10

2.1K 153 18
                                    

"Ya hadi nolur Jungkook!" diye yalvardı alfasına omega. Alfa ise oflayarak yataktan kalkmış ve "Hayır Taehyung, bara falan gitmeyeceğiz." demişti.

"Ya ama neden?!"

"Alfanın teki kesin sana laf atacak sonra ben sinirlenicem ve kuzenimin yerinde kavga çıksın istemiyorum bu nedenle, hayır."

"Ya ama ben senin yanından hiç ayrılmam, dans ederiz, beraber takılırız hep, ayrıca jin ve jimin de gidiyor, reddedemem onları, hadi nolur!"

Alfa, omeganın bu ısrarlarına ve tatlılığına dayanamayarak dudaklarına bir öpücük kondurmuş ve "Tamam hadi git giyin." demişti.

"Yaşasınnn!"

____

"İçerisi çok kalabalık, yanımdan ayrılma." diyerek omeganın elini tutmuş ve barın içine doğru yürümeye başlamıştı alfa.

Omega ise gülümseyerek ellerini ayırmış ve alfanın koluna sarılmıştı. Alfa ise kendisine yapılan bu harekete gülerek karşılık vermişti.

Namjoon ile Seokjin, Yoongi ile Jimin, birlikte oturuyorlardı ama herkes sevgilisiyle ayrı masadaydı. Hatta Hoseok bile gelmiş, karısıyla ayrı bir masada oturuyordu.

"Bizde bir masaya geçelim." diyen alfaya başını olumsuz anlamda sallamıştı omega, "Ah hayır, biz dans edeceğiz."

Ardından ise alfanın kolunu hızla çekerek piste çıkmıştı. Tam o anda kulağına dolan şarkı ile kahkaha attı.

She's Crazy but She's Mine çalıyordu.

Jungkook da şarkıyı biliyor olacak ki ellerini direkt omeganın beline dolamış ve onu kendine çekmişti.

Omega ise bellerini tutan ellerin üstüne elini koyarak Jungkook'a arkasını dönmüş ve dans etmeye başlamıştı. İnce belini kıvırıyor hatta bazen kalçalarını Jungkook'un kasıklarına sürtüyordu. Bu da alfayı çok daha zor bir duruma sokuyordu.

Dans ederken piste gelen garsonların tepsilerindeki shotların çoğunu alıyor, fondipleyip, boş shot bardaklarını tepsilere geri koyuyor sonra da doluları alıyorlar, aynı zamanda da dans ediyorlardı. Bi zamandan sonra Jungkook ayık kalmak istediği için içmeyi bırakmıştı, normalde olsa şimdiye kafası uçmuştu fakat omegasına karşı dikkatli olmak için ayık kalmalıydı. Ama bu Taehyung'un umrunda bile değildi, Jungkook ona içme demesine rağmen içiyor, dur demesine rağmen dans etmeye devam ediyordu. Fakat en sonunda eli bir shota daha gittiğinde alfa "pekala, buraya kadar hadi gidiyoruz." demiş ve omegayı alarak üstteki vip odalardan birine çıkmıştı. Aslında eve gitseler daha iyi olurdu çünkü burada çok ses vardı fakat Taehyung fazla içtiği için muhtemelen arabada midesi bulanacaktı. Bu yüzden bir süre burada durup, omega biraz kendine geldiğinde gitseler daha iyi olacaktı.

"Niye geldik buraya?!"

"Sen daha fazla içip kendini farklı alemlerde görmeye başlama diye."

Omega kendisine söylenen laf ile dudaklarını büktüğünde, alfa gülerek onu yan bir şekilde kucağına almış ve dudaklarına bir öpücük bırakmıştı.

"Omega."

"Alfa?"

"Sana aşık oluyorum..."

Omega bir anda kendisine söylenen laf ile gülümsemişti.

"İlk sen düştün."

Alfa ise omeganın verdiği cevap ile gözlerini devirmişti. "Sanki sen düşmedin?"

"Bilmem? Belki düşmedim."

"Nasıl yani?"

"Bu kadar kolay lokma değilim ben Alfa. Beni kendine aşık etmek o kadar kolay değil."

"Ha uğraş diyorsun yani?"

"Beni kendine aşık etmek için neler yapabilirsin?"

"Hayal bile edemeceğin kadar çok şey."

"O zaman elinden geleni ardına koyma."

under the moonlight | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin