19

1.1K 92 31
                                    

'' Artık gitmeliyim...'' diyerek Jungkook'un kollarını biraz itmeye çalıştığımda, olumsuz anlamda başını sallamış ve aynı bir çocuğun oyuncak ayısına sarıldığı gibi sıkıca sarmıştı beni. Kabul ediyorum, bazen cidden aşırı tatlı oluyordu.

''Gitme...'' dediğinde gülümsemiş ve dudaklarına bir öpücük bırakmıştım. ''İkimiz de  haftalardır işe gitmiyoruz, birikmiş dosyalarım ve şirket işlerim var. Seninde aynı şekilde.''

''Şirketim bekleyebilir, senin de büron bekleyebilir.'' dediğinde yanağına da bir öpücük kondurmuştum. ''Ama sen etik bir mimar, ben de etik bir avukat olmalıyım''

''Eşit ağırlıkçı ve sayısalcı ilişkisi... Keşke lisede falan tanışsaydık.'' dediğinde kahkaha atmış ve ''Evet fic bir lise fici olsa daha eğlenceli olurdu.'' demiştim ardından ise hızlıca kalkarak ''Ama şimdi işe gitmeliyiz .'' diyerek sözümü bitirmiştim. O ise üfleyerek yataktan kalkmıştı.

''Üfleme bana'' dediğimde ise yüzüme bakarak daha sert bir şekilde üflediğinde ona orta parmak çekmiştim ki, o şaşkın gözlerle bana bakarak üstüme doğru koşmuş, beni yatağa atarak gıdıklamaya başlamıştı.

''Dur- Dur tamam şaka yaptım! Durr.''

Kahkahalarımız odayı doldururken bir kaç saat oyalanmış, duş almış, yemek yemiş ve aklınıza gelecek her şeyi yaparak evden çıkmıştık.  O beni büroma bırakmış ardından ise şirketine gitmişti.

_________

''Sonun da işe gelebildiniz Bay Kim.'' diyerek gülen Jimin ile  tokalaşmış ardından ise bana bakan Seokjin'e sarılmıştım. ''Jungkook'laydım,  anlarsınız ya.'' diyerek göz kırptığımda bana bakarak kahkaha atmış "Anlarım tabi, anlamaz olur muyum." demişti. Ben ise yüzümde ki tebessüm ile masama oturmuş ve masanın üstündeki şişe suları alarak tam içmiştim ki Seokjin'in "Ne zaman hamile kalırsın diye iddaya girdik." demesi ile burnumdan geri püskürtmem bir olmuştu.

"Ne diyon amına koyayım." diyerek bir mendiller ağzımı burnumu silerken Jimin sırtımı okşamış ve "O işler sonraya daha mühürlenmedi bile." demişti.

Daha fazla dayanamayarak ayağa kalkmış ve "Özel hayatıma girildiğinde göre ben gidiyorum." diyerek koşarak balkona gitmiştim. Gerçekten hava almam gerekiyordu... Acaba Jungkook şu an da nasıldı?

_____

"SİKTİĞİMİN ŞİRKETİNE SADECE BİR KAÇ HAFTA GELMEDİM VE SİZ BİR DOSYAYI BİLE DÜZENLEYEMİYOR MUSUNUZ." diyerek masada ki bütün dosyaları yerle bir eden alfa, ciddi anlamda sinirinden deliye dönüyordu.

Yoongi, onun önüne geçerek onu sakinleştirmeye çalışırken Jungkook'un sakinleşmeye hiç niyeti yok gibiydi. Deliye dönmüştü.

"Biraz nefes al! Bağırıp çağırma hata yapmışlar halledilir?!"

"Hata yapmak için mi bitirdiler lan üniversiteyi! İki hafta sonra çizimleri teslim edeceğiz, ben şirkete geliyorum ve bizim elimizde bir tane bile çizim yok öyle mi! Madem her şeyi ben halledeceğim bunlar ne sikime yarıyolar?!" diye bağırmaya devam eden Jungkook, çalan telefonu ile susmuştu.

"Hangi amına koduğum arıyor yine ya" diyerek telefonu açmış ve devam etmişti. "Ne var ulan ne var!"

"Sevgilim?"

Gelen ses ile gerilen tüm damarları rahatlamış olan alfa, telefonu bağırarak açmasının getirdiği pişmanlığı iliklerine kadar hissetmişti.

"Özür dilerim bebeğim, kötü bir günümdeyim de."

Jungkook verdiği cevabı duyan Yoongi şoka girerken sessizce "Bize gelince aslan, sevgilisine gelince kedi kesiliyor piç." diyerek masadakileri toplayıp çıkmıştı, e pek tabi Jungkook'da ne dediğini duymuştu falat şu an tek düşündüğü sevgilisiydi.

"Ne oldu ki?"

"Şirkette bir kaç sorun işte, bir müşterimiz 2 haftaya çizimleri görmek istiyor ve elimizde hiç bir şey yok."

"Sen yaparsın aşkım, inanıyorum ben sana. Sinirlenme hemen biraz rahatla."

"Şu an nasıl bir tasarım yapacağımı bile bilmiyorum acaba seni ilham perim olarak mı kullansam?"

" Nasıl kullanacaksın beni?"

"Bilmem? Belki sevişirken aklıma gelir..."

"Hmm, her fırsattan yararlanıyorsun yani."

"Tabi."

Telefonda uzun uzun flörtleşmeye devam eden ikili halinden çok memnundu.
Fakat odada bu durumdan memnun olmayan biri vardı, o da Jungkook'un az önce bağırıp odasından kovduğu stajyeri Yoon Hana'dan başkası değildi.

_________
YENİ BÖLÜMMM

Hana başımıza bela olur mu acaba?
Neyse valla saat 1 de yazıyorum 😭
Oylayalım bölümü birde yorum yazarsanız çoook güzel olur.

BU ARADA Bİ BÖLÜM DAHA GELİCEK BUGÜNNN. HEDİYEE

10 K İÇİN TEŞEKKÜRLER BERABER BAŞARDIK BUNU SİZİ ÇOOOOK SEVİYORUMMM.

under the moonlight | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin