сваля обувките си.
- Казах ти, че ще ти докажа, че съм единственият мъж на този свят, от когото никога не трябва да се страхуваш - каза ми той с леко груб глас. Преглътнах шумно, когато той започна да разкопчава ризата си.
Той наистина щеше да прави секс с мен точно сега?
- Обещах ти още от първия ден, че ще се грижа само за теб, независимо какво включва това. Това дори е записано в договора ни. - Гледах го нервно. - Юридически се обвързах с теб, за да се чувстваш по-сигурен, тъй като през последните три години не си имал кой знае каква сигурност.
Всъщност по-дълго от това, но той не трябваше да знае.
Той смъкна ризата си и я хвърли настрани. Следваха панталоните му. Преглътнах отново, мразех, че въпреки страха ми от него, тялото ми все още желаеше докосването му.
- Не съм от тези, които се поставят в уязвимо положение, малкия, но ще го направя заради теб, само заради теб. В момента, в който очите ми срещнаха твоите, исках да убия всеки кучи син, който някога е посегнал на теб и не се е погрижил подобаващо за теб след това.
Той стоеше пред мен напълно гол. Преглътнах, като държах очите си приковани в неговите.
- За да ти докажа, че не е нужно да се страхуваш от мен, ти давам контрола точно сега - информира ме той. - Ще легна на леглото. Няма да те докосвам, освен ако не ми заповядаш. - Облизах внезапно пресъхналите си устни, наблюдавайки как той следи движението на езика ми, а очите му потъмняват. - Ако искаш да ме вържеш, да ми завържеш очите, каквото и да е, направи го. Всичко, от което имаш нужда, е в горното чекмедже на нощното ми шкафче. - Той си пое дълбоко дъх. - Точно сега връзката ни заедно се основава на секса. Искам да е нещо повече от това, но все още не сме стигнали дотам. Така че сега ти давам контрол по единствения начин, който знам как.
Той легна по гръб на леглото, с ръце отстрани. Облизах устните си, докато бавно се изправях, изключително нервен. Никога не бях правил секс, преди да бъда отвлечен и принуден да позволя на мъже и жени да използват тялото ми. Това също така означаваше, че никога не съм имал контрол и никога не съм бил отгоре.
Бях притеснен - изключително притеснен.
- Дишай, мъниче - тихо заповяда Техьонг. - Паникьосваш се. Не се паникьосвай.
- Никога не съм правил това преди - признах.
Мека усмивка докосна устните му, а очите му за миг просветнаха.
- Искаш да кажеш, че всъщност мога да направя едно първо нещо с теб? - Попита той.
Защо сърцето ми се сви при думите му? Той искаше да направи нещо за първи път с мен. Този опасен звяр от мъжки пол искаше да е първи в нещо с мен.
Бузите ми се зачервиха при думите му.
- Ти получи и моята първа целувка - тихо му казах.
Очите му потъмняха още повече.
- Мамка му - изръмжа той, докато стискаше завивката в ръцете си. Поех рязко дъх, всичките ми нервни окончания се свиха, докато кръвта ми се запали. Вените му се открояваха по ръцете и дланите и това беше най-сексапилното нещо, което бях виждал досега.
Нервно облизах устните си.
- Ще ми помогнеш ли? - Попитах го.
Той изръмжа.
- Ако искаш - да, но ти все още ще държиш контрола - обеща ми той.
- Добре - прошепнах аз.

Stolen beauty /Открадната красотаWhere stories live. Discover now