Глава 12

19 4 3
                                    

****Чонгкук****

Бях сам, когато се събудих. Намръщих се, докато сядах, и огледах стаята. Леглото от страната на Техьонг все още беше постлано.

Той все още не си беше легнал.

Взех телефона си от нощното шкафче и го отключих. Пред очите ми се появи съобщение от Тае.

Трябваше да се погрижа за нещо. Ще се върна късно.

Техьонг

В момента беше три сутринта. Преглътнах силно, тревогата се въртеше в стомаха ми. Притеснявах се за него. Беше изпратил това съобщение около девет вечерта.

Вдигнах глава нагоре, когато вратата на спалнята се отвори. Теянг влезе в стаята, а устните му бяха изкривени в гримаса. Той присви очи към мен. Преглътнах уплашено, внезапно осъзнавайки, че съм само по една от тениските на Тае и боксерки.

- Мога ли да ти помогна? - Попитах го, като накарах гласа си да звучи силно въпреки страха, който се въртеше в корема ми.

Нещо не беше наред.

- Разсейваш шефа, а това не се харесва на господин Даехьонг - каза той, гласът му беше нисък и опасен. Затегнах хватката на телефона в ръката си, а сърцето ми се блъскаше болезнено силно в гръдната ми кост. - Наредено ми е да се отърва от теб.

Бързо скочих от леглото, като се отдръпнах от него, докато той се запъти към мен. Краката ми трепереха толкова силно, че беше цяло чудо, че коленете ми все още ме държаха прав.

- Теянг, моля те, нека просто да преосмислим това - помолих го. - Ще си тръгна, обещавам.

- Проблемът е, че ако те оставя да си тръгнеш, Чонгкук, господин Ким ще те намери. Той ще унищожи този свят, за да се добере отново до теб - ти си с нашийник - напомни ми Теянг. - В това семейство това е равносилно на брачен обет и единственият изход е смъртта.

Страхът заби нокти в гърлото ми. Завъртях се и се затичах към гардероба, тъй като той ми препречваше пътя към вратата. Вече бях почти вътре, когато той ме хвана за тениската и ме дръпна назад, запращайки ме на пода. Главата ми болезнено се удари в скрина зад мен. Черни петна затанцуваха в погледа ми и аз изстенах от болка, докато отчаяно се опитвах да се съсредоточа върху случващото се.

Stolen beauty /Открадната красотаNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ