Celou večeři si povídáme. Pomalu se dozvídám informace o Landovi i o Charlesovi. Leclerc občas hází pohledy, jako kdyby chtěl někomu vrazit. Moc osobních věcí jsem se o něm nedozvěděla. Něco ano, ale rozhodně nemluvil tolik jako Lando. Ten kluk mě vážně zaujal.
Kluci se rozpovídali o závodění a jejich začátcích. Vzpomínaly na to, jaké to bylo poprvé vyjet na závodní dráhu. Občas padly nějaké vtípky i na jejich kolegy. Potom se začali navzájem pošťuchovat, komu jaká dráha přijde nejtěžší a u toho si rýpli co se komu za nehody staly. Musela jsem se u toho smát, protože se hádali jako malé děti a přišlo mi to hrozně roztomilé.
Jídlo chutnalo přímo božsky. Za večer s nimi jsem vypila asi dvě skleničky vína. Lando chtěl, abych si s ním dala nějaký likér, který má rád, ale odmítla jsem. Aspoň si budu pamatovat, že je to jeho oblíbeny. Bude se to hodit.
,,Byli jste skvělí společníci pánové, ale my už budeme muset jít na pokoj." řeknu. Veniss přikývne s úsměvem, který má už od rána na tvářích.
,,Já půjdu též. Co ty Lando?" zeptá se Charles. Konečně asi po patnácti minutách promluví. Trochu mě zarazí, že to vím přesně. To vážně kontroluju kdy mluví?
,,Jdu taky. Na zítřek potřebuju být fit." Ze židlí vstaneme všichni najednou. Vezmu si kabelku, kterou si přehodím přes rameno. Společně nastoupíme do výtahu. Rázem je mezi námi ticho, které by se dalo krájet. Konečně se výtah začne zastavovat u našeho patra.
,,Hodně štěstí zítra." Otočím se na ně a usměju se. Oba přejíždím očima. Oběma to neskutečně sluší. Leclerc mě propaluje těma svýma očima. Jsou úchvatné, ale nesnáším je.
,,Catherine? Jelikož odjíždíme všichni hned v neděli do Rakouska, nechtěla by jsi jít se mnou nějaký večer na večeři? Budu mít více času." řekne a já se zarazím. Pozívá mě na rande.
,,Jo to by mohlo být fajn." Ještě jednou se usměju a potom vycouvám a nechám je tam.
Veniss na mě čeká u hotelového pokoje, protože kartu mám já. Otevřu jí a já vkročím jako druhá. Hodím kabelku na křeslo a plácnu sebou na postel, která je rozházená jak jsme na ní ležely před večeří.
,,Pozval mě na rande." řeknu do ticha. Periferně zaznamenám pohyb. Veniss skočí ke mně na postel.
,,Cože udělal? A kdo?" Zvednu se a posadím se do tureckého sedu.
,,Lando. Řekl, že příští týden v Rakousku bude mít večer po trénincích čas, takže jestli s ním nechci zajít na večeři." Zajiskří jí v očích.
,,Ty jsi ho úplně uchvátila! Já jsem na tebe tak pyšná! Co jsi mu na to řekla? Snad jsi s tím souhlasila?" Přijde mi, že ona má z toho ještě větší radost než já. Zasmála jsem se nad tím. Musela jsem uznat, že byla švihlá, ale to na ní bylo to kouzelné a roztomilé.
,,Řekla jsem, že by to mohlo být fajn."
,,Jenom tohle? Hele holka jestli jsi toho kluka vystrašila tak je to tvoje chyba." Začne se mi smát. Nemám úplně talent se bavit s kluky v mém v věku. Nikdy mi to nešlo.
,,Jeho a vystrašit? On se až moc snaží, takže to se určitě nestane." Pár chvil se ještě společně smějeme.
Po nějakém čase vytáhneme nákup, co jsme si nakoupily. Je tam nějaké pití a brambůrky, čokoláda a nějaké bonbóny. Část nákupu si dáme dneska a zbytek si necháme i na zítra. Doufám, že bude důvod k tomu oslavovat.
Potom si zalezu do koupelny, kde se odlíčím a vlezu si do sprchy. Pustím si vlažnou vodu a chvíli tam jenom tak stojím a užívám si, jak mi kapky vody padají na mou nahou kůži. Je to příjemné a rozhodně osvěžující.
Vylezu a ručníkem si usuším tělo a poté i vlasy, z kterých na zem kape voda. Obléknu se do pyžama a vrátím se do pokoje. Veniss si se mnou vymění místo a jde do koupelny.
Když se Veniss vrátí z koupelny, otevře svůj notebook a zapne Netflix. Začneme společně listovat knihovnou filmů a půl hodinu se hádáme co si pustíme. Nakonec se shodneme na nějaké nové přeslazené teen romanci.
Koukáme na to do půlnoci, ale na konci se nám u toho zavírají oči, takže po skončení to zavřeme. Vyčistíme si ještě zuby a jdeme spát. Zítra to totiž bude pořádný hukot. A to doslova.
ČTEŠ
Shut up and drive
FanfictionCatherine pyšně sleduje jak si její otec konečně plní sen. Má spolupráci u Formule, ale většinu času investuje do Ferrari. Catherine se postupně setkává s jezdci a všimne si, že po ní pokukuje Lando Norris. Jenže to by tu nesměl být drzí a troufalý...