Herkesin bir hikayesi vardır öyle değil mi? Benim hikayem de kendi yazdığım senaryolarda saklı :)
Umarım okurken eğlenir ve zevk alırsınız. Sizleri seviyorum! İyi seyirler ♡☆Ben Mira Yıldız, bu sene liseye yeni başlıyorum ve hiç telaşım yok çünkü en yakın arkadaşım Elay'la aynı sınıflara düştük. Evet,Elay benim en yakın arkadaşım ve aynı zamanda ev arkadaşım. Küçüklüğümüz yurtta geçmiş olsa da 1 yıl gibi bir süreçte kendimize ayrı bir ev kiralayıp beraber yaşamaya başladık. Ona arkadaş demek istemiyorum çünkü o benim için kardeşten bile öte!
Bu arada küçüklüğümüz yurtta geçti derken ailemiz yok dememiştim. Beni hiç umursamayan,yurtdışında oturan bir dedem ve bir ananem vardı ama artık varlar mı onu bile bilmiyordum. Elay'ın ise çok değişik ve çok farklı bir hayatı vardı. Benim en azından bildiğim birkaç kişim olsa da Elay'ın hiç kimsesi yoktu,benden başka. Bir kaza sonucu annesini ve babasını kaybetmişti ve cesetlerini bile görememiştik..Mira Yıldız^
Elay Sarıkaya^
Yatağımda en güzel pozisyonu bulup mışıl mışıl yatarken kulağımın dibinde gelen alarm sesiyle olduğum yerden sıçrayıp kalktım. Ben daha ne olup ne bittiğini anlamadan Elay çoktan kalkmış,sabah bakım rutinini yapıyordu lavaboda. Saate baktığımda saatin daha 08.15 olduğunu gördüm ve sinirle gözlerimi ovalayıp Elay'a bağırdım. "Kızım bu saatte insan kalkar mı ya? Daha okula 1 saat var!" Oflaya oflaya yatağa sırt üstü kendimi bırakıp tavana baktım.
"Canım benim 1 saat değil 45 dakika var ve ben senden daha önce kalkmama rağmen senin gibi mızmızlanmadım. İlk günden okula geç kalmak istiyorsun galiba." Saat konusunda bana ufak çaplı bir ders verip sinirlerimi altüst ettikten sonra mutlu mutlu bakımını yapmaya devam ediyordu. Uykum kaçtığı için zorlana zorlana kalkıp ev terliklerimi giyindim ve Elay'ın yanına gittim.
Ben gittiğimde çoktan yüzünü yıkamış havluyla yüzünü kuruluyordu. Gözlerimi ovalaya ovalaya yüzümü yıkamak için yanına gittiğimde havluyu yerine asarken konuştu "Sanada günaydın canım." Başımı ona çevirmeden yandan yandan side eye atıp dudaklarımı büzdüm. "Sana günaymış olabilir ama bana daha günaymadı tatlım." Zar zor duyulur şekilde kıkırdayıp kahvaltı hazırlamak için mutfağa gitti. Bende elimi yüzümü yıkayıp yüzümü kurtuladım ve odaya geçtim. İlk gün serbest gidebileceğimiz için normal günlük bir kıyafet seçecektim ama çok göze batmaması gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölüm Sevgisi
RomanceBirbirine düşman iki genç ve eskiden birbirine aşık olan en yakın arkadaşları!